Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administratívny pracovník
Kancelária verejného ochrancu práv
Miesto práce
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava, Bratislava
Grösslingová 35, 811 09 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
máj 2018
máj 2018
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 553/2003 a zákona č. 564/2001 Z. z.
podľa zákona č. 553/2003 a zákona č. 564/2001 Z. z.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavné úlohy: Samostatné administratívno-technické a organizačné zabezpečovanie činností sekretariátu vedúceho zamestnanca odboru alebo sekcie.
V rámci uvedených úloh bude zamestnanec vykonávať najmä:
a) zabezpečovanie administratívnej agendy pre vedúcich a odborných zamestnancov právneho odboru ochrany základných práv a slobôd,
b) prácu s interným informačným systémom a spracúvanie štatistických údajov pre potreby vedenia odboru,
c) prípravu podkladov, dokumentov a prezentácií,
d) pomocné administratívne práce pri správe registratúrneho a agendového systému v rámci odboru,
e) plnenie úloh podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
V rámci uvedených úloh bude zamestnanec vykonávať najmä:
a) zabezpečovanie administratívnej agendy pre vedúcich a odborných zamestnancov právneho odboru ochrany základných práv a slobôd,
b) prácu s interným informačným systémom a spracúvanie štatistických údajov pre potreby vedenia odboru,
c) prípravu podkladov, dokumentov a prezentácií,
d) pomocné administratívne práce pri správe registratúrneho a agendového systému v rámci odboru,
e) plnenie úloh podľa pokynov vedúceho zamestnanca.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu s profesijným životopisom zasielajte v termíne do 24. apríla 2018 na adresu: Kancelária verejného ochrancu práv, Grösslingová 35, P. O. Box 1, 820 04 Bratislava 24 alebo elektronicky na: [email protected] s označením "ŽOZ–Admin-OPAS ".
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Po vyhodnotení doručených žiadostí budú realizované osobné pohovory len s vybranými uchádzačmi/uchádzačkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť práce s PC (Balík Office - Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet na úrovni používateľa),
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu pri výkone práce vo verejnom záujme.
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť na prácu pri výkone práce vo verejnom záujme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Kancelária verejného ochrancu práv
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Oblasť pôsobenia: Ochrana základných práv a slobôd podľa zákona č. 564/2001 Z. z.
o verejnom ochrancovi práv v znení neskorších predpisov
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 792512
Megjelentetés dátuma: 10.4.2018
2018-04-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent Cég: Kancelária verejného ochrancu práv
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: podľa zákona č. 553/2003 a zákona č. 564/2001 Z. z.