Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi
Miesto práce
Ružinovská 1e, 821 02 Ružinov
Nástupná mzda
1 339 EUR/mesiac
Pracovný pomer
plný úväzok
Nástupná mzda: 1.339 €
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé tri roky.
Tvoja pracovná náplň:
- Tvoja hlavná pracovná úloha bude správa zákazníckych podnetov, otázok týkajúcich sa kvality produktov a priama komunikácia so zákazníkmi (emailová aj telefonická).
- Budeš mať na starosti vyžiadavanie podkladov a informácií od dodávateľov pre vypracovanie bežnej dokumentácie.
- Budeš komunikovať s ostatnými oddeleniami centrály, logistických centier, iných krajín a materskej spoločnosti.
- Na starosti budeš mať tvorbu a kontrolu dokumentov a materiálov vo zverenej oblasti, samostatnú prípravu podkladov a prezentácií, tvorbu a sledovanie termínov interných a externých hlásení.
- V tvojej zodpovednosti bude príjem prichádzajúcich hovorov a zabezpečenie spätnej komunikácie.
- V neposlednom rade budeš administratívnou a organizačnou podporou nadriadeného.
Tvoj profil:
- Máš ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou.
- Ovládaš nemecký jazyk na pokročilej úrovni - minimálne B2.
- Znalosť anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni môže byť tvojou výhodou, no nie je podmienkou.
- Dokážeš pracovať s počítačom a MS Office máš v malíčku.
- Máš vysoké pracovné nasadenie, organizačné a komunikačné schopnosti.
- Samostatnosť, precíznosť a lojalita sú tvoje silné stránky.
- Si flexibilná/flexibilný, dokážeš niesť zodpovednosť a myslieť analyticky.
Naše benefity:
- Istotu slušnej práce a k nej patriacu slušnú mzdu,
- Rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
- Pracovný pomer na dobu neurčitú,
- Plný úväzok 40 hod./týždenne,
- Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
- Dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
- Rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve,
- Široký systém benefitov, z ktorého si ty vyberieš tie, ktoré budú pre teba tou správnou voľbou.
Nevyhnutnou súčasťou tvojej žiadosti o zamestnanie je pripojenie životopisu.
Benefitov máme toľko, že sa sem nezmestia. Dočítaj sa o nich viac na www.lidl.sk – sekcia kariéra
Zaujala ťa táto pozícia? Prihlás sa už teraz. Máš dodatočné otázky? Zavolaj na našu kandidátsku linku 0800 005 095 od pondelka do soboty v čase 08.00 - 18.00.
ID: 3693767
Megjelentetés dátuma: 12.6.2020
2020-06-12
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná Cég: Lidl Slovenská republika, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 339 EUR/mesiac