Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Back Office - referent pre správu klientov
Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
Miesto práce
Trnavská cesta 3, Bratislava
Trnavská cesta 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.09.2017 resp. 1.10.2017
01.09.2017 resp. 1.10.2017
Mzdové podmienky (brutto)
700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka
700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- na základe pokynov oblastného riaditeľa zabezpečuje spracovanie informácií a prípravu finančného plánu a podkladov, pre klientov poradenského centra
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy
- zabezpečuje plánovanie termínov oblastného riaditeľa
- komunikuje s finančnými inštitúciami, produktovým oddelením
- zabezpečuje správu a archiváciu zmlúv, podklady pre klientov
- podieľa sa na zapracovaní nových konzultantov v odbornej oblasti
- zabezpečuje organizačnú podporu činnosti poradenského centra
- poskytuje aktívnu podporu manažérom, špecialistom a konzultantom v rámci pobočky
- vykonáva administratívne a korešpondenčné práce,
- plní operatívne úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v podmienkach modernej a stabilnej spoločnosti,
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba
-
- motivujúce platové podmienky v súlade s výsledkami a kvalitou výstupov
- možnosť transparentného kariérneho rastu
- atraktívne pracovné podmienky
- výhody pre spolupracovníkov pri výbere uzatváraní fin. produktov
- možnosť využitia výhod finančného plánovania pre seba
-
Informácie o výberovom konaní
Posielajte žiadosti o pracovnú ponuku mailom na [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť,
- zručnosť v kalkuláciách
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.
- zručnosť v kalkuláciách
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Broker Consulting, a.s. je moderná spoločnosť zameraná na vytvorenie majetkových plánov a správu majetku klientov.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Prepájame dôležité oblasti v správe majetku, z ktorých najdôležitejšie sú finančné plánovanie, obchodný a právny servis v realitnej oblasti, správa investičného majetku a tvorba stratégie finančnej nezávislosti našich kľúčových klientov.
Sme lídrom v zavádzaní moderných digitálnych technológií pri správe majetku a plánovaní pre klientov.
Naše poslanie:
Sme finanční a realitní konzultanti. Pomáhame ľuďom s istotou zvládať osobné ciele a veľké životné rozhodnutia. Inšpirujeme svojich klientov a spolupracovníkov k rastu a finančnej nezávislosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3163057
Megjelentetés dátuma: 17.8.2017
2017-08-17
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Finančný analytik, Obchodný referent Cég: Ing. Milan Singhofer s.r.o. - Broker Consulting, a.s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 700 EUR/mesiac, následne po zapracovaní - motivačná pohyblivá zložka