Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Kryptomeny ovládli svet. Neváhaj a staň sa Junior manager s kryptomenami
Key Marketing, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacfixný zložka 1000 eur, variabilná 200 až 3000 eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarové zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektro-kolobežky, notebooky)
1 000 - 3 000 EUR/mesiacfixný zložka 1000 eur, variabilná 200 až 3000 eur, bonusy 50 až 200 eur, súťaže o luxusné dovolenky a hardwarové zariadenia (mobilné zariadenia - iPhone, elektro-kolobežky, notebooky)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Doba sa mení a posúva sa vpred. Preto ak sa zaujímaš o kryptomeny, vidíš v nich príležitosť a chceš sa o nich dozvedieť viac, nauč sa s nimi obchodovať. Rozbehni svoju kariéru u nás ako Junior manager a staň sa v ich predaji svetovou špičkou.
Čo bude vašou náplňou práce?
- v prvom rade začiatočné školenie
- sledovanie a analyzovanie vývoja trhu a aktuálneho diania vo svete
- komunikácia s klientom, či už e-mailová alebo telefonická
- starostlivosť a poskytovanie aktuálnych informácií klientom
- analýzy problémov spoločnosti, existujúcich klientov a presadzovanie vlastných návrhov a riešení
- zriaďovanie obchodných účtov a vyhľadávanie investičných príležitostí
- ľahká administratíva, reporty pre nadriadených
Čo bude vašou náplňou práce?
- v prvom rade začiatočné školenie
- sledovanie a analyzovanie vývoja trhu a aktuálneho diania vo svete
- komunikácia s klientom, či už e-mailová alebo telefonická
- starostlivosť a poskytovanie aktuálnych informácií klientom
- analýzy problémov spoločnosti, existujúcich klientov a presadzovanie vlastných návrhov a riešení
- zriaďovanie obchodných účtov a vyhľadávanie investičných príležitostí
- ľahká administratíva, reporty pre nadriadených
Zamestnanecké výhody, benefity
- fix + motivujúce ohodnotenie v podobe prémií a bonusov
- práca v luxusnom business centre s dostupným parkovaním v blízkosti obchodného centra Aupark
- pravidelné školenie a vzdelávanie hradené spoločnosťou v rámci pracovnej doby
- možnosť absolvovania rôznych stáži a naberanie nových skúseností
- príjemné pracovné prostredie, čaj + káva na pracovisku
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC
- práca v luxusnom business centre s dostupným parkovaním v blízkosti obchodného centra Aupark
- pravidelné školenie a vzdelávanie hradené spoločnosťou v rámci pracovnej doby
- možnosť absolvovania rôznych stáži a naberanie nových skúseností
- príjemné pracovné prostredie, čaj + káva na pracovisku
- pracovná doba Po-Pi od 8:30 – 17:30 (v piatok skrátená doba do 15:00)
- voľné víkendy a sviatky
- služobný telefón + PC
Informácie o výberovom konaní
Zaujali sme Vás a chcete sa dozvedieť viac? Pošlite nám Váš životopis, radi si ho prečítame a čoskoro sa Vám ozveme s pozvánkou na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)
Prax na pozícii/v oblasti
Bankovníctvo, financie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie
- cieľavedomosť
- vytrvalosť
- chuť učiť sa
- nástup možný ihneď výhodou
- cieľavedomosť
- vytrvalosť
- chuť učiť sa
- nástup možný ihneď výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť zastupujúca viaceré medzinárodné firmy, ktoré ponúkajú rôzne investičné služby, zameraná na sprostredkovanie a predaj produktov a služieb našich obchodných partnerov.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
Pomáhame korporátnym obchodným spoločnostiam zvyšovať obchodné výsledky a trhový podiel prostredníctvom unikátneho know-how. Poskytujeme prvotriedny obchodný softvér, ktorý umožňuje klientom získať významné znalosti v oblasti obchodu.
Okrem prísnych nariadení, ktoré sa na nás vzťahujú, disponujeme licenciami pre poskytovanie bankových a finančných služieb. Na základe týchto rámcových podmienok sme globálne najlepšie pripravený na súkromných a inštituciálnych klientov. Našou prioritou je vysoký štandard bezpečnosti a kvality služieb, čo si oceňujú súčasní klienti.
Úspech našej spoločnosti je založený na vysoko kvalifikovaných a motivovaných zamestnancov. Príjemné pracovné prostredie, moderné, informačné a komunikačné média, vzdelávanie a odbornú prípravu považujeme za kľúčové predpoklady pre poskytovanie vysoko kvalifikovaných služieb.
Spoločnosť má dlhoročné skúsenosti vo finančnej oblasti.
Talentovaný a motivovaný človek má u nás šancu vydať sa tými najzaujímavejšími smermi, ktoré prispievajú k osobnému rastu a hlbšiemu poznaniu. Umožňujeme mladím, priebojním ľuďom vybudovanie perspektívnej obchodnej kariéry.
ID: 4207159
Megjelentetés dátuma: 19.11.2021
2021-11-19
Régió: Bratislava Pozíció: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: Key Marketing, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac