Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
PR & Executive assistant
Intrum Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Mýtna, Blumentál offices, Bratislava
Mýtna, Blumentál offices, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
PR oblasť
• Realizácia aktivít v oblasti propagácie firmy, budovania a podpory značky.
• Návrh a realizácia nových externých a interných komunikačných aktivít a riadenie ich implementácie.
• Príprava a aktualizácia podkladov pre webovú stránku spoločnosti ako aj správa a aktualizácia účtov sociálnych sietí spoločnosti.
• Aktívne vyhľadávanie príležitostí pre propagáciu spoločnosti a to najmä vo finančnom segmente a segmente TOP manažmentu.
• Komunikácia marketingových aktivít v rámci skupiny Intrum.
• Preklad a kontrola marketingových materiálov z AJ do SJ, prípadne koordinácia z externými dodávateľmi.
• Aktívna spolupráca s PR agentúrou na príprave tlačových správ, dodávanie a zabezpečenie materiálu k mediálnym vstupom.
• Komunikácia s dodávateľskými reklamnými agentúrami, mediálnymi agentúrami, médiami a inštitúciami.
Executive oblasť
• Odborná a administratívna podpora výkonného riaditeľa.
• Riadenie a kontrola projektov spadajúcich pod výkonného riaditeľa.
• Zodpovednosť za úspešné finalizovanie interných projektov.
• Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád a stretnutí.
• Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu a vybavovanie administratívnych úkonov.
• Komunikovanie externými partnermi, úradmi, dodávateľmi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti.
• Spolupráca na príprave interných pravidiel a smerníc.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• Evidovanie a archivácia dokumentov.
• Príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
• Koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov a delegovanie úloh.
• Zabezpečenie obstarávania jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku spadajúcich pod rozhodovaciu právomoc výkonného riaditeľa.
• Zabezpečovanie agendy pre firemné akcie.
• Príprava a obstarávanie podkladov či potrebných dokumentov.
• Realizácia aktivít v oblasti propagácie firmy, budovania a podpory značky.
• Návrh a realizácia nových externých a interných komunikačných aktivít a riadenie ich implementácie.
• Príprava a aktualizácia podkladov pre webovú stránku spoločnosti ako aj správa a aktualizácia účtov sociálnych sietí spoločnosti.
• Aktívne vyhľadávanie príležitostí pre propagáciu spoločnosti a to najmä vo finančnom segmente a segmente TOP manažmentu.
• Komunikácia marketingových aktivít v rámci skupiny Intrum.
• Preklad a kontrola marketingových materiálov z AJ do SJ, prípadne koordinácia z externými dodávateľmi.
• Aktívna spolupráca s PR agentúrou na príprave tlačových správ, dodávanie a zabezpečenie materiálu k mediálnym vstupom.
• Komunikácia s dodávateľskými reklamnými agentúrami, mediálnymi agentúrami, médiami a inštitúciami.
Executive oblasť
• Odborná a administratívna podpora výkonného riaditeľa.
• Riadenie a kontrola projektov spadajúcich pod výkonného riaditeľa.
• Zodpovednosť za úspešné finalizovanie interných projektov.
• Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád a stretnutí.
• Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu a vybavovanie administratívnych úkonov.
• Komunikovanie externými partnermi, úradmi, dodávateľmi, štátnymi inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti.
• Spolupráca na príprave interných pravidiel a smerníc.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie.
• Evidovanie a archivácia dokumentov.
• Príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného.
• Koordinovanie činnosti podriadených pracovníkov a delegovanie úloh.
• Zabezpečenie obstarávania jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku spadajúcich pod rozhodovaciu právomoc výkonného riaditeľa.
• Zabezpečovanie agendy pre firemné akcie.
• Príprava a obstarávanie podkladov či potrebných dokumentov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je jedným z lídrov európskeho trhu finančných služieb v oblasti správy a manažmentu pohľadávok (CMS), pôsobiaca na Slovensku 15rokov,
- Zaujímavá pracovná príležitosť,
- Možnosť kariérneho rastu a rozvoj osobného a odborného potenciálu v rámci medzinárodného prostredia,
- Práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí,
- Rôzne benefitové balíčky (sick day, ovocný deň, teambuildingy, školenia, semináre atď.).
