Можливість для людей з України
Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívna podpora nákupu
Miesto práce
Hlavná, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 050 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naše medzinárodné centrum zdieľaných služieb pôsobiace v oblasti účtovníctva Ti dáva možnosť budovať kariéru v medzinárodnom prostredí na oddelení podpory nákupu.
Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy či nákupu a ovládaš anglický jazyk, hľadáme práve Teba!
Aká bude tvoja náplň práce?
- spracuvávanie a kontrola nákupných online katalógov, vytváranie a monitorovanie objednávok na základe pridelených entít
- práca na pridelených úlohách na základe dohodnutých postupov a individuálnych cieľov
- spracuvávanie interných procesných manuálov a postupov na oddelení nákupu
- zabezpečovanie dennej komunikácie s lokálnymi entitami v anglickom jazyku
- vytváranie správ a výkazov v Exceli
- podieľanie sa na zlepšovaní procesov vrámci oddelenia
- aktívna účasť na interných tréningoch, podpora kolegov a tímovej spolupráce
Ak máš skúsenosti v oblasti administratívy či nákupu a ovládaš anglický jazyk, hľadáme práve Teba!
Aká bude tvoja náplň práce?
- spracuvávanie a kontrola nákupných online katalógov, vytváranie a monitorovanie objednávok na základe pridelených entít
- práca na pridelených úlohách na základe dohodnutých postupov a individuálnych cieľov
- spracuvávanie interných procesných manuálov a postupov na oddelení nákupu
- zabezpečovanie dennej komunikácie s lokálnymi entitami v anglickom jazyku
- vytváranie správ a výkazov v Exceli
- podieľanie sa na zlepšovaní procesov vrámci oddelenia
- aktívna účasť na interných tréningoch, podpora kolegov a tímovej spolupráce
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na zamestnanca:
- vysoká škola v oblasti ekonomiky, financií, administratívy, verejnej správy alebo nákupu
- aktívna znalosť Anglického (min B2) je podmienkou
- skúsenosť v oblasti nákupu je výhodou - práca s cenovými ponukami, objednávkami
- min teoretické znalosti z oblasti účtovníctva
- znalosť MS Office, najmä Excel
- prozákaznícka orientácia
- motivácia pre prácu s číslami
- flexibilita
- zameranie na detail
- tímový hráč
- vysoká škola v oblasti ekonomiky, financií, administratívy, verejnej správy alebo nákupu
- aktívna znalosť Anglického (min B2) je podmienkou
- skúsenosť v oblasti nákupu je výhodou - práca s cenovými ponukami, objednávkami
- min teoretické znalosti z oblasti účtovníctva
- znalosť MS Office, najmä Excel
- prozákaznícka orientácia
- motivácia pre prácu s číslami
- flexibilita
- zameranie na detail
- tímový hráč
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Financie, ekonomika, verejná správa, administratíva, nákup
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Benefits
Našim zamestnancom v Holcim EBS ponúkame výnimočné pracovné prostredie, v ktorom môžu:
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v SAP a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
Vrámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- nechať sa hýčkať na ovocných, nanukových dňoch a firemných raňajkách
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu, a mnoho ďalších
- denne komunikovať v angličtine a učiť sa nové jazyky
- budovať svoje technické zručnosti v SAP a i.
- rozvíjať svoj potenciál a kariérne rásť
- nájsť v radoch kolegov svoj vzor aj parťáka na voľný čas
Vrámci našej firemnej kultúry sa môžeš naplno realizovať:
- na spoločenských podujatiach a teambuildingoch
- športových aktivitách a využiť Multisport kartu na podporu zdravého životného štýlu
- podporovať miestne komunity a dobrovoľnícke činnosti
- užívať si náš nový, moderný, eco-friendly office v centre Košíc
- nechať sa hýčkať na ovocných, nanukových dňoch a firemných raňajkách
- využiť zľavy do rôznych prevádzok
- navštevovať jazykové kurzy
- využiť tréningové a rozvojové príležitosti - soft skills a hard skills
- skúsiť referral program
- pracovať z kancelárie aj z domu, a mnoho ďalších
ID: 3496376
Megjelentetés dátuma: 20.1.2023
2023-01-20
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Nákupca, Účtovník Cég: Holcim European Business Services s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 050 EUR/mesiac