Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Prevádzkovo ekonomický pracovník STO
KOSIT a.s.
Miesto práce
Hanušovce nad Topľou
Hanušovce nad Topľou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2019
01.07.2019
Mzdové podmienky (brutto)
950 EUR brutto/ mesačne
950 EUR brutto/ mesačne
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výkon procesov súvisiacich s prevádzkou skládky tuhých odpadov v súlade s platnými vyhláškami, zákonmi, normami, nariadeniami, povoleniami orgánov štátnej správy OH a pokynmi vedenia spoločnosti.
Riadenie a výkon prevádzkovej evidencie, vedie prevádzkové denníky zariadení na zneškodňovanie a prekládku odpadov, príprava bilančných podkladov odpadov.
Vypracovanie, evidencia vydaných faktúr vrátane podkladov v termíne max. do 6-tého pracovného dňa v mesiaci .
Navrhuje a realizuje schválené zmeny a doplnky technologického reglementu, riadenej dokumentácie prevádzky pravidelne min. 1 x ročne aktualizuje prevádzkovú dokumentáciu.
Príprava podkladov pre zmluvy a fakturáciu za dodané služby pre prevádzku STO.
Na prevádzke STO vykonáva váženie áut dovážajúcich odpad, zapisuje množstvá dovezených odpadov do denníkov a elektronickej evidencie, vydáva potvrdenia o množstve prebratých odpadov, zodpovedá za správnosť váženia.
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, došlých a vyšlých faktúr.
Spracovanie podkladov na zúčtovanie záloh, spotreby PHL, drobných hotovostných nákupov.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť a pokladňu, správne používanie platobnej karty, vedenie evidencie
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Koordinácia prác zamestnancov na skládke v čase neprítomnosti manažéra prevádzky ST.
Podpora a príprava podkladov pre mzdové oddelenie a finančnú učtáreň.
Riadenie a výkon prevádzkovej evidencie, vedie prevádzkové denníky zariadení na zneškodňovanie a prekládku odpadov, príprava bilančných podkladov odpadov.
Vypracovanie, evidencia vydaných faktúr vrátane podkladov v termíne max. do 6-tého pracovného dňa v mesiaci .
Navrhuje a realizuje schválené zmeny a doplnky technologického reglementu, riadenej dokumentácie prevádzky pravidelne min. 1 x ročne aktualizuje prevádzkovú dokumentáciu.
Príprava podkladov pre zmluvy a fakturáciu za dodané služby pre prevádzku STO.
Na prevádzke STO vykonáva váženie áut dovážajúcich odpad, zapisuje množstvá dovezených odpadov do denníkov a elektronickej evidencie, vydáva potvrdenia o množstve prebratých odpadov, zodpovedá za správnosť váženia.
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, došlých a vyšlých faktúr.
Spracovanie podkladov na zúčtovanie záloh, spotreby PHL, drobných hotovostných nákupov.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť a pokladňu, správne používanie platobnej karty, vedenie evidencie
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Koordinácia prác zamestnancov na skládke v čase neprítomnosti manažéra prevádzky ST.
Podpora a príprava podkladov pre mzdové oddelenie a finančnú učtáreň.
Zamestnanecké výhody, benefity
služobný telefón, príjemné prostredie a práca v dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické / Technické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax na podobnej pozícii minimálne 1 rok.
Reprezentatívne vystupovanie.
Schopnosť operatívne riešiť problémy.
Komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť.
Tvorivosť a dynamika.
Reprezentatívne vystupovanie.
Schopnosť operatívne riešiť problémy.
Komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť.
Tvorivosť a dynamika.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KOSIT a.s. bola založená v roku 2001. Na profesionálnej úrovni poskytuje komplexné služby v oblasti odpadového hospodárstva pre komunálny sektor, priemysel, obchod, ale aj v oblasti individuálnych zákazníkov. V oblasti odpadového hospodárstva presadzuje spoločnosť KOSIT a.s. progresívne a ekologické formy nakladania s odpadom. Prostredníctvom vlastného zariadenia na energetické využitie odpadu (ZEVO) dlhodobo prispieva ku kvalite odpadového hospodárstva podľa štandardov z vyspelých európskych krajín. Akcionármi spoločnosti sú investičná skupina WOOD & Company (95 %) a mesto Košice (5 %)
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3693227
Megjelentetés dátuma: 13.6.2019
2019-06-13
Régió: Hanušovce nad Topľou Pozíció: Ekonóm Cég: KOSIT a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 950 EUR brutto/ mesačne