Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Samostatný odborný referent v oddelení verejného obstarávania
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacv závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
1 500 EUR/mesiacv závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností je možné priznať aj osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Činnosti spojené s procesom verejného obstarávania, s právnym poriadkom upravujúcim oblasť verejného obstarávania a ekonómiou verejného obstarávania
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „Výberové konanie – SOR OVO – neotvárať “ najneskôr do 23.1. 2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1, 814 99 Bratislava
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list.
2. Životopis.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Žiadosti spolu s profesijným životopisom doručte v zalepenej obálke /s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom/ s označením „Výberové konanie – SOR OVO – neotvárať “ najneskôr do 23.1. 2020 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1, 814 99 Bratislava
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
2. Prax v oblasti verejného obstarávania minimálne 2 roky.
3. Znalosť legislatívy týkajúcej sa verejného obstarávania, najmä zákona č. 343/2015 Z. z., znalosť európskych smerníc týkajúcich sa verejného obstarávania, znalosť rozhodovacej a metodickej činnosti Úradu pre verejné obstarávanie, znalosť procesných pravidiel pri výkone dohľadu na Úrade pre verejné obstarávanie.
4. Základná znalosť ekonómie verejného obstarávania.
5. Ovládanie Microsoft Word na dobrej a Excel na používateľskej úrovni.
2. Prax v oblasti verejného obstarávania minimálne 2 roky.
3. Znalosť legislatívy týkajúcej sa verejného obstarávania, najmä zákona č. 343/2015 Z. z., znalosť európskych smerníc týkajúcich sa verejného obstarávania, znalosť rozhodovacej a metodickej činnosti Úradu pre verejné obstarávanie, znalosť procesných pravidiel pri výkone dohľadu na Úrade pre verejné obstarávanie.
4. Základná znalosť ekonómie verejného obstarávania.
5. Ovládanie Microsoft Word na dobrej a Excel na používateľskej úrovni.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3810023
Megjelentetés dátuma: 9.1.2020
2020-01-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Špecialista verejného obstarávania Cég: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac