Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívna pracovníčka/pracovník na čiastočný úväzok
KLIKA-BP, s.r.o.
Miesto práce
Tomášikova 30, Bratislava
Tomášikova 30, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- výkon kancelárskych a sekretárskych úloh – evidencia dopytov, ponúk a uzatváraných zmlúv; zostavovanie a písanie bežných listov, spracovanie obchodných, marketingových a priebežných analýz, výpomoc vedúcim pracovníkom, plnenie úloh vedenia spoločnosti
- príprava podkladov pre účtovníctvo, vykonávanie jednoduchých účtovných operácií (zadávanie prijatých faktúr, vystavovanie faktúr, podklady pre mzdy a úhrady, skladová evidencia a pod.)
- vedenie personálnej evidencie
- organizačné zabezpečovanie chodu kancelárie spoločnosti
- príprava podkladov pre účtovníctvo, vykonávanie jednoduchých účtovných operácií (zadávanie prijatých faktúr, vystavovanie faktúr, podklady pre mzdy a úhrady, skladová evidencia a pod.)
- vedenie personálnej evidencie
- organizačné zabezpečovanie chodu kancelárie spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- TPP alebo VPP na čiastočný úväzok (práca so skrátenou pracovnou dobou 3/4),
- zaujímavé finančné ohodnotenie podľa výkonu, schopností, znalostí, vedomostí
- dôveru a zázemie vysoko odborného tímu
- prácu v stabilnej spoločnosti
- zaujímavé finančné ohodnotenie podľa výkonu, schopností, znalostí, vedomostí
- dôveru a zázemie vysoko odborného tímu
- prácu v stabilnej spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- skúsenosti a prax v účtovníctve výhodou
- komunikačná znalosť angličtiny
- užívateľská znalosť PC – MS Office (Word, Excel, Power Point), bežnej kancelárskej techniky
- prax v administratíve min. 2 roky
- znalosť hospodárskej korešpondencie
- zdravotnú spôsobilosť pre výkon administratívnej činnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť a ochotu sa ďalej vzdelávať
- asertívne a komunikačné schopnosti, spoľahlivosť
- schopnosť a spôsobilosť spolupracovať v tíme
- skúsenosti a prax v účtovníctve výhodou
- komunikačná znalosť angličtiny
- užívateľská znalosť PC – MS Office (Word, Excel, Power Point), bežnej kancelárskej techniky
- prax v administratíve min. 2 roky
- znalosť hospodárskej korešpondencie
- zdravotnú spôsobilosť pre výkon administratívnej činnosti
- vysoké pracovné nasadenie
- schopnosť a ochotu sa ďalej vzdelávať
- asertívne a komunikačné schopnosti, spoľahlivosť
- schopnosť a spôsobilosť spolupracovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma zaoberajúca sa komplexným riešením požiarnej bezpečnosti stavieb, projekciou, montážou a servisom stabilných a polostabilných hasiacich zariadení..
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2907749
Megjelentetés dátuma: 16.3.2018
2018-03-16
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Cég: KLIKA-BP, s.r.o.