Finančný analytik- Commercial portfolio

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozíciu obsadzujeme pre výrobný závod vo Voderadoch, ktorý patrí medzi kľúčové závody korporácie vzhľadom na rastúci objem predaja ako aj prestíž ponúkaných výrobkov. Závod ponúka kandidátovi denný kontakt s výrobou a uplatnenie sa v automobilovom priemysle, ktorý má na Slovensku významné zastúpenie. Naše finančné oddelenie je organizované “in house”, čo ponúka možnosť nadhľadu nad viacerými procesmi ako aj získanie komplexného obrazu o financiách.

Vašou pracovnou nápňou bude:
• Zodpovednosť a dohľad nad správnosťou a úplnosťou vystavovaných faktúr zákazníkov nastavených na self-billing
• Aktívna komunikácia ohľadom procesovania faktúr s FSSC v Brne a jednotlivými oddeleniami závodu
• Vedenie prehľadu vystavených faktúr versus prijatých platieb
• Nastavenie plynulého procesu alokovania platieb
• Včasné riešenie fakturačných rozdielov (cenových, množstevných)
• Vedenie prehľadu nezaúčtovaných faktúr a analýza príčin, implementácia náprav
• Mesačná inventarizácia pridelených účtov
• Spolupráca na mesačnej účtovnej závierke – príprava denníkov
• Príprava finančných analýz v oblasti výnosov a pohľadávok
• Spolupráca pri auditoch (interných, externých, SOX)

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem stabilnej pozície ponúkame:
• Zázemie medzinárodnej spoločnosti
• Nové, moderné priestory
• Flexibilný pracovný čas
• Príspevok na dochádzanie
• Príspevok na dôchodkové sporenie
• Príspevok na športové, kultúrne aktivity
• Vlastná moderná jedáleň (zvýhodnená cena obeda pre zamestnanca - 0.74 eur zo stravnej jednotky 4 eur)
• Koncoročný bonus
• Bonus pri odporučení zamestnanca
• Finančné poradenstvo
• Vzdelávacie programy
• Zdravotná starostlivosť o zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ / SOŠ ekonomického alebo obchodného smeru
• Priama skúsenosť s realizovaním celého procesu order to cash
• Skúsenosť so self-billing zákazníkmi vítaná, nie podmienka
• Prax z výrobnej alebo auditorskej spoločnosti min. 3 roky
• Znalosti SOX sú výhodou, nie podmienka
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Pokročilá znalosť MS Office a účtovníckeho programu
• Spoľahlivosť, flexibilita, tímový duch, schopnosť verejného prejavu a prezentácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Lear Corporation bola založená v Detroite v roku 1917. Lear je jedným z popredných svetových dodávateľov automobilových sedadlových systémov (Seating) a elektrických rozvodov (e-Systems).
Spoločnosť Lear zamestnáva okolo 169 000 zamestnancov v 38 krajinách a 257 závodoch. Lear sa v súčasnosti radí na 186. miesto na rebríčku Fortune 500. Centrála spoločnosti je v USA v Southfield, Michigan. Lear obchoduje na newyorskej burze pod symbolom [LEA].

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Tomas Sochor
Tel.: +420778719832
E-mail: poslať životopis
Miesto práce
Voderady pri Trnave, Voderady
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
Voderady pri Trnave, Voderady, Slovensko
ID: 3822751  Megjelentetés dátuma: 16.1.2020  Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac