Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Vedúci oddelenia ľudských zdrojov
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 – 2 400 EUR - v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok.
1 800 – 2 400 EUR - v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Riadenie oddelenia, zabezpečenie činnosti a spolupráce v rámci magistrátu
2. Riadenie zavádzania zmeny v rámci fungovania úradu, procesov výberu, prijímania, zaškolenia a odchodu zamestnancov, ako aj tvorby databáz, zberu a vyhodnocovania dát.
3. Vypracovanie strategických a koncepčných materiálov z oblasti ľudských zdrojov, vrátane rozvoja manažérskych zručností, nastavovania cieľov odborného rastu, hodnotenia zamestnancov, merania výkonnosti, poskytovania benefitov a iné.
4. Príprava a spracovanie materiálov určených pre rozhodovaciu činnosť orgánov hlavného mesta Bratislavy, vrátane rozpočtu na ľudské zdroje.
5. Príprava a realizácia kolektívneho vyjednávania, komunikácia s odborovými organizáciami a úradmi práce.
6. Podporná činnosť pri tvorbe, schvaľovaní a vydávaní interných predpisov upravujúcich výberový proces, pracovnoprávne vzťahy a pracovné vzťahy, hodnotenie a odmeňovanie zamestnancov.
7. Poradenstvo pri rozvoji ľudských zdrojov a podpora pri riešení pracovno-právnych problémov zo strany zamestnancova, ako aj poradenstvo pri nastavovaní motivačných kritérií zo strany vedúcich zamestnancov.
8. Koordinácia činnosti oddelenia v oblasti personalistiky a miezd.
9. Spolupráca pri nastavovaní procesov na magistráte.
2. Riadenie zavádzania zmeny v rámci fungovania úradu, procesov výberu, prijímania, zaškolenia a odchodu zamestnancov, ako aj tvorby databáz, zberu a vyhodnocovania dát.
3. Vypracovanie strategických a koncepčných materiálov z oblasti ľudských zdrojov, vrátane rozvoja manažérskych zručností, nastavovania cieľov odborného rastu, hodnotenia zamestnancov, merania výkonnosti, poskytovania benefitov a iné.
4. Príprava a spracovanie materiálov určených pre rozhodovaciu činnosť orgánov hlavného mesta Bratislavy, vrátane rozpočtu na ľudské zdroje.
5. Príprava a realizácia kolektívneho vyjednávania, komunikácia s odborovými organizáciami a úradmi práce.
6. Podporná činnosť pri tvorbe, schvaľovaní a vydávaní interných predpisov upravujúcich výberový proces, pracovnoprávne vzťahy a pracovné vzťahy, hodnotenie a odmeňovanie zamestnancov.
7. Poradenstvo pri rozvoji ľudských zdrojov a podpora pri riešení pracovno-právnych problémov zo strany zamestnancova, ako aj poradenstvo pri nastavovaní motivačných kritérií zo strany vedúcich zamestnancov.
8. Koordinácia činnosti oddelenia v oblasti personalistiky a miezd.
9. Spolupráca pri nastavovaní procesov na magistráte.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Peňažné benefity: osobné príplatky a odmeny, valorizácia, príspevok do DDS 2 – 3 %
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
2. Možnosť profesijného a odborného rastu.
3. Ďalšie benefity:
a. pružný pracovný čas
b. zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona
c. 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
d. sociálna politika – príspevok na dopravu, príspevok na stravovanie, sociálna výpomoc
e. možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list.
2. Životopis /motivačný list.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Koncepcia výkonu pracovnej pozície /max. 2 normostrany/.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – vedúci OLZ - neotvárať“, najneskôr do 27.11.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania/ motivačný list.
2. Životopis /motivačný list.
3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
4. Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5. Koncepcia výkonu pracovnej pozície /max. 2 normostrany/.
Žiadosti spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte v zalepenej obálke (s uvedeným platným telefónnym a e-mailovým kontaktom) s označením „Výberové konanie – vedúci OLZ - neotvárať“, najneskôr do 27.11.2019 na adresu:
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
oddelenie ľudských zdrojov
Primaciálne nám. č. 1
814 99 Bratislava 1
Celé znenie inzerátu je zverejnené na www.bratislava.sk v časti Pracovné príležitosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
2. Min. 4 roky skúseností s riadením rozvoja ľudských zdrojov, výberu zamestnancov a tréningu zamestnancov
3. Prehľad v oblasti legislatívy a regulácie vzťahujúcej sa na výber a rozvoj ľudí vo verejnej správe
4. Preukázateľná skúsenosť s nastavovaním stratégie a koncepcie rozvoja ľudských zdrojov vo väčších organizáciách
5. Skúsenosť s projektami rozvoja ľudských zdrojov, prijímania zamestnancov, práce s databázami, nastavovaním benefitov
6. PC - používateľská úroveň
7. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť; proaktívny prístup; nadšenie pre tému, analytické myslenie; schopnosť formulovať stratégie a myslieť koncepčne
2. Min. 4 roky skúseností s riadením rozvoja ľudských zdrojov, výberu zamestnancov a tréningu zamestnancov
3. Prehľad v oblasti legislatívy a regulácie vzťahujúcej sa na výber a rozvoj ľudí vo verejnej správe
4. Preukázateľná skúsenosť s nastavovaním stratégie a koncepcie rozvoja ľudských zdrojov vo väčších organizáciách
5. Skúsenosť s projektami rozvoja ľudských zdrojov, prijímania zamestnancov, práce s databázami, nastavovaním benefitov
6. PC - používateľská úroveň
7. Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť; proaktívny prístup; nadšenie pre tému, analytické myslenie; schopnosť formulovať stratégie a myslieť koncepčne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa - samospráva
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3804412
Megjelentetés dátuma: 6.11.2019
2019-11-06
Régió: Bratislava Pozíció: Vedúci oddelenia Cég: Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 800 – 2 400 EUR - v závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok.