Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Radi by ste sa uplatnili v cestovnom ruchu? (Customer Care Specialist)
HHD s.r.o.
Miesto práce
Sokolovská 84, 186 00 Praha 8-Karlín, Česko
Sokolovská 84, 186 00 Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
09.12.2019
09.12.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1 290 - 1 410 EUR/mesiac33 000 - 36 000 Kč
1 290 - 1 410 EUR/mesiac33 000 - 36 000 Kč
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
HHD (Interhome) práve teraz hľadá kolegov na pozíciu Customer Care Specialist s francúzštinou.
Aká je naša predstava o Vás?
• Hovoríte plynule francúzsky a anglicky
• Ste komunikatívny a radi zdieľate Vaše znalosti a skúsenosti s ostatnými
• Dokážete pracovať na viacerých úlohách naraz a pritom si dokážete udržať vo všetkom poriadok a prehľad
• Vyhovuje Vám pracovať na smeny vrátane víkendov a sviatkov (časové rozmedzie 7:00-22:00)
• Hľadáte uplatnenie v stabilnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu
Do nášho medzinárodného tímu hľadáme komunikatívnych a ústretových kolegov so záujmom o cestovanie. Veď práve osobná skúsenosť našich poradcov robí naše Customer Experience Centrum takým akým v skutočnosti je. Naši pracovníci sú vždy ochotní poradiť s výberom rekreačného objektu, ktorý najlepšie vyhovuje požiadavkám zákazníka, poradiť, kde sa v blízkosti rezervovaného objektu nachádza dobrá reštaurácia, či, čo podniknúť s deťmi alebo kam sa vydať na výlet a pod.
Čo bude teda hlavným výsledkom Vašej práce?
Spokojný zákazník – sprostredkovanie rezervácie Interhome rekreačných domov a apartmánov, poradenstvo a podpora pred, počas i po pobyte zákazníka.
Čo Vám nesmie chýbať aby ste u nás uspeli?
• Znalosť francúzskeho jazyka na minimálnej úrovni C1
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni B2
• Užívateľská znalosť práce s PC, SAP znalosť výhodou (nie podmienkou)
• Flexibilita
• Schopnosť samostatného úsudku a optimizmus
• Chuť učiť sa novým veciam
Aká je naša predstava o Vás?
• Hovoríte plynule francúzsky a anglicky
• Ste komunikatívny a radi zdieľate Vaše znalosti a skúsenosti s ostatnými
• Dokážete pracovať na viacerých úlohách naraz a pritom si dokážete udržať vo všetkom poriadok a prehľad
• Vyhovuje Vám pracovať na smeny vrátane víkendov a sviatkov (časové rozmedzie 7:00-22:00)
• Hľadáte uplatnenie v stabilnej spoločnosti s možnosťou kariérneho rastu
Do nášho medzinárodného tímu hľadáme komunikatívnych a ústretových kolegov so záujmom o cestovanie. Veď práve osobná skúsenosť našich poradcov robí naše Customer Experience Centrum takým akým v skutočnosti je. Naši pracovníci sú vždy ochotní poradiť s výberom rekreačného objektu, ktorý najlepšie vyhovuje požiadavkám zákazníka, poradiť, kde sa v blízkosti rezervovaného objektu nachádza dobrá reštaurácia, či, čo podniknúť s deťmi alebo kam sa vydať na výlet a pod.
Čo bude teda hlavným výsledkom Vašej práce?
Spokojný zákazník – sprostredkovanie rezervácie Interhome rekreačných domov a apartmánov, poradenstvo a podpora pred, počas i po pobyte zákazníka.
Čo Vám nesmie chýbať aby ste u nás uspeli?
• Znalosť francúzskeho jazyka na minimálnej úrovni C1
• Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni B2
• Užívateľská znalosť práce s PC, SAP znalosť výhodou (nie podmienkou)
• Flexibilita
• Schopnosť samostatného úsudku a optimizmus
• Chuť učiť sa novým veciam
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám môžeme ponúknuť my?
