Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Junior Sales Admin Specialist
LEYARD EUROPE s.r.o.
Miesto práce
Záborské
Záborské
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho dynamického tímu na Sales Admin oddelení v rozrastajúcej sa spoločnosti hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorá bude plniť nasledovné úlohy:
- Zakladanie nových účtov a objednávok v ERP systéme Helios Orange
- Prijímanie objednávok alebo podpísaných proforma faktúr od partnerov a zákazníkov a ich evidencia v ERP systéme
- Spolupráca s výrobným oddelením v našom závode v Záborskom, a kooperácia s oddeleniami našich sesterských spoločností (USA, Nemecko, Čína) pre úspešné plánovanie a ukončenie projektov
- Kontakt pre zákazníkov a partnerov, riešenie otázok a dopytov z rôznych oddelení súvisiacich s predajom
- Príprava dokumentov, potvrdení objednávok, účtovných dokladov a ďalších dokumentov podľa potreby
- Koordinácia prepravy s logistickými spoločnosťami, vrátane všetkých potrebných dovozných a vývozných dokumentov
- Účasť na poradách a meetingoch
- Príprava a kontrola všetkých potrebných dokumentov súvisiacich s demo ukážkou
- Objednávanie nového demo materiálu
- Spravovanie internej evidencie demo produktov
- Zakladanie nových účtov a objednávok v ERP systéme Helios Orange
- Prijímanie objednávok alebo podpísaných proforma faktúr od partnerov a zákazníkov a ich evidencia v ERP systéme
- Spolupráca s výrobným oddelením v našom závode v Záborskom, a kooperácia s oddeleniami našich sesterských spoločností (USA, Nemecko, Čína) pre úspešné plánovanie a ukončenie projektov
- Kontakt pre zákazníkov a partnerov, riešenie otázok a dopytov z rôznych oddelení súvisiacich s predajom
- Príprava dokumentov, potvrdení objednávok, účtovných dokladov a ďalších dokumentov podľa potreby
- Koordinácia prepravy s logistickými spoločnosťami, vrátane všetkých potrebných dovozných a vývozných dokumentov
- Účasť na poradách a meetingoch
- Príprava a kontrola všetkých potrebných dokumentov súvisiacich s demo ukážkou
- Objednávanie nového demo materiálu
- Spravovanie internej evidencie demo produktov
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom, dynamickom kolektíve, možnosť nabrať veľa pracovných skúseností s ERP systémom, administratívou obchodného oddelenia a logistikou, práca v medzinárodnom prostredí.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Váš záujem pracovať v našej spoločnosti. Pre veľký záujem, budeme kontaktovať len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Manažment, Logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SalesForce - Základy
Helios Orange iNUVIO - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SalesForce - Základy
Helios Orange iNUVIO - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Osobnosť, ktorá zvláda dynamickú a rýchlu prácu a má asertívnu povahu
- Dobrá úroveň angličtiny alebo nemčiny alebo francúzštiny (písomná a komunikačná úroveň)
- Výborné komunikačné schopnosti v písomnom a verbálnom prejave
- Schopnosť pracovať samostatne a rýchlo a pritom flexibilne reagovať na zmeny alebo nepredvídané požiadavky
- Logické myslenie, presnosť
- Dobrá úroveň angličtiny alebo nemčiny alebo francúzštiny (písomná a komunikačná úroveň)
- Výborné komunikačné schopnosti v písomnom a verbálnom prejave
- Schopnosť pracovať samostatne a rýchlo a pritom flexibilne reagovať na zmeny alebo nepredvídané požiadavky
- Logické myslenie, presnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LEYARD EUROPE s.r.o. je zastúpením skupiny LEYARD Group, svetového lídra vo výrobe LED displejov pre krajiny Európy. Skupina LEYARD Group znásobila svoju činnosť fúziou so spoločnosťou Planar Systems, popredným americkým výrobcom digitálnych displejov.
Spoločnosť LEYARD EUROPE s.r.o. rozširuje svoje pôsobenie v rámci výrobného závodu a centra technickej podpory pre európskych zákazníkov v priemyselnom parku Záborské.
Prezentácia spoločnosti je k dispozícii na stránke www.leyardeurope.eu, vrátane ukážok niektorých projektov spoločnosti na stránke https://www.leyardeurope.eu/en/case-studies
Spoločnosť LEYARD EUROPE s.r.o. rozširuje svoje pôsobenie v rámci výrobného závodu a centra technickej podpory pre európskych zákazníkov v priemyselnom parku Záborské.
Prezentácia spoločnosti je k dispozícii na stránke www.leyardeurope.eu, vrátane ukážok niektorých projektov spoločnosti na stránke https://www.leyardeurope.eu/en/case-studies
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3248953
Megjelentetés dátuma: 12.10.2023
2023-10-12
Régió: Záborské Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Cég: LEYARD EUROPE s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac