Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Skúsený Key Account Manager zo špedície
KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská 100/B, Bratislava
Vajnorská 100/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností a naplnenia požadovaných schopností uchádzača môže byť dohodnutá vyššia mzda) + motivujúci bonusový systém
2 200 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností a naplnenia požadovaných schopností uchádzača môže byť dohodnutá vyššia mzda) + motivujúci bonusový systém
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v predaji a zároveň v špedícii a zasielateľstve? Pridajte sa k obchodnému tímu Kuehne+Nagel! Čo Vás čaká:
• plnenie individuálnych obchodných cieľov,
• vypracovanie obchodnej stratégie pre každého kľúčového klienta vo zverenom portfóliu a jej pravidelná aktualizácia,
• získavanie nových KAM zákazníkov a riadenie portfólia existujúcich kľúčových zákazníkov,
• manažment / interná koordinácia výberových konaní pre kľúčových klientov,
• organizovanie a vedenie obchodných stretnutí, prezentácia služieb a projektov spoločnosti, získavanie spätnej väzby od klientov,
• monitorovanie spokojnosti klientov so službami spoločnosti,
• koordinovanie implementácie nového zákazníka so všetkými relevantnými produkčnými/podpornými oddeleniami,
• pravidelné vyhodnocovanie kvalitatívnych a ekonomických ukazovateľov výkonu kľúčových klientov,
• príprava, pripomienkovanie a manažment podpísania zmlúv uzatváraných medzi klientom vo vlastnom portfóliu a spoločnosťou Kuehne+Nagel Slovensko,
• priebežná aktualizácia dát v CRM systéme pridelených klientov.
• plnenie individuálnych obchodných cieľov,
• vypracovanie obchodnej stratégie pre každého kľúčového klienta vo zverenom portfóliu a jej pravidelná aktualizácia,
• získavanie nových KAM zákazníkov a riadenie portfólia existujúcich kľúčových zákazníkov,
• manažment / interná koordinácia výberových konaní pre kľúčových klientov,
• organizovanie a vedenie obchodných stretnutí, prezentácia služieb a projektov spoločnosti, získavanie spätnej väzby od klientov,
• monitorovanie spokojnosti klientov so službami spoločnosti,
• koordinovanie implementácie nového zákazníka so všetkými relevantnými produkčnými/podpornými oddeleniami,
• pravidelné vyhodnocovanie kvalitatívnych a ekonomických ukazovateľov výkonu kľúčových klientov,
• príprava, pripomienkovanie a manažment podpísania zmlúv uzatváraných medzi klientom vo vlastnom portfóliu a spoločnosťou Kuehne+Nagel Slovensko,
• priebežná aktualizácia dát v CRM systéme pridelených klientov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou (2. miesto v ankete Najzamestnávateľ 2019 v kategórii doprava a logistika),
• príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív,
• možnosť jazykového a odborného vzdelávania, profesionálny rast,
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod (karta Multisport, príspevok na dopravu, extra dovolenka, zdravotný príspevok, zľavy na kultúrne a športové podujatia, pitný režim a čerstvé ovocie, príspevky pri pracovných a životných jubileách, zamestnanecké akcie a teambuildingy, stravné poskytované aj počas neprítomnosti v práci a mnohé iné),
• motivujúca bonusová schéma.
• príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív,
• možnosť jazykového a odborného vzdelávania, profesionálny rast,
• zaujímavý systém zamestnaneckých benefitov a výhod (karta Multisport, príspevok na dopravu, extra dovolenka, zdravotný príspevok, zľavy na kultúrne a športové podujatia, pitný režim a čerstvé ovocie, príspevky pri pracovných a životných jubileách, zamestnanecké akcie a teambuildingy, stravné poskytované aj počas neprítomnosti v práci a mnohé iné),
• motivujúca bonusová schéma.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým záujemcom o prácu v našej spoločnosti, kontaktovať budeme len záujemcov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, doprava a logistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
v sales oblasti (min. 5 rokov) a v oblasti zasieľateľstva a logistiky (min. 5 rokov)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• schopnosť definovať ciele, vypracovať a plniť plány rozvoja klientov, identifikovať ich potreby a na ich základe definovať akčný plán, získať interné zdroje,
• schopnosť definovať klúčové požiadavky spolupráce existujúceho klienta, nastaviť interné meranie výkonnosti a aktívne riadiť kvalitu služieb smerom k zákazníkovi,
• tímový hráč,
• výborné komunikačné a analytické schopnosti,
• flexibilita,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• lojálnosť,
• ochota učiť sa nové veci,
• schopnosť stanoviť si priority aj v stresových situáciách a pritom sa sústrediť na požiadavky a očakávania klienta,
• aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom – min. úroveň B2,
• vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič,
• užívateľská úroveň balíka MS Office,
• skúsenosti v oblasti obchodovania min. 5 rokov,
• skúsenosti v oblasti zasielateľstva a logistiky min. 5 rokov.
• schopnosť definovať klúčové požiadavky spolupráce existujúceho klienta, nastaviť interné meranie výkonnosti a aktívne riadiť kvalitu služieb smerom k zákazníkovi,
• tímový hráč,
• výborné komunikačné a analytické schopnosti,
• flexibilita,
• efektívnosť,
• spoľahlivosť,
• lojálnosť,
• ochota učiť sa nové veci,
• schopnosť stanoviť si priority aj v stresových situáciách a pritom sa sústrediť na požiadavky a očakávania klienta,
• aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom – min. úroveň B2,
• vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič,
• užívateľská úroveň balíka MS Office,
• skúsenosti v oblasti obchodovania min. 5 rokov,
• skúsenosti v oblasti zasielateľstva a logistiky min. 5 rokov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KUEHNE+NAGEL je jednou z popredných svetových logistických spoločností s približne 80.000 zamestnancami pôsobiaca vo viac ako 100 krajinách.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Na Slovensku bola spoločnosť KUEHNE + NAGEL založená v roku 1991 v Bratislave . Dnes máme na Slovensku zastúpenie 2x v Bratislave, v Senci, Dubnici nad Váhom a v Košiciach. Prostredníctvom 170 zamestnancov poskytujeme služby v oblasti námornej, leteckej a pozemnej prepravy ako aj kontraktnej logistiky.
KUEHNE+NAGEL ako zamestnávateľ zastáva rovnosť príležitostí a v našich tímoch sme sa zaviazali k rozmanitosti, pokiaľ ide o ľudí so zdravotným znevýhodnením.
Ak hľadáte korporátne zázemie s priateľskou a neformálnou firemnou kultúrou, tešíme sa na Váš životopis.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 3943800
Megjelentetés dátuma: 25.9.2020
2020-09-25
Régió: Bratislava Pozíció: Key account manager, Obchodný manažér Cég: KUEHNE + NAGEL, s. r. o.
Alapbér (bruttó): 2 200 EUR/mesiac