Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná / Administratívna asistentka
Klinton | facility
Miesto práce
Bratislava III
Bratislava III
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacdohodou, upresnené na osobnom pohovore
900 EUR/mesiacdohodou, upresnené na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme pracovitú a zodpovednú osobu, človeka, ktorý bude zapálený pre svoju prácu. Sme malý tím, kde od práce jedného človeka závisí práca ďalších.
Táto práca je pre človeka, ktorý si vie zorganizovať veci okolo seba, nemusí sa pýtať, pretože uvažuje, vidí cestu, ako sa veci dajú robiť rýchlo, efektívne a kvalitne. Udalosti dňa berie skôr ako príležitosť sa neustále zlepšovať a pracovať na sebe.
Každodenné povinnosti sú:
- kompletná administratívna podpora spoločností,
- odosielanie, triedenie, rozdeľovanie a zapisovanie pošty,
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb,
- zabezpečovanie zásob do skladu, vedenie skladu, výdaj a príjem zo/do skladu,
- telefonická a e-mailová komunikácia s obchodnými partnermi a príslušnými úradmi,
- prijímanie prichádzajúcich návštev, zabezpečenie občerstvenia,
- úprava a kontrola písomných náležitostí dokumentov predkladaných zákazníkovi, dopĺňanie údajov,
- tvorba reportov, štatistík a rôznych výstupov na základe požiadavky nadriadeného,
- starostlivosť o motorový park,
- vedie evidenciu stavu obchodných prípadov vo fáze objednávky a realizácie, evidencia zmlúv a dodatkov
- príprava podkladov pre externú účtovnú a mzdovú spoločnosť,
- organizuje porady a iné podujatia podľa pokynov nadriadeného,
- eviduje úlohy nadriadeného a sleduje termíny ich plnenia.
Táto práca je pre človeka, ktorý si vie zorganizovať veci okolo seba, nemusí sa pýtať, pretože uvažuje, vidí cestu, ako sa veci dajú robiť rýchlo, efektívne a kvalitne. Udalosti dňa berie skôr ako príležitosť sa neustále zlepšovať a pracovať na sebe.
Každodenné povinnosti sú:
- kompletná administratívna podpora spoločností,
- odosielanie, triedenie, rozdeľovanie a zapisovanie pošty,
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb,
- zabezpečovanie zásob do skladu, vedenie skladu, výdaj a príjem zo/do skladu,
- telefonická a e-mailová komunikácia s obchodnými partnermi a príslušnými úradmi,
- prijímanie prichádzajúcich návštev, zabezpečenie občerstvenia,
- úprava a kontrola písomných náležitostí dokumentov predkladaných zákazníkovi, dopĺňanie údajov,
- tvorba reportov, štatistík a rôznych výstupov na základe požiadavky nadriadeného,
- starostlivosť o motorový park,
- vedie evidenciu stavu obchodných prípadov vo fáze objednávky a realizácie, evidencia zmlúv a dodatkov
- príprava podkladov pre externú účtovnú a mzdovú spoločnosť,
- organizuje porady a iné podujatia podľa pokynov nadriadeného,
- eviduje úlohy nadriadeného a sleduje termíny ich plnenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- skvelý šéf
- príjemný kolektív
- adekvátne finančné ohodnotenie
- parkovanie
- deň voľna za každý odpracovaný rok v spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- príjemný kolektív
- adekvátne finančné ohodnotenie
- parkovanie
- deň voľna za každý odpracovaný rok v spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Ak spĺňate uvedené požiadavky a máte chuť s nami pracovať, žiadosti spolu s profesným životopisom a fotografiou zasielajte e-mailom na adresu [email protected] s označením: "Recepčná a Administratívna asistentka - 05/2019".
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas na spracovanie fotografie a na spracovanie Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberového konania na inzerovanú pozíciu Recepčná a Administratívna asistentka v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, všetkým uchádzačom, ktorí sa zapoja do výberového konania dáme spätné vyjadrenie.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas na spracovanie fotografie a na spracovanie Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberového konania na inzerovanú pozíciu Recepčná a Administratívna asistentka v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, všetkým uchádzačom, ktorí sa zapoja do výberového konania dáme spätné vyjadrenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Strojopis - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
POŽIADAVKY:
- schopnosť riešiť problémy a nebrať ich ako záťaž
- zvládanie stresu
- úsmev
- pracovitosť
- zodpovednosť
- lojalita
- schopnosť pracovať samostatne a dávať návrhy na zlepšenia a zefektívnenie práce
- schopnosť počúvať a rozprávať sa s ľuďmi
- dodržiavanie firemnej kultúry a etického kódexu
PRAX:
Výhodou (nie podmienkou) je: minimálne 1 rok na obdobnej pozícii, prípadne inej pozícii, kde bola vyžadovaná značná miera samostatnosti.
- schopnosť riešiť problémy a nebrať ich ako záťaž
- zvládanie stresu
- úsmev
- pracovitosť
- zodpovednosť
- lojalita
- schopnosť pracovať samostatne a dávať návrhy na zlepšenia a zefektívnenie práce
- schopnosť počúvať a rozprávať sa s ľuďmi
- dodržiavanie firemnej kultúry a etického kódexu
PRAX:
Výhodou (nie podmienkou) je: minimálne 1 rok na obdobnej pozícii, prípadne inej pozícii, kde bola vyžadovaná značná miera samostatnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vo firme pracujú ľudia, ktorí sa tešia do práce.
Ľudia, ktorí vedia, že splniť viac ako sa od nich očakáva, nie je nič mimoriadne.
Ľudia, ktorých si určite zapamätáte, pretože po sebe zanechávajú dobre vykonanú prácu. :o)
Klinton | Facility
• je stabilná spoločnosť s 22-ročnou históriou
• zaoberá sa službami Facility Manažmentu
• upratovanie, strážna služba, recepčné, housekeeping, výškové práce, tepovanie, vo firmách, hoteloch, obchodných, výrobných a administratívnych centrách.
Ľudia, ktorí vedia, že splniť viac ako sa od nich očakáva, nie je nič mimoriadne.
Ľudia, ktorých si určite zapamätáte, pretože po sebe zanechávajú dobre vykonanú prácu. :o)
Klinton | Facility
• je stabilná spoločnosť s 22-ročnou históriou
• zaoberá sa službami Facility Manažmentu
• upratovanie, strážna služba, recepčné, housekeeping, výškové práce, tepovanie, vo firmách, hoteloch, obchodných, výrobných a administratívnych centrách.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3160584
Megjelentetés dátuma: 13.5.2019
2019-05-13
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent, Recepčná, Sekretárka Cég: Klinton | facility
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 EUR/mesiacdohodou, upresnené na osobnom pohovore