Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hlavná účtovníčka
KOSIT a.s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadi oddelenie účtovníctva v rámci skupiny (team zhruba 10 pracovníkov) a pre viacero spoločností.
Spracovanie, a zodpovednosť za správnosť, úplnosť a včasnosť mesačných a ročných účtovných závierok.
Spracovanie daňového priznania k DPH, kontrolného výkazu, súhrnného výkazu.
Komunikuje s orgánmi finančnej správy.
Zodpovedá za vedenie účtovníctva a jeho kompletná kontrola.
Zabezpečuje finančnú kontrolu.
Kontroluje pohľadávky a záväzky spoločnosti.
Kontroluje správnosť účtovníctva a správnosť napĺňania analytických účtov z hľadiska dane z príjmov.
Bankové prevody a spolupráca s bankovými inštitúciami.
Zodpovedá za odsúhlasenie inventúrnych stavov s účtovnými stavmi.
Aplikuje legislatívne zmeny v oblasti účtovníctva a daní.
Plánuje, koordinuje a organizuje odborné aktivity oddelenia.
Spolupracuje pri tvorbe interných predpisov a zabezpečuje ich aktuálnosť a súlad s príslušnými zákonmi.
Kontrola evidencie majetku a správnosti jeho odpisovania z hľadiska daní a účtovníctva.
Spolupráca pri zostavovaní dane z príjmov právnických osôb s nadriadeným ( nie je nevyhnutne).
Daň z motorových vozidiel.
Spotrebná daň z elektriny.
Účtovanie nadstavbových účtovných operácií ( dohady na nevyfakturované dodávky v zmysle zmlúv po mesačnom doúčtovaní, odložené dane….)
Plní úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Všeobecný prehľad o konsolidácii a tvorbe podkladov k transferovému oceňovaniu.
Úzka spolupráca s oddelením zdieľaných služieb a oddelením controllingu.
Zúčastňuje sa odborných kurzov a seminárov, na ktoré ho zamestnávateľ vyslal.
Priebežne sa vzdeláva vo svojej profesionálnej oblasti.
Spracovanie, a zodpovednosť za správnosť, úplnosť a včasnosť mesačných a ročných účtovných závierok.
Spracovanie daňového priznania k DPH, kontrolného výkazu, súhrnného výkazu.
Komunikuje s orgánmi finančnej správy.
Zodpovedá za vedenie účtovníctva a jeho kompletná kontrola.
Zabezpečuje finančnú kontrolu.
Kontroluje pohľadávky a záväzky spoločnosti.
Kontroluje správnosť účtovníctva a správnosť napĺňania analytických účtov z hľadiska dane z príjmov.
Bankové prevody a spolupráca s bankovými inštitúciami.
Zodpovedá za odsúhlasenie inventúrnych stavov s účtovnými stavmi.
Aplikuje legislatívne zmeny v oblasti účtovníctva a daní.
Plánuje, koordinuje a organizuje odborné aktivity oddelenia.
Spolupracuje pri tvorbe interných predpisov a zabezpečuje ich aktuálnosť a súlad s príslušnými zákonmi.
Kontrola evidencie majetku a správnosti jeho odpisovania z hľadiska daní a účtovníctva.
Spolupráca pri zostavovaní dane z príjmov právnických osôb s nadriadeným ( nie je nevyhnutne).
Daň z motorových vozidiel.
Spotrebná daň z elektriny.
Účtovanie nadstavbových účtovných operácií ( dohady na nevyfakturované dodávky v zmysle zmlúv po mesačnom doúčtovaní, odložené dane….)
Plní úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Všeobecný prehľad o konsolidácii a tvorbe podkladov k transferovému oceňovaniu.
Úzka spolupráca s oddelením zdieľaných služieb a oddelením controllingu.
Zúčastňuje sa odborných kurzov a seminárov, na ktoré ho zamestnávateľ vyslal.
Priebežne sa vzdeláva vo svojej profesionálnej oblasti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Príjemné prostredie a práca v dynamickom kolektíve.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické / Technické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax minimálne 5 rokov na na pozícii hlavného účtovníka.
Reprezentatívne vystupovanie.
Schopnosť operatívne riešiť problémy.
Komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť,
tvorivosť a dynamika.
Reprezentatívne vystupovanie.
Schopnosť operatívne riešiť problémy.
Komunikatívnosť, samostatnosť, zodpovednosť,
tvorivosť a dynamika.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť KOSIT a.s. bola založená v roku 2001. Na profesionálnej úrovni poskytuje komplexné služby v oblasti odpadového hospodárstva pre komunálny sektor, priemysel, obchod, ale aj v oblasti individuálnych zákazníkov. V oblasti odpadového hospodárstva presadzuje spoločnosť KOSIT a.s. progresívne a ekologické formy nakladania s odpadom. Prostredníctvom vlastného zariadenia na energetické využitie odpadu (ZEVO) dlhodobo prispieva ku kvalite odpadového hospodárstva podľa štandardov z vyspelých európskych krajín. Akcionármi spoločnosti sú investičná skupina WOOD & Company (95 %) a mesto Košice (5 %)
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3683383
Megjelentetés dátuma: 4.12.2020
2020-12-04
Régió: Košice Pozíció: Hlavný účtovník Cég: KOSIT a.s.
Alapbér (bruttó): 1 800 EUR/mesiac