Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Asistent
LEXIKA s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3,6 EUR/hod.
3,6 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa KOMUNIKÁCIA? Máš ODHAD NA ĽUDÍ? Si študent 3. – 4. ročníka VŠ?
Rozbehni kariéru v mladom priateľskom kolektíve!
Pridaj sa do nášho tímu ako Vendor Manager Assistant.
Po zaškolení bude tvojou zodpovednosťou:
- telefonická a e-mailová komunikácia s prekladateľmi a tlmočníkmi, ktorí majú záujem o spoluprácu (v slovenčine aj angličtine),
- headhunting nových prekladateľov,
- spracovanie žiadostí o spoluprácu, triedenie podľa definovaných kritérií,
- evidencia dodávateľov a aktualizácia údajov vo firemnom systéme,
- príprava podkladov podľa dohody s Vendor Managerom,
- spracovanie hlásení/reportov a štatistík,
- ďalšie administratívne činnosti.
V práci využiješ:
- znalosť slovenčiny i cudzieho jazyka,
- komunikačné zručnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť a spoľahlivosť.
U nás ťa čakajú:
- cenné skúsenosti pre tvoju kariéru, možnosť byť priamo v HR dianí,
- férové finančné ohodnotenie pracovných výsledkov,
- výnimočný tím a konštruktívne pracovné prostredie.
Pozícia je vhodná pre študentov VŠ, ktorí môžu pracovať cca 20 hodín týždenne.
Vzhľadom na situáciu môžeš pracovať na diaľku, no ponúkame aj možnosť práce z našej kancelárie v Bratislave.
Rozbehni kariéru v mladom priateľskom kolektíve!
Pridaj sa do nášho tímu ako Vendor Manager Assistant.
Po zaškolení bude tvojou zodpovednosťou:
- telefonická a e-mailová komunikácia s prekladateľmi a tlmočníkmi, ktorí majú záujem o spoluprácu (v slovenčine aj angličtine),
- headhunting nových prekladateľov,
- spracovanie žiadostí o spoluprácu, triedenie podľa definovaných kritérií,
- evidencia dodávateľov a aktualizácia údajov vo firemnom systéme,
- príprava podkladov podľa dohody s Vendor Managerom,
- spracovanie hlásení/reportov a štatistík,
- ďalšie administratívne činnosti.
V práci využiješ:
- znalosť slovenčiny i cudzieho jazyka,
- komunikačné zručnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť a spoľahlivosť.
U nás ťa čakajú:
- cenné skúsenosti pre tvoju kariéru, možnosť byť priamo v HR dianí,
- férové finančné ohodnotenie pracovných výsledkov,
- výnimočný tím a konštruktívne pracovné prostredie.
Pozícia je vhodná pre študentov VŠ, ktorí môžu pracovať cca 20 hodín týždenne.
Vzhľadom na situáciu môžeš pracovať na diaľku, no ponúkame aj možnosť práce z našej kancelárie v Bratislave.
Zamestnanecké výhody, benefity
Za svoju prácu dostaneš:
- dôkladné zaškolenie a tréning,
- prístup k najnovším poznatkom z odvetvia,
- možnosť spolupráce na diaľku.
- dôkladné zaškolenie a tréning,
- prístup k najnovším poznatkom z odvetvia,
- možnosť spolupráce na diaľku.
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíš, že sa k nám hodíš, postupuj podľa nasledovných krokov aby sme sa Ti ozvali späť:
1) Reaguj na túto ponuku!
2) Pošli nám svoje CV v slovenskom jazyku.
3) Vyplň krátky dotazník, aby sme Ťa mohli v rýchlosti spoznať.
Všetky poskytnuté informácie posúdime a vybraných kandidátov budeme kontaktovať.
Termín nástup: dohodou (február/marec)
1) Reaguj na túto ponuku!
2) Pošli nám svoje CV v slovenskom jazyku.
3) Vyplň krátky dotazník, aby sme Ťa mohli v rýchlosti spoznať.
Všetky poskytnuté informácie posúdime a vybraných kandidátov budeme kontaktovať.
Termín nástup: dohodou (február/marec)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
personalistika, ekonómia, manažment, jazyky, prekladateľstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ako nás presvedčíš, že chceme práve Teba?
Máš radosť z učenia sa nových vecí
Okrem odmeny je pre Teba práca v súčasnosti najmä zdrojom nových informácií a priestorom na sebazdokonaľovanie a profesijný rast.
Slovenčinu máš v malíčku
Slovenčinu ovládaš slovom aj písmom na výbornej úrovni.
Prácu s PC ovládaš na pokročilej úrovni
Ak aj nepoznáš všetky detaily, tušíš, že v MS Word existuje spôsob ako jednoducho a rýchlo vytvoriť obsah, zoznam obrázkov či ďalšie funkcie a máš chuť sa to všetko naučiť a využiť v práci.
Máš radosť z učenia sa nových vecí
Okrem odmeny je pre Teba práca v súčasnosti najmä zdrojom nových informácií a priestorom na sebazdokonaľovanie a profesijný rast.
Slovenčinu máš v malíčku
Slovenčinu ovládaš slovom aj písmom na výbornej úrovni.
Prácu s PC ovládaš na pokročilej úrovni
Ak aj nepoznáš všetky detaily, tušíš, že v MS Word existuje spôsob ako jednoducho a rýchlo vytvoriť obsah, zoznam obrázkov či ďalšie funkcie a máš chuť sa to všetko naučiť a využiť v práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme prekladateľská spoločnosť s viac ako 20 ročným pôsobením na slovenskom ako aj medzinárodnom trhu so zameraním na odborné preklady a profesionálne tlmočenie a tiež:
- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,
- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,
- kolektív s priateľskou atmosférou.
Aké sú naše hodnoty?
Pozeráme sa na svet očami našich zákazníkov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.
Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.
Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.
Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17100.
Pracovné prostredie
Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. V krátkom čase máme v pláne sa presunúť do coworkingového centra. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.
- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,
- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,
- kolektív s priateľskou atmosférou.
Aké sú naše hodnoty?
Pozeráme sa na svet očami našich zákazníkov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.
Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.
Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.
Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17100.
Pracovné prostredie
Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. V krátkom čase máme v pláne sa presunúť do coworkingového centra. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4033868
Megjelentetés dátuma: 16.2.2021
2021-02-16
Régió: Práca z domu Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor Cég: LEXIKA s.r.o.
Alapbér (bruttó): 3,6 EUR/hod.