Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Obchodno-marketingový manažér
INTERPHARM Slovakia, a.s.
Miesto práce
Podunajské Biskupice
Podunajské Biskupice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacPo zaškolení: plus variabilná zložka odmien na základe výkonu a pracovných skúseností
1 200 EUR/mesiacPo zaškolení: plus variabilná zložka odmien na základe výkonu a pracovných skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednosť za celkový rozvoj značky a plnenie rozpočtu,
- vývoj a prispôsobenie konceptu umiestnenia výrobku na trhu miestnym pomerom (lekárne, predaj, zákazník),
- úzka spolupráca s hlavným marketingovým oddelením pri prieskume trhu a implementácii miestneho know-how,
- analýza konkurencie (uvádzanie nových výrobkov, cenová politika),
- analýza a rozvoj obchodných stykov a distribučných kanálov,
- príprava podkladov pre popis produktu, balenie, registráciu a umiestňovanie na trh,
- príprava a realizácia podporných aktivít pre odborníkov,
- príprava a realizácia marketingových aktivít pre koncového spotrebiteľa,
tvorba PR,
- plánovanie návštev partnerov a príprava odborných marketingových materiálov za týmto účelom,
- usmerňovanie, motivácia a kontrola farmaceutických reprezentantov,
- školenie farmaceutických reprezentantov za asistencie výrobcu produktov,
- vedenie databázy partnerov,
- kontrola a vyhodnocovanie plnenia ročného marketingového plánu,
- sledovanie stavu zásob, štatistika predaja a spolupráca s odbytovým tímom,
- analýza údajov od Nielsen,
- prezentácia výročných správ za účasti partnerov,
- účasť na odborných podujatiach, výstavách, kongresoch.
- vývoj a prispôsobenie konceptu umiestnenia výrobku na trhu miestnym pomerom (lekárne, predaj, zákazník),
- úzka spolupráca s hlavným marketingovým oddelením pri prieskume trhu a implementácii miestneho know-how,
- analýza konkurencie (uvádzanie nových výrobkov, cenová politika),
- analýza a rozvoj obchodných stykov a distribučných kanálov,
- príprava podkladov pre popis produktu, balenie, registráciu a umiestňovanie na trh,
- príprava a realizácia podporných aktivít pre odborníkov,
- príprava a realizácia marketingových aktivít pre koncového spotrebiteľa,
tvorba PR,
- plánovanie návštev partnerov a príprava odborných marketingových materiálov za týmto účelom,
- usmerňovanie, motivácia a kontrola farmaceutických reprezentantov,
- školenie farmaceutických reprezentantov za asistencie výrobcu produktov,
- vedenie databázy partnerov,
- kontrola a vyhodnocovanie plnenia ročného marketingového plánu,
- sledovanie stavu zásob, štatistika predaja a spolupráca s odbytovým tímom,
- analýza údajov od Nielsen,
- prezentácia výročných správ za účasti partnerov,
- účasť na odborných podujatiach, výstavách, kongresoch.
Zamestnanecké výhody, benefity
- úspešná a dlhodobá kariéra v profesionálnej spoločnosti s výborným kolektívom
- moderné pracovné prostredie s otvorenou a neformálnou firemnou kultúrou
- odborné zaškolenie
- moderné pracovné prostredie s otvorenou a neformálnou firemnou kultúrou
- odborné zaškolenie
Informácie o výberovom konaní
Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod, marketing, farmácia
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, marketing, farmácia
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- iniciatíva, motivácia, obchodný duch
- reprezentatívnosť, dobré komunikačné schopnosti
- skúsenosti s predajom a rozvojom obchodu
- reprezentatívnosť, dobré komunikačné schopnosti
- skúsenosti s predajom a rozvojom obchodu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
INTERPHARM Slovakia, a.s. je distribučná firma liečiv a farmaceutických surovín, zdravotníckeho materiálu, kozmetiky a malej zdravotníckej techniky.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4120773
Megjelentetés dátuma: 17.8.2021
2021-08-17
Régió: Bratislava Pozíció: Account manager, Brand manager, Obchodný referent, Produktový manažér Cég: INTERPHARM Slovakia, a.s.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac