Pracovník administratívnej podpory pre pomoc ľuďom bez domova

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac1 100 Eur – podľa skúseností možnosť priznania aj osobného príplatku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Poskytuje sociálnu podporu oddeleniu sociálneho bývania a ľudí bez domova, vybavuje potrebnú administratívnu agendu a asistentské činnosti, vrátane prípravy podkladov, komunikácie s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb a dotknutými sekciami magistrátu. Dohliada na úplnosť úradných dokumentov a chod oddelenia po procesnej stránke.
  • Poskytuje administratívnu podporu oddeleniu sociálneho bývania a ľudí bez domova.
  • Komunikuje s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb v oblasti pomoci ľuďom bez domova.
  • Komunikuje s dotknutými útvarmi magistrátu hlavného mesta.
  • Podieľa sa na chode oddelenia a nastavovaní jeho strategických priorít.
  • Komunikuje s neziskovými organizáciami venujúcimi sa pomoci ľuďom bez domova.
  • Podieľa sa na úplnosti materiálov určených na rokovania orgánov hlavného mesta.
  • Podieľa sa na vytváraní funkčných komunikačných a administratívnych procesov oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova.
  • Vykonáva osobnú asistentskú činnosť pre vedúceho/u oddelenia alebo členov/ky oddelenia.
  • Zabezpečuje, vykonáva a plní iné úlohy na základe rozhodnutí, poverení a požiadaviek vedúcej/vedúceho oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova, riaditeľa/riaditeľky sekcie sociálnych vecí a riaditeľa/ky magistrátu súvisiacich s dohodnutým druhom práce.
  • Zabezpečuje, vykonáva a plní iné úlohy na základe rozhodnutí, poverení a požiadaviek vedúcej/vedúceho oddelenia sociálneho bývania a ľudí bez domova, riaditeľa/riaditeľky sekcie sociálnych vecí a riaditeľa/ky magistrátu súvisiacich s dohodnutým druhom práce.
  • Vyhodnocuje pravidelný príspevok na prevádzku neverejných poskytovateľov sociálnych služieb pre ľudí bez domova a komunikuje v tejto veci s danými subjektami. 
  •  V prípade krízy, či zhoršujúcej sa epidemiologickej situácie aktívne spolupracuje na riešení a zmiernení ich dopadov.
  • Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 – 3 %
  • Práca v rozvíjajúcom sa novom oddelení; možnosť podieľať sa na novej agende ukončovania a prevencie bezdomovectva; možnosť podieľať sa na zlepšovaní sociálnej situácie obyvateľov Bratislavy; priateľský kolektív a partnerský prístup; možnosť dlhodobej spolupráce a rastu; pravidelné zahraničné cesty s cieľom výmeny skúseností; plná podpora zo strany sekcie sociálnych vecí a vedenia hlavného mesta SR Bratislava
  • Ďalšie benefity:    
    • pružný pracovný čas
    • zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
    • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
    • sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie         
    • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií

    Informácie o výberovom konaní

    Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania
  • Motivačný list
  • Životopis
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania 5. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 
  • Poznámka: Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pozvať na osobné stretnutie len vybraných uchádzačov. 

    Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte elektronicky najneskôr do 30.09.2020

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vzdelanie v odbore

    sociálneho zamerania výhodou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

    Ostatné znalosti

    Microsoft Windows - Pokročilý
    Personalistika - Pokročilý

    Pozícia je vhodná pre absolventa

    Áno

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa; sociálneho zamerania výhodou.

    Skúsenosti z neziskového, či sociálneho sektora sú výhodou

    Skúsenosti z oblasti realitného trhu výhodou

    Počítačové znalosti:    Personalistika – základy

    Microsoft Windows – pokročilý

    Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť; odolnosť voči stresu; tímový hráč/ka; schopnosť riešiť problémové situácie; chuť učiť sa nové veci; chuť byť súčasťou zmeny; záujem o sociálnu problematiku.

    Skúsenosti s pracovnou, dobrovoľníckou činnosťou, či inou praxou v oblasti pomoci ľuďom bez domova sú výhodou.

    Bezúhonnosť.

    Ovládanie PC na používateľskej úrovni. Schopnosť pracovať s online zdieľaným súborovým systémom.

    Ovládanie anglického jazyku na úrovni min. B1 Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť proti stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné a analytické myslenie.

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    Verejná správa - samospráva

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov
    ID: 3968636  Megjelentetés dátuma: 16.9.2020  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac