HR Asistent

LEXIKA s.r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3,6 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa KOMUNIKÁCIA? Máš ODHAD NA ĽUDÍ? Si študent 3. – 4. ročníka VŠ?

Rozbehni kariéru v mladom priateľskom kolektíve!

Pridaj sa do nášho tímu ako Vendor Manager Assistant.

Po zaškolení bude tvojou zodpovednosťou:
- telefonická a e-mailová komunikácia s prekladateľmi a tlmočníkmi, ktorí majú záujem o spoluprácu (v slovenčine aj angličtine),
- headhunting nových prekladateľov,
- spracovanie žiadostí o spoluprácu, triedenie podľa definovaných kritérií,
- evidencia dodávateľov a aktualizácia údajov vo firemnom systéme,
- príprava podkladov podľa dohody s Vendor Managerom,
- spracovanie hlásení/reportov a štatistík,
- ďalšie administratívne činnosti.

V práci využiješ:
- znalosť slovenčiny i cudzieho jazyka,
- komunikačné zručnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť a spoľahlivosť.

U nás ťa čakajú:
- cenné skúsenosti pre tvoju kariéru, možnosť byť priamo v HR dianí,
- férové finančné ohodnotenie pracovných výsledkov,
- výnimočný tím a konštruktívne pracovné prostredie.

Pozícia je vhodná pre študentov VŠ, ktorí môžu pracovať cca 20 hodín týždenne.
Vzhľadom na situáciu môžeš pracovať na diaľku, no ponúkame aj možnosť práce z našej kancelárie v Bratislave.

Zamestnanecké výhody, benefity

Za svoju prácu dostaneš:
- dôkladné zaškolenie a tréning,
- prístup k najnovším poznatkom z odvetvia,
- možnosť spolupráce na diaľku.

Informácie o výberovom konaní

Ak si myslíš, že sa k nám hodíš, postupuj podľa nasledovných krokov aby sme sa Ti ozvali späť:

1) Reaguj na túto ponuku!
2) Pošli nám svoje CV v slovenskom jazyku.
3) Vyplň krátky dotazník, aby sme Ťa mohli v rýchlosti spoznať.

Všetky poskytnuté informácie posúdime a vybraných kandidátov budeme kontaktovať.

Termín nástup: dohodou (február/marec)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Vzdelanie v odbore

personalistika, ekonómia, manažment, jazyky, prekladateľstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako nás presvedčíš, že chceme práve Teba?

Máš radosť z učenia sa nových vecí
Okrem odmeny je pre Teba práca v súčasnosti najmä zdrojom nových informácií a priestorom na sebazdokonaľovanie a profesijný rast.

Slovenčinu máš v malíčku
Slovenčinu ovládaš slovom aj písmom na výbornej úrovni.

Prácu s PC ovládaš na pokročilej úrovni
Ak aj nepoznáš všetky detaily, tušíš, že v MS Word existuje spôsob ako jednoducho a rýchlo vytvoriť obsah, zoznam obrázkov či ďalšie funkcie a máš chuť sa to všetko naučiť a využiť v práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme prekladateľská spoločnosť s viac ako 20 ročným pôsobením na slovenskom ako aj medzinárodnom trhu so zameraním na odborné preklady a profesionálne tlmočenie a tiež:

- tím mladých ľudí s chuťou dosahovať dobré výsledky,

- jednou z najväčších prekladateľských spoločností v SR,

- kolektív s priateľskou atmosférou.



Aké sú naše hodnoty?

Pozeráme sa na svet očami našich zákazníkov, aby s našimi prekladmi a tlmočením získali čo najvyššiu hodnotu.



Pracovitosť a tímová práca nie sú pre nás len prázdnymi slovami do firemnej prezentácie. Navzájom si pomáhame, vieme spolu zamakať, ale aj dobre si oddýchnuť.



Integrita a dlhodobá udržateľnosť vzťahov so všetkými našimi partnermi sú pre nás dôležitejšie ako rýchly zisk, ľahké riešenia alebo vopred istá výhra v tendri.



Sme aktívnym členom Asociácie prekladateľských spoločností SR a medzinárodnej organizácie Globalization and Localization Association. Náš systém riadenia kvality je certifikovaný v zmysle normy ISO 9001 a texty prekladáme v zmysle ISO 17100.



Pracovné prostredie

Náš office sa nachádza v širšom centre mesta s výbornou dostupnosťou individuálnou aj hromadnou dopravou. V krátkom čase máme v pláne sa presunúť do coworkingového centra. Máme moderne vybavené pracoviská so všetkým potrebným technickým zázemím.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4033868  Megjelentetés dátuma: 16.2.2021  Alapbér (bruttó): 3,6 EUR/hod.