Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Obchodný zástupca pre firemných zákazníkov Bratislava- okolie
IRD retail services, s. r. o.
Miesto práce
Ivanská cesta 3421/65, 821 04 Ružinov
Ivanská cesta 3421/65, 821 04 Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.02.2020
01.02.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacZákladná fixná zložka do 1500eur + variabilná zložka (závisí od predaja)
Od 1 200 EUR/mesiacZákladná fixná zložka do 1500eur + variabilná zložka (závisí od predaja)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aká bude vaša rola v tíme?
Aktívne vyhľadávanie verejené firemné dtb, osobné kontakty a oslovovanie nových zákazníkov, dohadovanie osobných stretnutí. Príprava na stretnutia, identifikovanie a analýza možných potrieb zákazníka.
Osobné stretnutia a aktívna komunikácia s potenciálnymi zkz.
Prezentácia produktov, ich výhody a funkcionality, odporúčanie služieb, ktoré najlepšie napĺňajú požiadavky zkz.
Vypracovanie cenových ponúk a ich prezentácia.
Uzatváranie obchodných zmlúv, budovanie vzťahov, starostlivosť o klienta
Aktívne vyhľadávanie verejené firemné dtb, osobné kontakty a oslovovanie nových zákazníkov, dohadovanie osobných stretnutí. Príprava na stretnutia, identifikovanie a analýza možných potrieb zákazníka.
Osobné stretnutia a aktívna komunikácia s potenciálnymi zkz.
Prezentácia produktov, ich výhody a funkcionality, odporúčanie služieb, ktoré najlepšie napĺňajú požiadavky zkz.
Vypracovanie cenových ponúk a ich prezentácia.
Uzatváranie obchodných zmlúv, budovanie vzťahov, starostlivosť o klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivačný provízny systém
- rozvojové tréningy a školenia
- práca od pondelka do piatka, voľné víkendy
- služobný telefón, paušál, notebook, auto na služobné účely
- rozvojové tréningy a školenia
- práca od pondelka do piatka, voľné víkendy
- služobný telefón, paušál, notebook, auto na služobné účely
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za to, že ste si vybrali spoločnosť IRD retail services, ako miesto, ktoré chcete spojiť s Vašou budúcou pracovnou kariérou.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa úspechov.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozve Vás pracovník oddelenia ľudských zdrojov alebo príslušný manažér na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa úspechov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť a zvládnutý time management
- schopnosť vytvárať a udržiavať si dobré vzťahy so zákazníkmi
- skúsenosti v oblasti obchodu a telekomunikačného sektoru sú podmienkou
- samostatné plnenie pracovných úloh
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť a zvládnutý time management
- schopnosť vytvárať a udržiavať si dobré vzťahy so zákazníkmi
- skúsenosti v oblasti obchodu a telekomunikačného sektoru sú podmienkou
- samostatné plnenie pracovných úloh
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa maloobchodným predajom mobilných telefónov, príslušenstva a spotrebnej elektroniky.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3624580
Megjelentetés dátuma: 7.1.2020
2020-01-07
Régió: Bratislava Pozíció: Obchodný zástupca Cég: IRD retail services, s. r. o.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac