Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Samostatný odborný referent v oddelení sociálnych vecí pre zariadenia dlhodobej starostlivosti
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacv závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
Od 1 300 EUR/mesiacv závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komunikuje alebo zabezpečuje komunikáciu s poskytovateľmi sociálnych služieb v zariadeniach pre seniorov v zriaďovateľskej kompetencií hlavného mesta (ďalej ZPS) a vedením rozpočtových organizácií ZPS.
• Vytvára a v spolupráci s vedením zariadení pre seniorov implementuje metodiku kvality poskytovaných sociálnych služieb v ZPS.
• Pravidelne navštevuje zariadenia pre seniorov, monitoruje kvalitu poskytovanie sociálnych služieb a pripravuje odborné podklady, materiály, stanoviská, usmernenia a odporúčania pre rozvoj v tejto oblasti.
• Koordinuje prípadové riešenia, ktoré sa týkajú klientok a klientov zariadení pre seniorov v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta.
• Podieľa sa na analytickej činnosti a vyhodnocovaní potrebnosti sociálnych služieb určených pre cieľovú skupinu senioriek a seniorov.
• Mapuje finančné, rozvojové (napr. transformácia) a iné potreby pomoci a systémových riešení v rámci tejto oblasti.
• Vytvára a v spolupráci s vedením zariadení pre seniorov implementuje metodiku kvality poskytovaných sociálnych služieb v ZPS.
• Pravidelne navštevuje zariadenia pre seniorov, monitoruje kvalitu poskytovanie sociálnych služieb a pripravuje odborné podklady, materiály, stanoviská, usmernenia a odporúčania pre rozvoj v tejto oblasti.
• Koordinuje prípadové riešenia, ktoré sa týkajú klientok a klientov zariadení pre seniorov v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta.
• Podieľa sa na analytickej činnosti a vyhodnocovaní potrebnosti sociálnych služieb určených pre cieľovú skupinu senioriek a seniorov.
• Mapuje finančné, rozvojové (napr. transformácia) a iné potreby pomoci a systémových riešení v rámci tejto oblasti.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámky:
1. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných uchádzačov.
2. Sekcia sociálnych vecí vyhlasuje súbežne výberové konania na tieto pozície: Expert pre ľudí bez domova, Samostatný odborný referent pre prevenciu straty bývania, Samostatný odborný referent pre pilotný projekt "nájomné byty", Samostatný odborný referent pre zariadenia dlhodobej starostlivosti, Samostatný odborný referent pre vyúčtovanie FPP, Koordinátor/ka terénneho tímu, Odborný terénny pracovník/čka s ľuďmi bez domova v mestskom terénnom programe a Pracovník/pracovníčka na Front office. V prípade, ak má uchádzač záujem aj o niektorú z uvedených pozícií, prosíme uviesť do žiadosti o zamestnanie.“
3. Vybraní záujemcovia, ktorí zašlú podklady k výberovému konaniu v termíne do 10.12.2019, budú kontaktovaní v zrýchlenom režime a bude s nimi realizovaný pohovor prioritne v týždni od 18. 12. do 22.12.2019 /v závislosti od počtu kandidátov/.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „ Výberové konanie – SOR OSV neotvárať “ najneskôr do 07.01.2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámky:
1. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných uchádzačov.
2. Sekcia sociálnych vecí vyhlasuje súbežne výberové konania na tieto pozície: Expert pre ľudí bez domova, Samostatný odborný referent pre prevenciu straty bývania, Samostatný odborný referent pre pilotný projekt "nájomné byty", Samostatný odborný referent pre zariadenia dlhodobej starostlivosti, Samostatný odborný referent pre vyúčtovanie FPP, Koordinátor/ka terénneho tímu, Odborný terénny pracovník/čka s ľuďmi bez domova v mestskom terénnom programe a Pracovník/pracovníčka na Front office. V prípade, ak má uchádzač záujem aj o niektorú z uvedených pozícií, prosíme uviesť do žiadosti o zamestnanie.“
3. Vybraní záujemcovia, ktorí zašlú podklady k výberovému konaniu v termíne do 10.12.2019, budú kontaktovaní v zrýchlenom režime a bude s nimi realizovaný pohovor prioritne v týždni od 18. 12. do 22.12.2019 /v závislosti od počtu kandidátov/.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „ Výberové konanie – SOR OSV neotvárať “ najneskôr do 07.01.2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
2. Odborná prax v sociálnej oblasti na úrovni verejnej a miestnej samosprávy minimálne 2 roky
3. Znalosť Zákona 448/2008 o sociálnych službách Z.z
4. Bezúhonnosť
5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
6. Znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2.
7. Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel.
2. Odborná prax v sociálnej oblasti na úrovni verejnej a miestnej samosprávy minimálne 2 roky
3. Znalosť Zákona 448/2008 o sociálnych službách Z.z
4. Bezúhonnosť
5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné a riadiace schopnosti, koncepčné myslenie
6. Znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2.
7. Dobré znalosti Microsoft Word, Microsoft Excel.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3818793
Megjelentetés dátuma: 2.1.2020
2020-01-02
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac