Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná/Recepčný
LAUTITIA, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou
ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacstravné lístky plne hradené zamestnávateľom
800 EUR/mesiacstravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme recepčnú/recepčného s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami a profesionálnym vystupovaním, ktorá/ktorý je schopná/ý efektívne komunikovať s návštevami spoločnosti. Rovnako dôležitá je spolupráca so zamestnancami na všetkých úrovniach spoločnosti.
Hlavnými pracovnými činnosťami na tejto pozícii je:
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie zahraničnej spoločnosti
- uvítanie a evidencia návštev v internom systéme, vydávanie kartičiek návštev (vrátane bezpečnostných pokynov)
- pravidelná kontrola a aktualizácia systému návštev
- komunikácia na profesionálnej úrovni so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- objednávanie taxíkov, zabezpečenie prepravy návštev z/na letisko
- telefonická a mailová komunikácia, presmerovanie hovorov
- vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- zapožičiavanie zariadení (prenosné audiovizuálne zariadenia, prehrávače, ...)
- evidencia štatistík (o počte návštevníkov, o počte poštových zásielok, ...)
- podpora pre ostatné tímy (skenovanie dokumentov a pod.)
- iné administratívne činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Hlavnými pracovnými činnosťami na tejto pozícii je:
- zodpovednosť za bezproblémový chod recepcie zahraničnej spoločnosti
- uvítanie a evidencia návštev v internom systéme, vydávanie kartičiek návštev (vrátane bezpečnostných pokynov)
- pravidelná kontrola a aktualizácia systému návštev
- komunikácia na profesionálnej úrovni so zamestnancami spoločnosti, klientmi, dodávateľmi a partnermi, vrátane zahraničných návštev
- objednávanie taxíkov, zabezpečenie prepravy návštev z/na letisko
- telefonická a mailová komunikácia, presmerovanie hovorov
- vybavovanie a evidencia poštových zásielok, kuriérov
- zapožičiavanie zariadení (prenosné audiovizuálne zariadenia, prehrávače, ...)
- evidencia štatistík (o počte návštevníkov, o počte poštových zásielok, ...)
- podpora pre ostatné tímy (skenovanie dokumentov a pod.)
- iné administratívne činnosti podľa požiadaviek nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Môžete sa tešiť na:
- zázemie stabilnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškolenie
- stravné plne hradené zamestnávateľom
- zázemie stabilnej spoločnosti
- aktívne využívanie cudzieho jazyka
- zaškolenie a pravidelné preškolenie
- stravné plne hradené zamestnávateľom
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
-spoločnosť poskytuje služby v oblasti poradenstva a administratívy
-spoločnosť poskytuje služby v oblasti poradenstva a administratívy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné, prípadne iné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- veľmi dobré organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť zvládať stres
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!
- pozitívny prístup k práci
- dynamická a aktívna osobnosť
- tímový hráč
- veľmi dobré organizačné zručnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- flexibilita a schopnosť zvládať stres
- znalosť AJ na pokročilej úrovni PODMIENKOU!!!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť poskytuje poradenské služby pri výbere zamestnancov, motivácii a rozvoji, pri riadení zmien. Koordinuje, vytvára a pomáha implementovať rozvojové a organizačné projekty. Spoločnosť poskytuje svojim klientom aj administratívne a recepčné služby, v ktorých využíva svoje jedinečné know-how.
ID: 3876500
Megjelentetés dátuma: 7.10.2020
2020-10-07
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Korektor, Office manager, Recepčná Cég: LAUTITIA, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 800 EUR/mesiac