Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Odborný pracovník vernostného systému Magnus (ž/m)
J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie, Bratislava
Dvořákovo nábrežie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohoda
ihneď/dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
Mzda: 950,- € brutto (spolu základná mzda 665 € + osobné ohodnotenie na pozícii 285 € priznané ihneď odo dňa nástupu do PP), 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy.
Mzda: 950,- € brutto (spolu základná mzda 665 € + osobné ohodnotenie na pozícii 285 € priznané ihneď odo dňa nástupu do PP), 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HĽADÁME ŤA! NOVÚ POSILU DO NÁŠHO TÍMU STARAJÚCEHO SA O VŠETKO OHĽADOM VERNOSTNÉHO PROGRAMU PRE KLIENTOV NAŠEJ BANKY.
ČO BUDEŠ MAŤ NA STAROSTI:
- sústreďovanie jednotlivých ponúk obchodných partnerov nášho vernostného systému Magnus,
- tvorba grafického a obsahového dizajnu jednotlivých ponúk (texty, popisy, obrázky, fotky, potrebné podmienky k uplatneniu voucheru atď.),
- zodpovednosť za publikáciu ponúk na webový portál, kontrola správnosti ich zobrazovania,
- spracovávanie pripomienok k ponukám, hlásenie prípadných chýb v systéme,
- zodpovednosť za aktualizáciu jednotlivých ponúk, za správnosť údajov a archiváciu neplatných ponúk,
- administratívna podpora oddelenia, príprava a dopĺňanie podkladov a výstupov pre obchodných partnerov podľa požiadaviek,
- účasť na pracovných stretnutiach vernostného klubu Magnus,
- príprava reportov v rámci uvedenej agendy podľa požiadaviek.
Bude to práca sčasti aj kreatívna, no najmä administratívna. S tým treba určite počítať :-)
Všetky bližšie informácie si povieme na osobnom pohovore.
Ako to celé vyzerá si môžeš pozrieť na webe:
https://magnus.bbch.sk/
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú - počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky.
ČO BUDEŠ MAŤ NA STAROSTI:
- sústreďovanie jednotlivých ponúk obchodných partnerov nášho vernostného systému Magnus,
- tvorba grafického a obsahového dizajnu jednotlivých ponúk (texty, popisy, obrázky, fotky, potrebné podmienky k uplatneniu voucheru atď.),
- zodpovednosť za publikáciu ponúk na webový portál, kontrola správnosti ich zobrazovania,
- spracovávanie pripomienok k ponukám, hlásenie prípadných chýb v systéme,
- zodpovednosť za aktualizáciu jednotlivých ponúk, za správnosť údajov a archiváciu neplatných ponúk,
- administratívna podpora oddelenia, príprava a dopĺňanie podkladov a výstupov pre obchodných partnerov podľa požiadaviek,
- účasť na pracovných stretnutiach vernostného klubu Magnus,
- príprava reportov v rámci uvedenej agendy podľa požiadaviek.
Bude to práca sčasti aj kreatívna, no najmä administratívna. S tým treba určite počítať :-)
Všetky bližšie informácie si povieme na osobnom pohovore.
Ako to celé vyzerá si môžeš pozrieť na webe:
https://magnus.bbch.sk/
Pracovná pozícia sa obsadzuje na dobu určitú - počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky.
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO TI U NÁS PONÚKNEME:
- možnosť pracovať v dynamickom business prostredí,
- sám sa môžeš stať členom nášho vernostného programu Magnus a čerpať jeho výhody,
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na relax, rekreáciu, šport, zážitky, gastro, nákup rôznych tovarov (knihy, elektro a i.),
- 5 dní dovolenky naviac,
- platené sick days,
- odborné vzdelávanie súvisiace s výkonom pozície,
- bezplatné jazykové vzdelávanie priamo na pracovisku (angličtina a nemčina),
- množstvo zaujímavých voľnočasových aktivít organizovaných zamestnávateľom,
- stravné lístky v hodnote nad rámec Zákonníka práce,
- zvýhodnené bankové produkty.
- možnosť pracovať v dynamickom business prostredí,
- sám sa môžeš stať členom nášho vernostného programu Magnus a čerpať jeho výhody,
- príspevok zamestnávateľa vo výške 400,- € ročne na relax, rekreáciu, šport, zážitky, gastro, nákup rôznych tovarov (knihy, elektro a i.),
- 5 dní dovolenky naviac,
- platené sick days,
- odborné vzdelávanie súvisiace s výkonom pozície,
- bezplatné jazykové vzdelávanie priamo na pracovisku (angličtina a nemčina),
- množstvo zaujímavých voľnočasových aktivít organizovaných zamestnávateľom,
- stravné lístky v hodnote nad rámec Zákonníka práce,
- zvýhodnené bankové produkty.
Informácie o výberovom konaní
Svoje životopisy, prosím, zasielajte e-mailom v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na osobný pohovor budeme pozývať vybraných uchádzačov na základe zadaných kritérií.
Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a do budúcnosti všetkým prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Za porozumenie ďakujeme. Po skončení výberu budú všetky životopisy skartované.
Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti a do budúcnosti všetkým prajeme veľa pracovných, ale aj osobných úspechov. Za porozumenie ďakujeme. Po skončení výberu budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
Všeobecné zameranie, prípadne obchod alebo marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
AKÝ PROFIL KANDIDÁTA SA K NÁM NAJVIAC HODÍ? URČITE NÁM POŠLI SVOJE CV AK:
- máš skúsenosti na podobnej pracovnej pozícii - je to však výhoda, nie podmienka,
- máš však skúsenosti aspoň 1 rok s administratívnou prácou,
- nemáš stres z programu MS Excel a chceš sa v ňom zdokonaľovať,
- aktívne pristupuješ k zadávaným úlohám, nebojíš sa spýtať ak je niečo nejasné,
- máš pozitívny vzťah k administratívnej práci a práci s číslami,
- pracuješ zodpovedne, precízne a dokážeš aj samostatne,
- máš kreatívne myslenie a estetické cítenie :-)
- máš skúsenosti na podobnej pracovnej pozícii - je to však výhoda, nie podmienka,
- máš však skúsenosti aspoň 1 rok s administratívnou prácou,
- nemáš stres z programu MS Excel a chceš sa v ňom zdokonaľovať,
- aktívne pristupuješ k zadávaným úlohám, nebojíš sa spýtať ak je niečo nejasné,
- máš pozitívny vzťah k administratívnej práci a práci s číslami,
- pracuješ zodpovedne, precízne a dokážeš aj samostatne,
- máš kreatívne myslenie a estetické cítenie :-)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi najrýchlejšie rastúce banky v regióne. Sme lídrom v oblasti privátneho a investičného bankovníctva. Vytvárame unikátne investičné príležitosti s najvyššou mierou individuálneho prístupu. Ceníme si zásadu zdieľaného úspechu a spoločne s klientmi, ktorých považujeme za našich partnerov, sa delíme o svoje výnosy. Rovnako ako naši klienti chceme, aby Slovensko bolo bohatšie. V umení, vzdelávaní a startupových inováciách, preto adresne podporujeme tie najlepšie projekty. Sme súčasťou bankového finančného holdingu J&T Finance Group SE.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3762564
Megjelentetés dátuma: 13.9.2019
2019-09-13
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník Cég: J&T BANKA, a.s., pobočka zahraničnej banky
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Mzda: 950,- € brutto (spolu základná mzda 665 € + osobné ohodnotenie na pozícii 285 € priznané ihneď odo dňa nástupu do PP), 2x ročne bonusy až do výšky 100% mzdy.