Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT Sales Manager junior
InterWay, a. s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy + obchodnícke kvartálne odmeny podľa splneného targetu
1 300 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy + obchodnícke kvartálne odmeny podľa splneného targetu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do obchodného tímu plného skúsených obchodníkov, hľadáme nádejného juniora, ktorý sa orientuje vo svete informačných technológií, bavia ho IT novinky, vie čo je to cloud a chce sa vypracovať na kvalitného obchodníka.
Hľadáme typ človeka, ktorý sa nebojí odmietnutia a ak mu zavrú dvere, tak príde oknom a ešte tým všetkých aj pobaví. Predchádzajúce skúsenosti oceníme a sú veľkou výhodou pri výbere, no ak ich nemáš nevadí, aj tak nás viac oslovíš tvojou ochotou učiť sa a proaktívnym prístupom k práci. Ak sa ti „huba“ nezavrie, vieš ako správne komunikovať s ľuďmi a myslíš si, že máš na predaj talent, tak čakáme tvoje CV spoločne s motivačným listom/popisom, v ktorom nám v skratke povedz prečo práve ty a prečo práve u nás.
Akého človeka chceme
- orientuje sa vo svete IT, rozumie technologickým výrazom - podmienka
- doťahovača, tímového hráča, ktorý však vie zamakať aj sám
- má jasno v tom, čo chce dosiahnuť
- orientuje sa na výsledky, no pritom berie ohľad aj na zákazníka
- nebojí sa výziev a pocitu neistoty
- veľa rozpráva, no pritom vie aktívne počúvať a pamätať si drobnosti, ktoré mu neraz pomôžu vyhrať
- lojálneho - firmu a firemnú kultúru prijme za svoje druhé ja
- vie ako funguje verejné obstarávanie
- ovláda MS balík na pokročilej úrovni, má vodičský preukaz a angličtina mu nerobí problém
Náplň práce
- starostlivosť o pridelených zákazníkov, rozvíjanie obchodných príležitostí
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových zákazníkov
- pomáhať aktuálnym zákazníkom zistiť, že k prvej službe určite potrebujú aj tú druhú
- práca so systémom CRM a inými nástrojmi obchodníka
- prezentácia firmy, jej služieb a produktov u aktuálnych aj potencionálnych zákazníkov
- vyhľadávať nové príležitosti u našich partnerov a rozvíjať naše kompetencie
- plnenie prideleného „target plánu“
- aktívna znalosť všetkých služieb a produktov spoločnosti a ich najväčších benefitov
- príprava ponúk do tendrov verejného obstarávania
Informácie k výberovému konaniu:
Akceptované budú len profesijné životopisy zaslané elektronickou formou vo formáte PDF na adresu [email protected].
Na pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kritériá a zaslali CV spoločne s krátkym popisom o sebe.
Spoločnosť si vyhradzuje právo neodpovedať na zaslané životopisy.
Hľadáme typ človeka, ktorý sa nebojí odmietnutia a ak mu zavrú dvere, tak príde oknom a ešte tým všetkých aj pobaví. Predchádzajúce skúsenosti oceníme a sú veľkou výhodou pri výbere, no ak ich nemáš nevadí, aj tak nás viac oslovíš tvojou ochotou učiť sa a proaktívnym prístupom k práci. Ak sa ti „huba“ nezavrie, vieš ako správne komunikovať s ľuďmi a myslíš si, že máš na predaj talent, tak čakáme tvoje CV spoločne s motivačným listom/popisom, v ktorom nám v skratke povedz prečo práve ty a prečo práve u nás.
Akého človeka chceme
- orientuje sa vo svete IT, rozumie technologickým výrazom - podmienka
- doťahovača, tímového hráča, ktorý však vie zamakať aj sám
- má jasno v tom, čo chce dosiahnuť
- orientuje sa na výsledky, no pritom berie ohľad aj na zákazníka
- nebojí sa výziev a pocitu neistoty
- veľa rozpráva, no pritom vie aktívne počúvať a pamätať si drobnosti, ktoré mu neraz pomôžu vyhrať
- lojálneho - firmu a firemnú kultúru prijme za svoje druhé ja
- vie ako funguje verejné obstarávanie
- ovláda MS balík na pokročilej úrovni, má vodičský preukaz a angličtina mu nerobí problém
Náplň práce
- starostlivosť o pridelených zákazníkov, rozvíjanie obchodných príležitostí
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových zákazníkov
- pomáhať aktuálnym zákazníkom zistiť, že k prvej službe určite potrebujú aj tú druhú
- práca so systémom CRM a inými nástrojmi obchodníka
- prezentácia firmy, jej služieb a produktov u aktuálnych aj potencionálnych zákazníkov
- vyhľadávať nové príležitosti u našich partnerov a rozvíjať naše kompetencie
- plnenie prideleného „target plánu“
- aktívna znalosť všetkých služieb a produktov spoločnosti a ich najväčších benefitov
- príprava ponúk do tendrov verejného obstarávania
Informácie k výberovému konaniu:
Akceptované budú len profesijné životopisy zaslané elektronickou formou vo formáte PDF na adresu [email protected].
Na pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kritériá a zaslali CV spoločne s krátkym popisom o sebe.
Spoločnosť si vyhradzuje právo neodpovedať na zaslané životopisy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Informačné technológie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a cloudové služby. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4029076
Megjelentetés dátuma: 8.6.2021
2021-06-08
Régió: Bratislava Pozíció: IT konzultant, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca Cég: InterWay, a. s.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac