Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Samostatný odborný referent (ekonomický úsek)
Letisko Poprad - Tatry, a.s.
Miesto práce
Letisko Poprad-Tatry, Airport, Na letisko, Poprad
Letisko Poprad-Tatry, Airport, Na letisko, Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2021
01.05.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracováva:
- ekonomické výkazy a prehľady spoločnosti,
- výsledky hospodárenia a ekonomické rozbory za jednotlivé hospodárske strediská a spoločnosť,
- vykonávanie kontrolnej činnosti na zverenom oddelení,
- podklady na verejné obstarávanie,
- podklady na prípravu projektov,
- inventúry HIM, DHM, NIM a materiálu,
Vykonáva:
- predkladá návrh plánu výnosov a nákladov, finančných tokov a rozdelenia zisku,
- zostavuje správy a rozbory z výsledkov hospodárenia spoločnosti,
- vypracovanie podkladov k predkladaniu a zúčtovaniu o dotácií zo ŠR,
- vypracovanie výročnej správy spoločnosti,
- kontrolu nad všetkými hotovostnými a bezhotovostnými operáciami,
- schvaľuje zaúčtovanie všetkých účtovných dokladov spoločnosti,
- zodpovedá za správne a včasné odvedenie dane z príjmov právnických osôb podľa osobitného predpisu,
- metodicky riadi referát odberateľskej fakturácie na obchodno-prevádzkovom úseku,
- spracovanie podkladov pre verejné obstarávanie,
- komunikáciu s MDV SR, kooperačnými partnermi a s finančnými inštitúciami,
- výber audítorskej spoločnosti, koordinačná činnosť a komunikácia s audítormi,
- komplexné spracovávanie účtovnej agendy spoločnosti,
- spracovanie a vyhotovenie účtovných uzávierok,
- spracovanie a vyhotovenie daňových priznaní,
- rozúčtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr na hospodárske strediská,
- spracovanie výkazov ku konsolidovanej účtovnej závierke MF SR,
- evidenciu a účtovanie hmotného, nehmotného a drobného hmotného majetku,
- vedenie hlavnej pokladne a účtovanie pokladničnej agendy,
- bezhotovostné úhrady, prevody a hotovostné výplaty schválených záloh,
- zverejňovanie všetkých zmlúv v Centrálnom registri zmlúv SR v termíne stanovenom platnou legislatívou,
- zverejňovanie všetkých dokumentov v súlade zo zákonom 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,
- včasné zasielanie odpovedí na žiadosti v zmysle zákona 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,
- úkony a postupy v zmysle Nariadenia GDPR a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
- ekonomické výkazy a prehľady spoločnosti,
- výsledky hospodárenia a ekonomické rozbory za jednotlivé hospodárske strediská a spoločnosť,
- vykonávanie kontrolnej činnosti na zverenom oddelení,
- podklady na verejné obstarávanie,
- podklady na prípravu projektov,
- inventúry HIM, DHM, NIM a materiálu,
Vykonáva:
- predkladá návrh plánu výnosov a nákladov, finančných tokov a rozdelenia zisku,
- zostavuje správy a rozbory z výsledkov hospodárenia spoločnosti,
- vypracovanie podkladov k predkladaniu a zúčtovaniu o dotácií zo ŠR,
- vypracovanie výročnej správy spoločnosti,
- kontrolu nad všetkými hotovostnými a bezhotovostnými operáciami,
- schvaľuje zaúčtovanie všetkých účtovných dokladov spoločnosti,
- zodpovedá za správne a včasné odvedenie dane z príjmov právnických osôb podľa osobitného predpisu,
- metodicky riadi referát odberateľskej fakturácie na obchodno-prevádzkovom úseku,
- spracovanie podkladov pre verejné obstarávanie,
- komunikáciu s MDV SR, kooperačnými partnermi a s finančnými inštitúciami,
- výber audítorskej spoločnosti, koordinačná činnosť a komunikácia s audítormi,
- komplexné spracovávanie účtovnej agendy spoločnosti,
- spracovanie a vyhotovenie účtovných uzávierok,
- spracovanie a vyhotovenie daňových priznaní,
- rozúčtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr na hospodárske strediská,
- spracovanie výkazov ku konsolidovanej účtovnej závierke MF SR,
- evidenciu a účtovanie hmotného, nehmotného a drobného hmotného majetku,
- vedenie hlavnej pokladne a účtovanie pokladničnej agendy,
- bezhotovostné úhrady, prevody a hotovostné výplaty schválených záloh,
- zverejňovanie všetkých zmlúv v Centrálnom registri zmlúv SR v termíne stanovenom platnou legislatívou,
- zverejňovanie všetkých dokumentov v súlade zo zákonom 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,
- včasné zasielanie odpovedí na žiadosti v zmysle zákona 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám,
- úkony a postupy v zmysle Nariadenia GDPR a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov
Zamestnanecké výhody, benefity
v zmysle platnej Podnikovej kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu zasielajte Vaše žiadosti so životopisom a spracovaním osobných údajov písomne na adresu spoločnosti alebo v elektronickej forme na [email protected] do 27.04.2021
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
odborné znalosti a skúsenosti v oblasti ekonomiky, riadiace a manažérske schopnosti, schopnosť motivovať ľudí, organizačné schopnosti, orientácia na výsledky a efektivitu, aktívny prístup k riešeniu problémov, znalosti z oblasti daňovníctva, účtovníctva a kontrolingu, znalosť príslušnej legislatívy, systematické a logické myslenie, precíznosť, dôslednosť, flexibilita, bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Viac info na www.airport-poprad.sk a sociálnych sieťach
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4064855
Megjelentetés dátuma: 20.4.2021
2021-04-20
Régió: Poprad Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Letisko Poprad - Tatry, a.s.
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac