Pozícia

Recepčná/Office Asistentka

Späť na pozície
Place of work
Jarošova Office centre, Jarošova, Bratislava
Contract
plný úväzok
Salary
Od 900 EUR/mesiac
Konkrétna pracovná ponuka bude závisieť od úrovne ponúknutej pracovnej pozície, vašich odborných a technických schopností a znalostí, vzdelania a pracovných skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme novú kolegyňu do nášho Office tímu. Očakávame, že k nám nájdeme zodpovednú osobu s milým prístupom, ktorá výborne zapadne do skvelého a pre nás veľmi dôležitého tímu.

Náplň práce
- starostlivosť o recepciu, priestory firmy a zabezpečenie ich plynulého chodu v čase od 8:30 do 17:00 hod
- administratíva spojená s chodom recepcie
- prijímanie a starostlivosť o návštevy
- starostlivosť o zasadačky, usadenie hostí, príprava občerstvenia a následné upratanie zasadačky
- vybavovanie telefonickej a emailovej komunikácie, preberanie odkazov
- evidencia a distribúcia pošty a kuriérskych zásielok, komunikácia a riešenie prípadných problémov s kuriérskymi spoločnosťami
- objednávanie a sledovanie stavu kancelárskych potrieb, občerstvenia, iných tovarov a služieb a ich dopĺňanie
- kopírovanie, skenovanie a zakladanie dokumentov
- administratívna podpora pre ostatné oddelenia - marketing, obchod

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v rýchlo rastúcej a jedinečnej slovenskej spoločnosti, ktorá je globálnym lídrom v oblasti biometrických softvérových riešení
  • Profesionálne tímy kolegov, ktorí sú oddaní našej firemnej vízií a zanietení pre pre nové technológie
  • Individuálny prístup k osobnému rozvoju, interné vzdelávanie, kurzy angličtiny
  • Pravidelné team buildingy
  • Foosball, stolný tenis a šípky k dispozícií v našej play room
  • Čerstvé ovocie, snack bar, každomesačné firemné raňajky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax na pozícii recepčnej alebo v administratíve
- Anglický jazyk - na komunikatívnej úrovni
- Znalosť MS Office (Word, Excel)
- Príjemné vystupovanie
- Chuť a ochota učiť sa nové veci
- Flexibilita, komunikatívnosť, spoľahlivosť
- Schopnosť samostatne riešiť pridelené úlohy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Innovatrics je špičkou na svetovom trhu v oblasti biometrických systémov a riešeniach v oblasti identity manažmentu. Zaoberá sa vývojom softvéru na odtlačky prstov a rozpoznávanie tvárí a ich integráciou do biometrických aplikácií.
Získali sme ocenenie IT firma roka 2015, IT produkt roka 2016, v roku 2017 ocenenie Diamant slovenského biznisu!

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Chalupková
Tel.: +421908424846
E-mail: poslať životopis

Zaujala vás táto pozícia?

Pošlite nám svoje CV. Hľadáme tých najlepších z najlepších.
ID: 3950627  Megjelentetés dátuma: 18.11.2020  Alapbér (bruttó): 900 EUR/mesiac