Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Recepčná - na dohodu o brigádnickej práci študenta
J&T REAL ESTATE, a.s.
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 10, Bratislava
Dvořákovo nábrežie 10, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ihneď, resp. dohoda
ihneď, resp. dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.
5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme pozitívnu, usmiatu a zodpovednú študentku/študenta na miesto Recepčná/Recepčný, kde vašou hlavnou pracovnou náplňou bude:
- prijímanie a evidencia návštev/klientov,
- vybavovanie telefonátov a e-mailov,
- preberanie došlej a odchádzajúcej pošty,
- organizácia stretnutí,
- starostlivosť o zasadacie miestnosti, prípava menšieho občerstvenia,
- administratívne a organizačné činnosti v zmysle pokynov nadriadeného,
- administratívna a organizačná podpora členom pracovného tímu.
Pozícia je vhodná pre študentov/tky.
Štandardná pracovná doba recepcie je od 8,00 do 18,00 hod.
Kolegynky recepčné si striedajú pracovné zmeny a brigádničky ich dopĺňajú podľa potreby - niekedy na celý deň (8 hodín) niekedy len na niekoľko hodín počas dňa.
Podľa časových možností úspešného kandidáta/ky a na základe vzájomnej dohody budú upresnené časy a počet hodín, v ktorých bude úspešný kandidát/ka prácu vykonávať.
Jedná sa o prácu len počas pracovného týždňa, nie cez víkendy.
Bližšie informácie dostanú uchádzači na pohovoroch :-)
Uprednostníme kandidátky/kandidátov, ktoré môžu nastúpiť čo najskôr a so záujmom o dlhodobejšiu spoluprácu.
- prijímanie a evidencia návštev/klientov,
- vybavovanie telefonátov a e-mailov,
- preberanie došlej a odchádzajúcej pošty,
- organizácia stretnutí,
- starostlivosť o zasadacie miestnosti, prípava menšieho občerstvenia,
- administratívne a organizačné činnosti v zmysle pokynov nadriadeného,
- administratívna a organizačná podpora členom pracovného tímu.
Pozícia je vhodná pre študentov/tky.
Štandardná pracovná doba recepcie je od 8,00 do 18,00 hod.
Kolegynky recepčné si striedajú pracovné zmeny a brigádničky ich dopĺňajú podľa potreby - niekedy na celý deň (8 hodín) niekedy len na niekoľko hodín počas dňa.
Podľa časových možností úspešného kandidáta/ky a na základe vzájomnej dohody budú upresnené časy a počet hodín, v ktorých bude úspešný kandidát/ka prácu vykonávať.
Jedná sa o prácu len počas pracovného týždňa, nie cez víkendy.
Bližšie informácie dostanú uchádzači na pohovoroch :-)
Uprednostníme kandidátky/kandidátov, ktoré môžu nastúpiť čo najskôr a so záujmom o dlhodobejšiu spoluprácu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame zaujímavú brigádu v príjemnom pracovnom prostredí, možnosť získať skúsenosti v oblasti administratívy, mladý a veselý pracovný tím.
V prípade obojstrannej spokojnosti je možná aj spolupráca v budúcnosti na trvalý pracovný pomer.
V prípade obojstrannej spokojnosti je možná aj spolupráca v budúcnosti na trvalý pracovný pomer.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Vaše životopisy môžete zasielať cez kontakt nižšie, pripojená fotografia poteší :-)
Kontaktovať a na osobné pohovory budeme pozývať vybraných uchádzačov. Po skončení výberu nebudú životopisy archivované.
Kontaktovať a na osobné pohovory budeme pozývať vybraných uchádzačov. Po skončení výberu nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
A čo budeme od vás očakávať my:
- príjemné vystupovanie a pohodové naladenie :-)
- dávku samostatnosti a zodpovedný prístup k zadávaným úlohám,
- komunikatívnosť a organizačné zručnosti,
- zmysel pre poriadok, precíznosť,
- počítačové znalosti - MS Office, internet
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni - schopnosť komunikácie so zahraničnými návštevami a pri telefonických hovoroch - podať základné informácie.
- príjemné vystupovanie a pohodové naladenie :-)
- dávku samostatnosti a zodpovedný prístup k zadávaným úlohám,
- komunikatívnosť a organizačné zručnosti,
- zmysel pre poriadok, precíznosť,
- počítačové znalosti - MS Office, internet
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni - schopnosť komunikácie so zahraničnými návštevami a pri telefonických hovoroch - podať základné informácie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť J&T REAL ESTATE, a.s. patrí medzi významných developerov v regióne strednej Európy. Radí ho tam rozsah a kvalita zrealizovaných a pripravovaných projektov vo všetkých segmentoch realitného trhu na Slovensku a v zahraničí. J&T REAL ESTATE developuje kancelárske, rezidenčné, logistické a multifunkčné projekty.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3844842
Megjelentetés dátuma: 10.1.2020
2020-01-10
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Cég: J&T REAL ESTATE, a.s.
Alapbér (bruttó): 5 EUR/hod.