Mluvíš česky? Jestli jo, tak hledáme právě Tebe, na pozici operátor/ka call centra - pokladniční systémy

Lion Teleservices SK, spol. s r.o.

Miesto práce
Murgašova 2, 010 01 Žilina, okres Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si zručný, aktívny, prozákaznícky a tímový hráč, ktorý rád komunikuje? Ovládaš dokonale český jazyk? Tak neváhaj a prihlás sa!

Hľadáme vhodných kandidátov na pozíciu operátor/ka call centra pre českú spoločnosť Dotykačka. Tvojou úlohou bude kontaktovanie zákazníkov s ponukou mobilného pokladničného systému. Všetko potrebné ťa naučíme !

Náplň práce:
- telefonická komunikácia so zákazníkmi
- predaj produktov
- administratívne činnosti
- jednozmenná prevádzka

Zamestnanecké výhody, benefity

- prostredie medzinárodnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- pravidelné vzdelávacie programy a individuálne plány školení
- možnosť získania nových poznatkov z rôznych oblastí
- profesijný a kariérny rast
- moderné pracovné prostredie
- motivačné programy
- firemné akcie, teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala, zašli nám Tvoje CV na e-mailovú adresu : [email protected]
Kontaktovať Ťa budeme obratom telefonicky.
Tešíme sa na Teba!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Český jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

radosť z komunikácie s ľuďmi
prejav bez rečových vád
umenie nájsť riešenie
schopnosť vyjednávať
základná znalosť práce na PC
pozitívny prístup k životu
predajné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TELEPERFORMANCE - špecialista na svetovom trhu v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi a v poskytovaní služieb kontaktných centier. Spoločnosť ponúka svoje služby v Slovenskej republike od roku 1999. Našim poslaním je udržanie vedúcej pozície prostredníctvom neustálej inovácie, ako aj nastavením najvyšších štandardov v službách a v podpore, ktoré poskytujeme našim zamestnancom, klientom a ich zákazníkom.
Napĺňaním týchto cieľov vedieme transformáciu v oblasti call centier. Meníme služby call centra z bežnej komodity na významnú strategickú hodnotu pre našich klientov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2831336  Megjelentetés dátuma: 29.11.2016  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: platové podmienky budú komunikované na výberovom konaní