Reprezentant zákazníckej infolinky s portugalským alebo španielskym jazykom

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme medzinárodná spoločnosť so stabilným zázemím a príjemným pracovným prostredím. Ponúkame Ti príležitosť pracovať v kontaktnom centre pre nášho zahraničného klienta.

Tvojou úlohou bude:
- administratívna činnosť na projekte
- spracovávanie e-mailov v portugalskom alebo španielskom jazyku
- zákaznícka podpora

Zamestnanecké výhody, benefity

- kvalitné úvodné školenie
- motivujúce finančné ohodnotenie ( fix + bonus )
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- moderné pracovné prostredie
- dochádzkový bonus
- profesijný a kariérny rast
- motivačné programy
- employee tip
- firemné akcie, teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša pracovná ponuka zaujala, pošli nám profesijný životopis prostredníctvom profesie "poslať spoločnosti životopis" .
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky danej pozície. V prípade, že máš záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveď prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Tvojich osobných údajov v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo inak zaznamenané v databáze uchádzačov o zamestnanie vedenej spoločnosťou Lion Teleservices SK, spol. s r.o., Murgašova 2, 010 01 Žilina, za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom v súvislosti s výberovým procesom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."

Osobné údaje, ktoré uchádzač dobrovoľne poskytol, sa budú uchovávať po dobu jedného roka, od dátumu zaslania žiadosti o zamestnanie, životopisu a iných príslušných dokumentov, dokladov, potvrdení. Po uplynutí tejto doby budú následne zlikvidované v súlade s platnými právnymi predpismi. V prípade požiadavky má uchádzač právo písomne požiadať, aby boli jeho osobné údaje zlikvidované pred uplynutím doby uchovávania.

Vopred ďakujeme všetkým záujemcom o prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a za zaslanie životopisov.

Telefonicky kontaktovať a na pracovný pohovor budeme pozývať iba uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky.
Ďakujeme za pochopenie.
Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Portugalský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
- portugalský alebo španielsky jazyk plynule slovom i písmom (anglický jazyk výhodou )
- komunikatívnosť
- schopnosť pracovať samostatne
- časová flexibilita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3183937  Megjelentetés dátuma: 7.12.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou