Administratívny pracovník

Intrum Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Blumentál offices I, Mýtna 48, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- spracovanie dát v MS Excel
- účtovanie platieb
- scanovanie dokumentov
- zabezpečenie organizačného chodu recepcie a organizačná podpora oddelení spoločnosti
- otváranie dverí, vítanie a evidencia návštev, obslúženie nápojov pre návštevy, zavolanie hostiteľovi, vybavovanie telefonátov
- administratíva

Zamestnanecké výhody, benefity

Zaujímavá pracovná príležitosť,
Práca v úspešnom dynamickom tíme mladých ľudí,
Firemné akcie a teambuildingy,
Firemné raňajky a ovocné dni.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
študent vysokej školy

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- základné znalosti MS Office balíka
- príjemné vystupovanie
- tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Na základe spojenia Intrum Justitia a Lindorff vznikla spoločnosť Intrum - najväčšia poradenská spoločnosť v oblasti správy pohľadávok. Sme lídri nielen na Slovensku, ale i vo svete. Pôsobíme v 24 krajinách a náš tím tvorí spolu 8 tisíc odborníkov, ktorí pomáhajú viac ako 100 tisíc zákazníkom. Naše skúsenosti čerpáme z viac ako 120-ročnej tradície.

Na Slovensku pôsobíme už od roku 2002. Našim poslaním je pomáhať firmám prosperovať tým, že sa staráme o záväzky ich zákazníkov. Rovnako empaticky pristupujeme aj k nim. Snažíme sa im pomôcť prekonať ich finančné problémy, nájsť riešenia a nastaviť nový finančný plán. Týmto spôsobom prispievame k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.
Svet pohľadávok nie je čierno-biely, podľa nás je veľmi rozmanitý. Vidíme v ňom reálne problémy dlžníkov, veriteľov i dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je teda len o dvoch stranách, týka sa veľkého množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta aj do našej komunikácie, vizuálu a identity našej značky.

Uvedomujeme si, že základom úspešného fungovania spoločnosti sú jej zamestnanci a firemná kultúra. Sme hrdí, že zamestnávame kvalifikovaných odborníkov, ktorí majú pozitívny vzťah k svojej práci, a tak prispievajú k celkovej zmene v našom odvetví. Našim kolegom zabezpečujeme stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti, odborný rast
a príjemné pracovné prostredie.

Intrum je zakladajúcim členom Asociácie slovenských inkasných spoločností (ASINS), ktorá vznikla v roku 2010. Cieľom združenia je dbať na dodržiavanie právnych predpisov a etických princípov týkajúcich sa inkasa pohľadávok.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 3131494  Megjelentetés dátuma: 10.10.2017