Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Systémový administrátor
Kulm LLC, organizačná zložka podniku zahraničnej osoby
Miesto práce
Prievidza
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 EUR, mzda je fixná
1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 EUR, mzda je fixná
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- priame úpravy užívateľského rozhrania v rámci systému (nie je nutné vedieť programovať, systém umožňuje všetko nastaviť v editoroch)
- priama spolupráca s architektom systému a zapracovávanie požiadaviek prípadne riešení vzniknutých problémov
- analýza procesov, vyhodnotenie a zapracovanie dohodnutých zmien
- spracovávanie dokumentácie pracovných procesov s priamou postupnosťou pre koncových užívateľov
- vytváranie užívateľských účtov v Active Directory, v prostredí ERP systému a prideľovanie práv užívateľom
- kontrola logov a sledovanie správnosti toku dát
- komunikácia s koncovými užívateľmi a riešenie ich požiadaviek
- priama spolupráca s architektom systému a zapracovávanie požiadaviek prípadne riešení vzniknutých problémov
- analýza procesov, vyhodnotenie a zapracovanie dohodnutých zmien
- spracovávanie dokumentácie pracovných procesov s priamou postupnosťou pre koncových užívateľov
- vytváranie užívateľských účtov v Active Directory, v prostredí ERP systému a prideľovanie práv užívateľom
- kontrola logov a sledovanie správnosti toku dát
- komunikácia s koncovými užívateľmi a riešenie ich požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na plný úväzok v medzinárodne pôsobiacej spoločnosti
- pre kandidátov, ktorí sa osvedčia - kariérny postup
- rýchlo sa rozvíjajúci dynamický kolektív
- projekty medzinárodného presahu
- po osvedčení možnosť čerpať v dohodnuté dni home office
- koncoročné bonusy v závislosti od finančného výsledku spoločnosti
- osobnostný rozvoj a profesionálne vzdelávanie zamestnancov
- pre kandidátov, ktorí sa osvedčia - kariérny postup
- rýchlo sa rozvíjajúci dynamický kolektív
- projekty medzinárodného presahu
- po osvedčení možnosť čerpať v dohodnuté dni home office
- koncoročné bonusy v závislosti od finančného výsledku spoločnosti
- osobnostný rozvoj a profesionálne vzdelávanie zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosím zašlite svoje CV a MOTIVAČNÝ LIST mailom na: [email protected]
Na pohovore sa budeme zameriavať na 3 oblasti:
1. Úroveň znalosti toku tovaru a úkony s tým spojené
2. Technické zázemie kandidáta
3. Jeho komunikačné schopnosti
Na pohovore sa budeme zameriavať na 3 oblasti:
1. Úroveň znalosti toku tovaru a úkony s tým spojené
2. Technické zázemie kandidáta
3. Jeho komunikačné schopnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
technického alebo obchodného charakteru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- hľadáme kandidáta, ktorý má aspoň základné znalosti ohľadom toku tovaru v obchode/e-shope, prípadne má skúsenosti z podobného odvetvia a vie problematike rýchlo porozumieť
- administráciu systému prebieha v prostredí Helios Orange - nie je nutné vedieť programovať, väčšina nastavení sa deje priamo v rozhraní systému, ktoré je možné užívateľsky upravovať.
- kandidát určite musí aspoň principiálne rozumieť tomu ako fungujú databázy, čo je to API prepojenie, ako funguje Active Directory, VPN, Remote Desktop. IT zázemie je veľkou výhodou.
- firma má medzinárodné pôsobenie, takže angličtina na komunikatívnej úrovni je nutnosť (túto podmienku nepodceňovať, väčšina firemného kolektívu komunikuje predovšetkým v angličtine)
- obchodné a analyticko-technické myslenie
- schopnosť adaptovať sa zmenám, a orientácia na riešenie problémov
- skúsenosti so správou a implementáciou zákazníckeho prostredia výhodou
- skúsenosti s projektovým manažmentom výhodou
- administráciu systému prebieha v prostredí Helios Orange - nie je nutné vedieť programovať, väčšina nastavení sa deje priamo v rozhraní systému, ktoré je možné užívateľsky upravovať.
- kandidát určite musí aspoň principiálne rozumieť tomu ako fungujú databázy, čo je to API prepojenie, ako funguje Active Directory, VPN, Remote Desktop. IT zázemie je veľkou výhodou.
- firma má medzinárodné pôsobenie, takže angličtina na komunikatívnej úrovni je nutnosť (túto podmienku nepodceňovať, väčšina firemného kolektívu komunikuje predovšetkým v angličtine)
- obchodné a analyticko-technické myslenie
- schopnosť adaptovať sa zmenám, a orientácia na riešenie problémov
- skúsenosti so správou a implementáciou zákazníckeho prostredia výhodou
- skúsenosti s projektovým manažmentom výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kulm LLC je organizačná zložka nadnárodnej skupiny, pôsobiacej v oblasti e-commerce a internetového predaja.
Venujeme sa hlavne službám a systémovému prepojeniu dodávateľov a finálnych zákazníkov. Prioritne sa zameriavame na spotrebnú elektroniku, mobilné telefóny, tablety a herné konzoly.
Venujeme sa hlavne službám a systémovému prepojeniu dodávateľov a finálnych zákazníkov. Prioritne sa zameriavame na spotrebnú elektroniku, mobilné telefóny, tablety a herné konzoly.
ID: 3809332
Megjelentetés dátuma: 13.11.2019
2019-11-13
Régió: Prievidza Pozíció: Systémový administrátor Cég: Kulm LLC, organizačná zložka podniku zahraničnej osoby
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 100 - 1 300 EUR/mesiac1100 - 1300 EUR, mzda je fixná