Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Prevádzkový manažér/senior office manažér
J.F.INVEST, s.r.o.
Miesto práce
Mäsiarska, Košice
Mäsiarska, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Plánovanie, príprava a koordinovanie investičných projektov spoločnosti
- Vedenie rokovaní s dodávateľmi a účasť pri ich výbere v spolupráci s vedením spoločnosti a ostatnými dotknutými úsekmi spoločnosti
- organizovanie a účasť na kontrolných dňoch prebiehajúcich projektov
- Príprava a podanie žiadostí, ohlásení, oznámení, vyjadrení , námietok a pod. v rámci územných a stavebných konaní
- Komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy a ďalšími dotknutými úradmi, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami pri zastupovaní spoločnosti
- príprava a koordinácia zmluvných vzťahov
- tvorba zmlúv, samostatné jednania s dodávateľmi a odberateľmi
- koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh
- riadenie a koučovanie tímu
- dohľad nad vykonávaním prác v súlade so schváleným budgetom a harmonogramom
- reporting o stave projektu, harmonograme a prácach
- príprava podaní, vyjadrení, žiadostí potrebných pri realizácií projektov
- realitná agenda - evidencia záujemcov o kúpu nehnuteľností, komunikácia s nimi, obhliadky na stavbe so záujemcami, odborné poradenstvo a konzultácie technických vlastností stavby a možností ich úprav
- riešenie klientských zmien, spracovávanie dokumentácie pre klientov, konzultovanie a komunikácia klientských zmien s hlavným projektovým manažérom a stavbyvedúcim (prípravná aj realizačná fáza)
- pravidelné reporty o stave zverených úloh
- Príprava nájomných zmlúv, kúpno-predajných zmlúv, zmlúv o dielo atď.
- administratívna agenda - požadovaná zručnosť s PC
- Vedenie rokovaní s dodávateľmi a účasť pri ich výbere v spolupráci s vedením spoločnosti a ostatnými dotknutými úsekmi spoločnosti
- organizovanie a účasť na kontrolných dňoch prebiehajúcich projektov
- Príprava a podanie žiadostí, ohlásení, oznámení, vyjadrení , námietok a pod. v rámci územných a stavebných konaní
- Komunikácia s príslušnými orgánmi štátnej správy a samosprávy a ďalšími dotknutými úradmi, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami pri zastupovaní spoločnosti
- príprava a koordinácia zmluvných vzťahov
- tvorba zmlúv, samostatné jednania s dodávateľmi a odberateľmi
- koordinovanie podriadených zamestnancov a delegovanie úloh
- riadenie a koučovanie tímu
- dohľad nad vykonávaním prác v súlade so schváleným budgetom a harmonogramom
- reporting o stave projektu, harmonograme a prácach
- príprava podaní, vyjadrení, žiadostí potrebných pri realizácií projektov
- realitná agenda - evidencia záujemcov o kúpu nehnuteľností, komunikácia s nimi, obhliadky na stavbe so záujemcami, odborné poradenstvo a konzultácie technických vlastností stavby a možností ich úprav
- riešenie klientských zmien, spracovávanie dokumentácie pre klientov, konzultovanie a komunikácia klientských zmien s hlavným projektovým manažérom a stavbyvedúcim (prípravná aj realizačná fáza)
- pravidelné reporty o stave zverených úloh
- Príprava nájomných zmlúv, kúpno-predajných zmlúv, zmlúv o dielo atď.
- administratívna agenda - požadovaná zručnosť s PC
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej developerskej spoločnosti
- príjemné a bezkonfliktné pracovné prostredie
- priestor pre samostatnú prácu
- možnosť rýchleho finančného a odborného rastu
- príjemné a bezkonfliktné pracovné prostredie
- priestor pre samostatnú prácu
- možnosť rýchleho finančného a odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov, aby spoločne so žiadosťou o prijatie do zamestnania zaslali:
- štruktúrovaný životopis
- súhlas so spracovaním svojich osobných údajov ( prípadne fotografiu ).
- štruktúrovaný životopis
- súhlas so spracovaním svojich osobných údajov ( prípadne fotografiu ).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment, ekonómia, stavebníctvo, právo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-vysoké pracovné nasadenie
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť, dôslednosť, precíznosť, time-management, rozhodnosť, flexibilita, analytické myslenie, nekonfliktnosť
- schopnosť odolávať stresu
- vysoká úroveň písomného a ústneho prejavu
- negociačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, profesionalita v komunikácii
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
- aktívne samoštúdium a ochota na sebe pracovať
- štandardné počítačové zručnosti
- schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie
- systematickosť pri riešení úloh
- schopnosť dobrej komunikácie s klientami a subdodávateľmi
- vlastná iniciatíva
- ochota zašpiniť si ruky
- zodpovedný prístup k práci
- samostatnosť, dôslednosť, precíznosť, time-management, rozhodnosť, flexibilita, analytické myslenie, nekonfliktnosť
- schopnosť odolávať stresu
- vysoká úroveň písomného a ústneho prejavu
- negociačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie, profesionalita v komunikácii
- diskrétnosť, dodržiavanie etických princípov a lojalita
- aktívne samoštúdium a ochota na sebe pracovať
- štandardné počítačové zručnosti
- schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie
- systematickosť pri riešení úloh
- schopnosť dobrej komunikácie s klientami a subdodávateľmi
- vlastná iniciatíva
- ochota zašpiniť si ruky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť J.F.INVEST, s.r.o. je dlhodobo finančne silnou a stabilnou developerskou spoločnosťou so schopnosťou získavať a riadiť veľké a zložité projekty. Medzi kľúčové činnosti patrí výstavba a rekonštrukcie bytov, domov a bytových domov, poskytovanie podnikateľského poradenstva, predaj a prenájom bytov a obchodných priestorov.
ID: 3928233
Megjelentetés dátuma: 23.6.2020
2020-06-23
Régió: Košice Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Právnik, Procesný manažér, Projektový manažér Cég: J.F.INVEST, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac