Vedúci oddelenia - Plánovanie a nákup médií (m/ž)

Nákup - Marketing
Centrála, Bratislava
plný úväzok
Vopred sa ospravedlňujeme, ale vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov a zaslaných žiadostí o zamestnanie nie je možné odpovedať všetkým z vás. Preto budeme kontaktovať len vyhovujúcich uchádzačov a ostatné žiadosti spolu so životopismi budú skartované podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Ďakujeme za pochopenie a za prejavený záujem.

Tvoje úlohy

S Vašimi odbornými vedomosťami a skúsenosťami sa budete podieľať na komplexnej koordinácii mediálnych aktivít vo všetkých komunikačných kanáloch, s dôrazom na TV, print, OOH, radio, POS či online. Do Vašej zodpovednosti bude patriť aj odborné posúdenie výberových a cenových rokovaní v oblasti médií (napr. s mediálnymi agentúrami), ďalej spracúvanie vyhodnocovanie analýz trhu, mediálneho trhu a cieľových skupín. Taktiež budete mať na starosti kontrolu a optimalizáciu súhrnného mediaplánu a mediamixu, kontrolu a administráciu mediálneho rozpočtu či trendscouting v danej oblasti.

Výhody práce u nás

• zodpovedné a zaujímavé úlohy
• rôznorodú prácu v dynamickom tíme
• podporu, dôveru a uznanie
• rozmanité možnosti rozvoja
• atraktívne ohodnotenie

Tvoj profil

• SŠ/VŠ (zameranie marketing, masmediálna komunikácia výhodou)
• prax v oblasti mediálneho account manažmentu min. 4 roky a prax v oblasti koncipovania, riadenia a vyhodnocovania mediálnych kampaní.
• nemecký alebo anglický jazyk na úrovni pokročilý podmienkou
• užívateľská znalosť Microsoft Office na úrovni pokročilý (Word, Excel, PowerPoint, Lotus Notes)
• komunikačné, koordinačné a organizačné zručnosti s dôrazom na mediáne plánovanie a nákup
• tímovosť a flexibilita; cieľavedomosť a inovatívne myslenie

Kontaktná osoba pre nábor zamestnancov:
Barbora Kočnerová


https://kariera.kaufland.sk/

Naša spoločnosť odmieta akúkoľvek formu diskriminácie, mužský rod sa v dokumente používa len z dôvodu zjednodušenia.
ID: 3142152  Megjelentetés dátuma: 6.11.2017