Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administrátor projektovej dokumentácie s NJ_potenciál rastu na Špecialistu logistiky
Linxon Slovakia Engineering s.r.o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiaczákladná mzda od 1000 Euro brutto + zaujímavý ročný bonus; základná mzda bude stanovená na základe skúseností a zručností kandidáta
1 000 EUR/mesiaczákladná mzda od 1000 Euro brutto + zaujímavý ročný bonus; základná mzda bude stanovená na základe skúseností a zručností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme dynamického kolegu/kolegyňu, ktorý/á má záľubu v poriadku a organizovaní, nebojí sa učiť nové veci a pomôže nám množstvom projektovej dokumentácie pre našich nemeckých klientov.
Aké sú hlavné úlohy pozície?
Pripravuje, distribuuje a archivuje zákaznícku a dodávateľskú projektovú dokumentáciu v súlade s firemnými/zákazníckymi procedúrami a zaisťuje efektívnu kontrolu dokumentačných verzií a ich statusu.
* Spravuje dokumentáciu tak, aby zaistil riadnu kontrolu verzií v systéme riadenej dokumentácie ( DMS - Documents Management System).
* Zaisťuje, aby bola dokumentácia udržiavaná v súlade s firemnými/projektovými procedúrami a to vrátane formátu, registrácie, číslovania, vypĺňania, obnovy a vydania dokumentov.
*Spolupracuje pri príprave zoznamu projektovej dokumentácie, na pravidelnej báze aktualizuje a vydáva zoznam dokumentov, ako aj pripravuje a aktualizuje reporty progresu projektov.
* Nastavuje systém riadenej dokumentácie a kontrolný mechanizmus v súlade s požiadavkami projektového tímu.
*Monitoruje progres v projektovej dokumentácii, aktualizuje príjem a distribúciu dokumentov v informačnom registri.
* Projektovému tímu komunikuje termíny dodania potrebných dokumentov.
* Pripravuje O&M (Operations & Maintenance) manuály a udržiava projektovú dokumentáciu podľa parametrov definovaných tímom.
* Zostavuje finálnu dokumentáciu a udržiava ju v internom alebo externom archíve.
*Efektívne komunikuje a poskytuje relevantné informácie zákazníkom a partnerom.
*Poskytuje rady kolegom a dozoruje pri záležitostiach kontroly dokumentov.
* Prispieva k zlepšovaniu procesov týkajúcich sa riadenej dokumentácie a efektívne aplikuje systém riadenej dokumentácie.
Aké sú hlavné úlohy pozície?
Pripravuje, distribuuje a archivuje zákaznícku a dodávateľskú projektovú dokumentáciu v súlade s firemnými/zákazníckymi procedúrami a zaisťuje efektívnu kontrolu dokumentačných verzií a ich statusu.
* Spravuje dokumentáciu tak, aby zaistil riadnu kontrolu verzií v systéme riadenej dokumentácie ( DMS - Documents Management System).
* Zaisťuje, aby bola dokumentácia udržiavaná v súlade s firemnými/projektovými procedúrami a to vrátane formátu, registrácie, číslovania, vypĺňania, obnovy a vydania dokumentov.
*Spolupracuje pri príprave zoznamu projektovej dokumentácie, na pravidelnej báze aktualizuje a vydáva zoznam dokumentov, ako aj pripravuje a aktualizuje reporty progresu projektov.
* Nastavuje systém riadenej dokumentácie a kontrolný mechanizmus v súlade s požiadavkami projektového tímu.
*Monitoruje progres v projektovej dokumentácii, aktualizuje príjem a distribúciu dokumentov v informačnom registri.
* Projektovému tímu komunikuje termíny dodania potrebných dokumentov.
* Pripravuje O&M (Operations & Maintenance) manuály a udržiava projektovú dokumentáciu podľa parametrov definovaných tímom.
* Zostavuje finálnu dokumentáciu a udržiava ju v internom alebo externom archíve.
*Efektívne komunikuje a poskytuje relevantné informácie zákazníkom a partnerom.
*Poskytuje rady kolegom a dozoruje pri záležitostiach kontroly dokumentov.
* Prispieva k zlepšovaniu procesov týkajúcich sa riadenej dokumentácie a efektívne aplikuje systém riadenej dokumentácie.
Zamestnanecké výhody, benefity
* stabilná rastúca medzinárodná spoločnosť
* možnosť aktívne využívať a rozvíjať cudzie jazyky
* pružná pracovná doba, čiastočná práca z domu
* voľné dni nad rámec zákona
* nadštandardné príspevky pre prácu z domu, príspevky na stravu
* príspevky do III. DDP
* ročný bonus
* pravidelné navyšovanie miezd
* firemné podujatia
* vitamínové balíčky
* nadštandardný mobil s dátovým balíkom aj na súkromné účely
* možnosť aktívne využívať a rozvíjať cudzie jazyky
* pružná pracovná doba, čiastočná práca z domu
* voľné dni nad rámec zákona
* nadštandardné príspevky pre prácu z domu, príspevky na stravu
* príspevky do III. DDP
* ročný bonus
* pravidelné navyšovanie miezd
* firemné podujatia
* vitamínové balíčky
* nadštandardný mobil s dátovým balíkom aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Si dynamická osobnosť, ktorá rada pracuje so systémami a dokumentami ? Chceš profesne rásť v prostredí úspešnej medzinárodnej spoločnosti ? Ovládaš na pokročilej úrovni NJ? Ak je Tvoja odpoveď 3 x ÁNO, tak hľadáme práve Teba. Tešíme sa na Tvoj životopis!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
preferovane vzdelanie technického smeru
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Adobe Acrobat Pro - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Adobe Acrobat Pro - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
prax nie je nevyhnutnou podmienkou, ale je výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* orientácia na detail
* analytické myslenie
* schopnosť prioritizovať a organizovať
*Adobe Acrobat Pro - podmienkou
* AutoCAD - výhodou
* NJ slovom aj písmom - pokročilá znalosť podmienkou
* AJ - výhodou
* vzdelanie technického smeru - výhodou
* analytické myslenie
* schopnosť prioritizovať a organizovať
*Adobe Acrobat Pro - podmienkou
* AutoCAD - výhodou
* NJ slovom aj písmom - pokročilá znalosť podmienkou
* AJ - výhodou
* vzdelanie technického smeru - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Shaping energy solutions to empower sustainable connectivity.
Linxon is a joint venture company set up by SNC-Lavalin and Hitachi-ABB Power Grids to turnkey electrical AC substation projects, combining SNC-Lavalin’s project management expertise and ABB’s deep technological knowledge.
Linxon’s vision is to deliver the best market offer for turnkey substation projects through world-class power technologies and highest level of competence in managing infrastructure projects
As one of the leading engineering companies, we help our customers with turnkey solutions in the field of substations for power transmission, renewable energy and transportation.
As a single point of contact we combine the accumulated knowhow of key-suppliers and contractors so that customers benefit from efficient solutions, increased industrial productivity and a lower environmental impact in a sustainable way.
Linxon is a joint venture company set up by SNC-Lavalin and Hitachi-ABB Power Grids to turnkey electrical AC substation projects, combining SNC-Lavalin’s project management expertise and ABB’s deep technological knowledge.
Linxon’s vision is to deliver the best market offer for turnkey substation projects through world-class power technologies and highest level of competence in managing infrastructure projects
As one of the leading engineering companies, we help our customers with turnkey solutions in the field of substations for power transmission, renewable energy and transportation.
As a single point of contact we combine the accumulated knowhow of key-suppliers and contractors so that customers benefit from efficient solutions, increased industrial productivity and a lower environmental impact in a sustainable way.
ID: 4100644
Megjelentetés dátuma: 11.6.2021
2021-06-11
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Linxon Slovakia Engineering s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac