Miben segíthetünk?
Where Talent
Meets Opportunity
Pošli svoj životopis a urob
krok správnym smerom

Administratívna podpora pre Tax and Legal oddelenie (Risk Management Support)

KPMG

Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 10, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 150 EUR/mesiac(v závislosti od skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo ťa u nás čaká:
• práca s internými systémami spoločnosti (spracovávanie risk management procedúr),
• spracovanie a vyhodnocovanie podkladov získaných od klientov ( pre účely risk managementu),
• administratívna risk management podpora manažérov Tax & Legal oddelenia,
• emailová komunikácia v anglickom jazyku s ostatnými KPMG pobočkami,
• príprava podkladov na tvorbu ponúk a zmlúv, ich spracovanie a evidencia,
• vyhľadávanie informácií o klientoch v externých databázach,
• príprava reportov,
• pomoc pri príprave podkladov pred a počas previerky kvality výkonu,
• archivácia dokumentov na ročnej báze,
• ad hoc administratívna práca,
• účasť na interných risk management a iných relevantných školeniach.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti vieme ponúknuť my:
• možnosť získať nové zručnosti a nabrať nové skúsenosti,
• prácu v medzinárodnej spoločnosti,
• 2 dni voľna navyše + 2 dni na CSR aktivity,
• príležitosť byť súčasťou CSR projektov (Cyber4Kids,Green Initiative,volunteering),
• firemné podujatia – večierky, teamuildingy, športové a kultúrne podujatia,
• Wellbeing Program,
• MultiSport kartu,
• notebook a mobilný telefón s dátami aj na súkromné účely,
• finančnú odmenu za odporučenie nového kolegu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ako nový člen nášho tímu by si mal mať:
• prax v administratíve, na oddelení risk managementu, compliance prípadne procurementu - výhodou,
• výbornú znalosť anglického jazyka najmä v písomnej forme,
• zručnosti v prostredí MS Windows a schopnosť využívať programy Word a Excel na užívateľskej úrovni,
• organizačné schopnosti,
• zmysel pre detail,
• komunikačné zručnosti, zodpovednosť, dôslednosť a vnímavosť,
• schopnosť prioritizovať úlohy v závislosti od ich urgentnosti a komplexnosti,
• zmysel pre prácu v tíme, vzájomný posun informácii, presnosť,
• dochvíľnosť, flexibilitu a prispôsobivosť,
• profesionálne správanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť KPMG pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991. Za ten čas sme si vybudovali rozsiahlu sieť klientov, medzi ktorých patria malé a stredne veľké slovenské spoločnosti, korporácie, organizácie štátnej a verejnej správy a súkromní investori zo všetkých hlavných priemyselných odvetví. Dnes máme na Slovensku viac ako 300 zamestnancov, ktorí poskytujú široký rozsah profesionálnych služieb v oblasti auditu, daní, právnych služieb a poradenstva.
Spoločne vytvárame hodnoty, ktorým veríme, napredujeme, napĺňame výzvy, ktoré sme si stanovili, pracujeme s nadšením a s cieľom budovať dôveru našich ľudí, partnerov a klientov. Značka KPMG je výnimočná, spája v sebe silu odborných znalostí, inovatívneho myslenia a prosperity. Vytvárame motivujúce pracovné prostredie, spolupracujeme s komunitami a podporujeme spoločenskú zodpovednosť.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Pošli nám svoj životopis

ID: 4175306  Megjelentetés dátuma: 4.10.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 1 150 EUR/mesiac