Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Personalista / Mzdový účtovník
L - TRANS Logistics s.r.o.
Miesto práce
Opletalova 79, 84107 Bratislava, Bratislava
Opletalova 79, 84107 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú personalistku a mzdovú účtovníčku v jednej osobe, so skúsenosťami s prácou v systéme OLYMP a POHODA . Náplňou práce bude:
- kompletné spracovanie a kontrola personálnej agendy (dochádzka, stravné lístky, štatistiky)
- vedenie personálnej evidencie, vybavovanie pracovno - právnych záležitosti spojených so vznikom, priebehom a skončením pracovného pomeru, vrátane agendy a komunikácie s BOZP agentom, lekárske prehliadky a evidencia potrebných dokladov pri nástupe
- aktualizácia , udržiavanie a archivácia pracovných zmlúv a dohôd a súvisiacich pracovnoprávnych dokumentov
- zadávanie inzercie do prístupných médií (zadávanie, aktualizácia, práca s portálom)
- aktívne vyhľadávanie a a zabezpečovanie pracovníkov na dennej báze podľa aktuálnych pracovných ponúk
- telefonická a osobná komunikácia s uchádzačmi o prácu
- aktívna účasť na výberových konaniach
- spracovanie požiadaviek vedenia spoločnosti
- kompletné spracovanie mzdovej agendy ( výpočet miezd a odvodov zamestnancov, styk s poisťovňami - prihlášky, odhlášky, mesačné výkazy, styk s DÚ - mesačné prehľady, PN, OČR , ročné hlásenia, vykonanie ročného zúčtovania preddavkov na daň)
- komunikácia s : úrad práce, sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňové úrady
- kompletná práca so systémom OLYMP a Pohoda (tvorba, aktualizácia informácií v systéme )
- komunikácia a tímová práca s finančným oddelením, najmä v oblasti účtovania miezd a odvodov
- kompletné spracovanie a kontrola personálnej agendy (dochádzka, stravné lístky, štatistiky)
- vedenie personálnej evidencie, vybavovanie pracovno - právnych záležitosti spojených so vznikom, priebehom a skončením pracovného pomeru, vrátane agendy a komunikácie s BOZP agentom, lekárske prehliadky a evidencia potrebných dokladov pri nástupe
- aktualizácia , udržiavanie a archivácia pracovných zmlúv a dohôd a súvisiacich pracovnoprávnych dokumentov
- zadávanie inzercie do prístupných médií (zadávanie, aktualizácia, práca s portálom)
- aktívne vyhľadávanie a a zabezpečovanie pracovníkov na dennej báze podľa aktuálnych pracovných ponúk
- telefonická a osobná komunikácia s uchádzačmi o prácu
- aktívna účasť na výberových konaniach
- spracovanie požiadaviek vedenia spoločnosti
- kompletné spracovanie mzdovej agendy ( výpočet miezd a odvodov zamestnancov, styk s poisťovňami - prihlášky, odhlášky, mesačné výkazy, styk s DÚ - mesačné prehľady, PN, OČR , ročné hlásenia, vykonanie ročného zúčtovania preddavkov na daň)
- komunikácia s : úrad práce, sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňové úrady
- kompletná práca so systémom OLYMP a Pohoda (tvorba, aktualizácia informácií v systéme )
- komunikácia a tímová práca s finančným oddelením, najmä v oblasti účtovania miezd a odvodov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- stabilné pracovné miesto s dlhodobou perspektívou
- pravidelné odborné školenia, semináre
- možnosť odborného rastu
- stabilné pracovné miesto s dlhodobou perspektívou
- pravidelné odborné školenia, semináre
- možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto pracovná pozícia zaujala, prosím , CV a motivačný list zasielajte na adresu [email protected] . Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a títo budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť systému OLYMP podmienkou
- znalosť právnych predpisov a postupov v oblasti miezd, odvodov a pracovného práva
- aspoň 2 roky praxe na podobnej pozícii vrátane skúsenosti so spracovaním miezd a personálnej agendy
- samostatnosť, spoľahlivosť
- zodpovednosť
- flexibilita
- diskrétnosť
- znalosť právnych predpisov a postupov v oblasti miezd, odvodov a pracovného práva
- aspoň 2 roky praxe na podobnej pozícii vrátane skúsenosti so spracovaním miezd a personálnej agendy
- samostatnosť, spoľahlivosť
- zodpovednosť
- flexibilita
- diskrétnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť L- Trans Logistics s.r.o. je skúsená dynamická firma pôsobiaca v oblasti domácej a medzinárodnej logistiky, pričom poskytuje služby renomovaným subdodávateľom spoločnosti Volkswagen tak na Slovensku ako aj v Európe.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2814285
Megjelentetés dátuma: 16.11.2016
2016-11-16
Régió: Bratislava Pozíció: Mzdový účtovník, Personalista Cég: L - TRANS Logistics s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou