Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Konzultant ekonomického programu Alfa plus
KROS a.s.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
800€ brutto/mesiac. Mzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača.
800€ brutto/mesiac. Mzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete sa stať súčasťou úspešného tímu? Radi sa učíte nové veci? Máte nadšenie pre komunikáciu a ste kreatívny? Hľadáme práve Vás.
Čo Vás v práci bude čakať:
- poradenstvo zákazníkom programu Alfa plus - najmä telefonické, tiež e-mailové, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek pre užívateľov, článkov na blog,
- príprava videoškolení a videonávodov
- a mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.
Čo Vás v práci bude čakať:
- poradenstvo zákazníkom programu Alfa plus - najmä telefonické, tiež e-mailové, každý problém alebo otázku zákazníkov sa snažíme čo najefektívnejšie a s úsmevom vyriešiť,
- školenia zákazníkov - individuálne i skupinové,
- príprava príručiek pre užívateľov, článkov na blog,
- príprava videoškolení a videonávodov
- a mnoho iného zaujímavého, čo daný deň prinesie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnej firemnej kultúre,
- bohatý program zamestnaneckých benefitov (zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, sick day, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie).
- bohatý program zamestnaneckých benefitov (zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, sick day, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie).
Informácie o výberovom konaní
- Ak máte záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi ak pripojíte aj motivačný list, prípadne video :).
- Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
- Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť.
- Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami.
- Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti :).
- Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
- Na termíne nástupu sa vieme dohodnúť.
- Po nástupe dostanete od nás plnú podporu a zaškolenie, nebudete na to sami.
- Ak na sebe budete pracovať, firma Vám to vráti :).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ (obchodná akadémia) alebo VŠ vzdelanie ekonomického zamerania, jednoducho aby ste sa už stretli a skamarátili s jednoduchým účtovníctvom,
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - práca na call centre nie je jednoduchá, je to veľmi dynamický typ práce, neustále zvoniace telefóny, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa tam veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- dobrá znalosť práce s PC - tým myslíme užívateľská zručnosť vo Worde, v Exceli, nemusíte však byť expert,
- podmienkou je znalosť jednoduchého účtovníctva a výhodou skúsenosti so softvérom Alfa,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný a dovtedy to nevzdať,
- výhodná je pre Vás prax v callcentre, v banke, ak ste pracovali ako pomocný účtovník, fakturant a podobne... ale prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma vhodný typ osobnosti.
- komunikatívnosť, zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie - práca na call centre nie je jednoduchá, je to veľmi dynamický typ práce, neustále zvoniace telefóny, každý deň nové otázky zákazníkov, človek sa tam veľmi rýchlo rozvíja a rastie v odbornej problematike,
- dobré prezentačné zručnosti - ak máte školiť našich zákazníkov, chceme aby Vás to bavilo,
- dobré vyjadrovacie schopnosti - zákazník Vám musí rozumieť, či už v telefóne, osobne alebo keď budete písať príručky či články,
- dobrá znalosť práce s PC - tým myslíme užívateľská zručnosť vo Worde, v Exceli, nemusíte však byť expert,
- podmienkou je znalosť jednoduchého účtovníctva a výhodou skúsenosti so softvérom Alfa,
- očakávame od Vás proklientský prístup, práca s klientom je náš denný chlebík, musíte mať preto snahu nájsť riešenie, s ktorým bude klient spokojný a dovtedy to nevzdať,
- výhodná je pre Vás prax v callcentre, v banke, ak ste pracovali ako pomocný účtovník, fakturant a podobne... ale prax nie je podmienkou, viac nás zaujíma vhodný typ osobnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme firma plná priateľských vzťahov pretkaných vzájomným rešpektom, dôverou, chuťou posúvať svet vpred a spolupracovať. Dlhé roky sme lídrom v oblasti ekonomického, stavebného a znaleckého softvéru na Slovensku. Od roku 1995 nám dôveruje viac ako 95 000 zákazníkov.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.
Vo "firemnej rodine" nás je cez 250 a stále máme rovnakých slovenských majiteľov, ktorí sú s nami od začiatku. KROS nikdy nespí. Neustále hľadáme nové biznisové príležitosti na trhu, modernizujeme technológie a agilný prístup, presúvame produkty do cloudu a mobilných zariadení. Spolu s majiteľmi chceme vytvoriť 100 ročnú “happiness driven company”.
Žijeme hodnotami: práca nás baví, sme KROS family, máme výnimočné výsledky.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3306437
Megjelentetés dátuma: 10.9.2018
2018-09-10
Régió: okres Žilina Pozíció: Ekonóm, Konzultant, Účtovník Cég: KROS a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 800€ brutto/mesiac. Mzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača.