Koordinátor/ka prevádzky mestskej potravinovej banky v Oddelení sociálneho bývania a ľudí bez domova

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
01.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
600 EUR/mesiac600 Eur – podľa skúseností možnosť priznania aj osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Koordinácia a vedenie činností spojených so vznikom a prevádzkou mestskej potravinovej banky (ďalej len “MPB”) a to primárne v oblasti nastavovania a chodu prevádzky MPB.
  • Tvorba a realizácia rozvojového plánu MPB v oblasti nastavovania a chodu prevádzky s cieľom vzniku a následnej prevádzky MPB
  • Koordinácia činností a aktivít MPB v oblasti nastavovania a chodu prevádzky MPB
  • Vedenie, zadávanie úloh a manažment prevádzkového tímu MPB - vodič/ka, skladník/čka a pod.
  • Realizácia a rozvoj MPB v oblasti prevádzky
  • Aktívna spolupráca a výkon úloh zadaných zo strany riaditeľa/ky MPB
  • Výber alebo spolurozhodovanie pri výbere zamestnancov/kýň v oblasti prevádzky MPB a zabezpečenie ich zaškolenia na pracovnej pozícii
  • Plnenie úloh a spolupráca s vedúcim oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova a sekciou sociálnych vecí
  • Tvorba, nastavenie, implementácia a vyhodnocovanie pracovných prevádzkových postupov spojených s chodom MPB
  • Zabezpečenie tvorby a prevádzky skladového systému MPB - príjem a distribúcia
  • Dohľad nad plnením právnych noriem v oblasti prevádzky MPB
  • Administratíva – vedenie skladového hospodárstva a štatistík spojených s prevádzkou MPB
  • Sledovanie legislatívy v oblasti prevádzky MPB V prípade krízy, či zhoršujúcej sa epidemiologickej situácie aktívne spolupracuje na riešení a zmiernení ich dopadov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Možnosť stáť pri vzniku prvej mestskej potravinovej banky na Slovensku; práca v rozvíjajúcej sa sekcii sociálnych vecí s moderným a profesionálnym prístupom; vzdelávanie v rôznych oblastiach týkajúcich sa nie len náplne práce; spolupráca s expertmi a expertkami v rôznych sociálnych oblastiach; priateľský kolektív a partnerský prístup; možnosť dlhodobej spolupráce a rastu; pravidelné zahraničné cesty s cieľom výmeny skúseností; plná podpora zo strany sekcie sociálnych vecí a vedenia hlavného mesta SR Bratislava
  • Ďalšie benefity:    
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie      
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

    1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania

    2. Motivačný list

    3. Životopis

    4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania 

    5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

    Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 30.09.2020 .

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

    Ostatné znalosti

    Microsoft Windows - Pokročilý
    Personalistika - Pokročilý

    Vodičský preukaz

    B

    Počet rokov praxe

    1

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
  • Prax min. 1 rok v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom.
  • Ovládanie anglického jazyku na úrovni min. B1.
  • Odborné skúsenosti v oblasti udržateľného nakladania s prebytkovými potravinami a iným spotrebným tovarom.
  • Skúsenosti v oblasti riadenia tímov a riadiacich systémov.
  • Znalosti a skúsenosti s vedením tímu sú výhodou.
  • Vodičský preukaz B.
  • Počítačové znalosti:    Personalistika – základy; Microsoft Windows – pokročilý
  • Skladové a administratívne systémy - pokročilý
  • Schopnosť viesť tím, spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť; odolnosť voči stresu; tímový hráč/ka; schopnosť riešiť problémové situácie; chuť učiť sa nové veci; chuť byť súčasťou zmeny; záujem o sociálnu problematiku.
  • Bezúhonnosť.
  • Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.
  • Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.
  • Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 3968653  Megjelentetés dátuma: 16.9.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 600 EUR/mesiac