Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Hľadáme nových kolegov na administratívno-poradenské oddelenie
Key Marketing, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacvariabilná 200 až 3000 eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarové zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektrokolobežky, notebooky)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacvariabilná 200 až 3000 eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarové zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektrokolobežky, notebooky)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nových kolegov do kancelárie. Ak nemáš skúsenosti nevadí, my si Vás zaučíme:
Vašou náplňou práce bude:
- práca s klientmi spoločnosti
- bežná administratíva a ľahká práca na počítači
- informovanie klienta o jeho možnostiach a pomoc mu vedieť sa správne rozhodnúť
- špecifikácie klientových potrieb
- po zapracovaní účasť na obchodných rokovaniach
Vašou náplňou práce bude:
- práca s klientmi spoločnosti
- bežná administratíva a ľahká práca na počítači
- informovanie klienta o jeho možnostiach a pomoc mu vedieť sa správne rozhodnúť
- špecifikácie klientových potrieb
- po zapracovaní účasť na obchodných rokovaniach
Zamestnanecké výhody, benefity
- fixná zložka s nadštardatným finančným ohodnotením v podobe prémií a bonusov
- práca v luxusnom business centre s dostupným parkovaním v blízkosti obchodného centra Aupark
- školenie a vzdelávanie v rámci pracovnej doby
- možnosť kariérneho rastu
- možnosť občerstvenia, čaj + káva na pracovisku
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC
- práca v luxusnom business centre s dostupným parkovaním v blízkosti obchodného centra Aupark
- školenie a vzdelávanie v rámci pracovnej doby
- možnosť kariérneho rastu
- možnosť občerstvenia, čaj + káva na pracovisku
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite Váš životopis, radi si ho prečítame a čoskoro sa Vám ozveme s pozvánkou na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Bankovníctvo, Financie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- cieľavedomosť
- silná orientácia na klienta
- ochota na sebe dlhodobo pracovať
- príjemné vystupovanie
- cieľavedomosť
- silná orientácia na klienta
- ochota na sebe dlhodobo pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť zastupujúca viaceré medzinárodné firmy, ktoré ponúkajú rôzne investičné služby, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
ID: 4238887
Megjelentetés dátuma: 14.1.2022
2022-01-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Key Marketing, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac