Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor/ka prevádzky mestskej potravinovej banky v Oddelení sociálneho bývania a ľudí bez domova
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
01.11.2020
01.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
600 EUR/mesiac600 Eur – podľa skúseností možnosť priznania aj osobného príplatku
600 EUR/mesiac600 Eur – podľa skúseností možnosť priznania aj osobného príplatku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Koordinácia a vedenie činností spojených so vznikom a prevádzkou mestskej potravinovej banky (ďalej len “MPB”) a to primárne v oblasti nastavovania a chodu prevádzky MPB.
- Tvorba a realizácia rozvojového plánu MPB v oblasti nastavovania a chodu prevádzky s cieľom vzniku a následnej prevádzky MPB
- Koordinácia činností a aktivít MPB v oblasti nastavovania a chodu prevádzky MPB
- Vedenie, zadávanie úloh a manažment prevádzkového tímu MPB - vodič/ka, skladník/čka a pod.
- Realizácia a rozvoj MPB v oblasti prevádzky
- Aktívna spolupráca a výkon úloh zadaných zo strany riaditeľa/ky MPB
- Výber alebo spolurozhodovanie pri výbere zamestnancov/kýň v oblasti prevádzky MPB a zabezpečenie ich zaškolenia na pracovnej pozícii
- Plnenie úloh a spolupráca s vedúcim oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova a sekciou sociálnych vecí
- Tvorba, nastavenie, implementácia a vyhodnocovanie pracovných prevádzkových postupov spojených s chodom MPB
- Zabezpečenie tvorby a prevádzky skladového systému MPB - príjem a distribúcia
- Dohľad nad plnením právnych noriem v oblasti prevádzky MPB
- Administratíva – vedenie skladového hospodárstva a štatistík spojených s prevádzkou MPB
- Sledovanie legislatívy v oblasti prevádzky MPB V prípade krízy, či zhoršujúcej sa epidemiologickej situácie aktívne spolupracuje na riešení a zmiernení ich dopadov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu
- sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania
2. Motivačný list
3. Životopis
4. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania
5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 30.09.2020 .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3968653
Megjelentetés dátuma: 16.9.2020
2020-09-16
Régió: Bratislava Pozíció: Koordinátor, Samostatný referent Cég: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
Alapbér (bruttó): 600 EUR/mesiac