- Zaujímavá pracovná príležitosť,
- Možnosť kariérneho rastu a rozvoj osobného a odborného potenciálu v rámci medzinárodného prostredia,
- Práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí,
- Rôzne benefitové balíčky (sick day, ovocný deň, teambuildingy, školenia, semináre atď.).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Výborné komunikačné schopnosti
• Organizačné schopnosti
• Samostatnosť
• Spoľahlivosť
• Kreativita
• Organizačné schopnosti
• Samostatnosť
• Spoľahlivosť
• Kreativita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na základe spojenia Intrum Justitia a Lindorff vznikla spoločnosť Intrum - najväčšia poradenská spoločnosť v oblasti správy pohľadávok. Sme lídri nielen na Slovensku, ale i vo svete. Pôsobíme v 24 krajinách a náš tím tvorí spolu 8 tisíc odborníkov, ktorí pomáhajú viac ako 100 tisíc zákazníkom. Naše skúsenosti čerpáme z viac ako 120-ročnej tradície.
Na Slovensku pôsobíme už od roku 2002. Našim poslaním je pomáhať firmám prosperovať tým, že sa staráme o záväzky ich zákazníkov. Rovnako empaticky pristupujeme aj k nim. Snažíme sa im pomôcť prekonať ich finančné problémy, nájsť riešenia a nastaviť nový finančný plán. Týmto spôsobom prispievame k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.
Svet pohľadávok nie je čierno-biely, podľa nás je veľmi rozmanitý. Vidíme v ňom reálne problémy dlžníkov, veriteľov i dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je teda len o dvoch stranách, týka sa veľkého množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta aj do našej komunikácie, vizuálu a identity našej značky.
Uvedomujeme si, že základom úspešného fungovania spoločnosti sú jej zamestnanci a firemná kultúra. Sme hrdí, že zamestnávame kvalifikovaných odborníkov, ktorí majú pozitívny vzťah k svojej práci, a tak prispievajú k celkovej zmene v našom odvetví. Našim kolegom zabezpečujeme stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti, odborný rast
a príjemné pracovné prostredie.
Intrum je zakladajúcim členom Asociácie slovenských inkasných spoločností (ASINS), ktorá vznikla v roku 2010. Cieľom združenia je dbať na dodržiavanie právnych predpisov a etických princípov týkajúcich sa inkasa pohľadávok.
Na Slovensku pôsobíme už od roku 2002. Našim poslaním je pomáhať firmám prosperovať tým, že sa staráme o záväzky ich zákazníkov. Rovnako empaticky pristupujeme aj k nim. Snažíme sa im pomôcť prekonať ich finančné problémy, nájsť riešenia a nastaviť nový finančný plán. Týmto spôsobom prispievame k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.
Svet pohľadávok nie je čierno-biely, podľa nás je veľmi rozmanitý. Vidíme v ňom reálne problémy dlžníkov, veriteľov i dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je teda len o dvoch stranách, týka sa veľkého množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta aj do našej komunikácie, vizuálu a identity našej značky.
Uvedomujeme si, že základom úspešného fungovania spoločnosti sú jej zamestnanci a firemná kultúra. Sme hrdí, že zamestnávame kvalifikovaných odborníkov, ktorí majú pozitívny vzťah k svojej práci, a tak prispievajú k celkovej zmene v našom odvetví. Našim kolegom zabezpečujeme stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti, odborný rast
a príjemné pracovné prostredie.
Intrum je zakladajúcim členom Asociácie slovenských inkasných spoločností (ASINS), ktorá vznikla v roku 2010. Cieľom združenia je dbať na dodržiavanie právnych predpisov a etických princípov týkajúcich sa inkasa pohľadávok.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3256489
Megjelentetés dátuma: 29.11.2017
2017-11-29
Régió: Bratislava Pozíció: Asistent Cég: Intrum Slovakia s.r.o.