Firemná recepčná

J&T SERVICES SR, s.r.o.

Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8, 811 02 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
850 - 900 EUR/mesiac(765 € základná zložka mzdy + 85 € osobné ohodnotenie na pozícii priznané od začiatku PP + príplatky + 13. a 14. plat). Po skúšobnej dobe prehodnotenie mzdy – možné zvýšenie po zapracovaní. Bližšie informácie dostanú kandidáti na osobných pohovoroch.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho mladého kolektívu recepčných hľadáme novú kolegynku/kolegu. Na tejto pozícii budete zabezpečovať nasledovné:
- prijímanie návštev,
- poskytovanie základných informácií o spoločnosti,
- vybavovanie a prepájanie telefonátov, vybavovanie e-mailovej komunikácie,
- preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty, jej evidencia a rozdeľovanie,
- plnenie ďalších úloh podľa potrieb recepcie a pokynov nadriadeného.

Jedná sa o prácu prioritne na hlavnej recepcii J&T Banky, v prípade potreby aj na menších recepciách v rámci budovy.
Štandardná pracovná doba hlavnej recepcie je od 7,00 - 19,00 hod.
Práca je na plný úväzok 7,45 hod/denne počas pracovného týždňa, nie cez víkendy.
Recepčné sa počas dňa striedajú (každá má rozpis pracovných zmien na daný týždeň).
Všetky bližšie informácie budú uvedené na pohovore.

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO VÁM U NÁS PONÚKAME:
- prácu v stabilnej a dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti na brehu Dunaja,
- príjemné exkluzívne business pracovné prostredie,
- mladý a veselý pracovný kolektív,
- 5 dní dovolenky navyše,
- platené sick days,
- odborné vzdelávanie,
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na rôzne rekreačné pobyty, kultúru, šport, beauty, gastro a iné,
- množstvo teambuildingových aktivít rôzneho zamerania,
- zvýhodnené bankové produkty,
- gastrolístky v hodnote nad rámec Zákonníka práce (stravovacia karta)

Informácie o výberovom konaní

K životopisu, prosím, pripojte aj stručný motivačný list - čo vás na našej ponuke najviac zaujalo.
Do výberu budú zaradené IBA kompletné reakcie: životopis + motivačný list.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti.

Po skončení výberu nebudú životopisy nijak archivované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO BUDEME OD VÁS OČAKÁVAŤ MY:
- najmä pohodové naladenie a "tímového hráča" :-)
- príjemné a reprezentatívne vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii aspoň 1 rok - pozícia recepčnej prípadne sekretárky/asistentky alebo skúsenosti v administratíve - aj brigádnicky,
- aktívny prístup k pracovným úlohám,
- zodpovednosť a dôslednosť pri plnení úloh,
- bežnú znalosť práce s PC (balík MS Office, internet),
- základnú komunikatívnu znalosť anglického jazyka (nevyužíva sa denne, netreba sa toho báť :-),

Hľadáme kolegyňu / kolegu, ktorú tento typ práce baví, má vzťah k práci s ľuďmi, je komunikatívna osobnosť a má seriózny záujem o dlhodobejšiu spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb dodávateľským spôsobom.
ID: 3870227  Megjelentetés dátuma: 13.2.2020  Alapbér (bruttó): 850 EUR/mesiac