• Výborné platové podmienky
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• 14-dňové vstupné školenie a ďalšie školenia v priebehu celého roka
• Stravné lístky
• 25 dní dovolenky
• 25-50% zľavu na všetky HHD Group objekty z nášho portfólia
• Študijné pobyty v našich zahraničných pobočkách
• Firemné akcie a teambuildingové aktivity
• Bonusový odmeňovací systém
• Prácu v stabilnej spoločnosti s možnosťami kariérneho rastu
Presvedčte sa sami, že v Interhome budete dôležitým článkom nášho tímu, pretože na Vás bude záležať, ako dobre bude odvedená práca. Snahu, usilovnosť a lojalitu vždy adekvátne oceňujeme!
Pokiaľ si dokážete sami seba predstaviť na tejto pozícii, dajte nám o sebe vedieť a zašlite svoj životopis a motivačný list na email: [email protected]
• Výborné platové podmienky
• Pracovnú zmluvu na dobu neurčitú
• 14-dňové vstupné školenie a ďalšie školenia v priebehu celého roka
• Stravné lístky
• 25 dní dovolenky
• 25-50% zľavu na všetky HHD Group objekty z nášho portfólia
• Študijné pobyty v našich zahraničných pobočkách
• Firemné akcie a teambuildingové aktivity
• Bonusový odmeňovací systém
• Prácu v stabilnej spoločnosti s možnosťami kariérneho rastu
Presvedčte sa sami, že v Interhome budete dôležitým článkom nášho tímu, pretože na Vás bude záležať, ako dobre bude odvedená práca. Snahu, usilovnosť a lojalitu vždy adekvátne oceňujeme!
Pokiaľ si dokážete sami seba predstaviť na tejto pozícii, dajte nám o sebe vedieť a zašlite svoj životopis a motivačný list na email: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Cestovní ruch
Jazykové znalosti
Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Interhome Group prenajíma 40.000 súkromných rekreačných domov a apartmánov, ktoré uspokoja prakticky každé individuálne prianie. Interhome zaisťuje kompletnú organizáciu ako pre majiteľa rekreačných objektov tak i pre svojich klientov - od rezervácie cez platbu a odovzdanie kľúčov až po záverečné upratovanie. A samozrejme spoľahlivý štandard na základe uceleného hviezdičkového systému hodnotenia kvality.
Interhome je hrdý na skúsenosti v sprostredkovaní prenájmu rekreačných domov už od roku 1965 a dnes je vedúcim profesionálnym poskytovateľom rekreačných domov a apartmánov po celej Európe. Skladá sa z 15 regionálnych spoločností. Materskú spoločnosť HHD AG, so sídlom vo švajčiarskom Zürichu /Glattbrugg, vlastní z 100 % spoločnosť Hotelplan Holding AG. Táto firma je rovnako z 100 % súčasťou Migros – najväčšej švajčiarskej maloobchodnej spoločnosti so sídlom v Zürichu.
Interhome je hrdý na skúsenosti v sprostredkovaní prenájmu rekreačných domov už od roku 1965 a dnes je vedúcim profesionálnym poskytovateľom rekreačných domov a apartmánov po celej Európe. Skladá sa z 15 regionálnych spoločností. Materskú spoločnosť HHD AG, so sídlom vo švajčiarskom Zürichu /Glattbrugg, vlastní z 100 % spoločnosť Hotelplan Holding AG. Táto firma je rovnako z 100 % súčasťou Migros – najväčšej švajčiarskej maloobchodnej spoločnosti so sídlom v Zürichu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2643986
Megjelentetés dátuma: 22.11.2019
2019-11-22
Régió: Praha Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Cég: HHD s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 290 - 1 410 EUR/mesiac33 000 - 36 000 Kč