Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Si dobrý v talianskom jazyku a rád by si ho aktívne využíval vo svojej práci? (Reinsurance Business Coordinator)
Infinis Recruitment
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Minimálna mzda od 1.300 EUR / môže byť vyššia v závislosti od kvalifikácie a skúseností
Minimálna mzda od 1.300 EUR / môže byť vyššia v závislosti od kvalifikácie a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo ponúkame?
Možnosť stať súčasťou medzinárodnej spoločnosti s globálnou prítomnosťou, v ktorej pri svojej práci budete využívať cudzie jazyky, akými sú taliansky a anglický jazyk. Flexibilnú pracovnú dobu, profesionálne prostredie, tímovú atmosféru a omnoho viac.
Náplň práce:
- Nepriame podieľanie sa na uzavretí zaisťovacích vzťahov s externými klientmi - spoločnosťami, poisťovňami a maklérmi
- Denná komunikácia v aktívnej a pasívnej forme v talianskom a anglickom jazyku
- Vytváranie silnej vzájomnej spolupráce klientmi
- Vystupovať ako koordinačný člen pre ostatných členov teamu
- Práca s dátami, zadávanie údajov, zhromažďovanie údajov a ich následná analýza a prezenácia
- Aktívna spolupráca s ostatnými zamestnancami a internými oddeleniami
- Zapojenie sa do hodnotenia rizík, modelovania biznisu a príležitosť pracovať so zaisťovacími nástrojmi
- Aktívna účasť na medzinárodných projektoch
- Príležitostné pracovné cesty do iných lokácií spoločnosti
Možnosť stať súčasťou medzinárodnej spoločnosti s globálnou prítomnosťou, v ktorej pri svojej práci budete využívať cudzie jazyky, akými sú taliansky a anglický jazyk. Flexibilnú pracovnú dobu, profesionálne prostredie, tímovú atmosféru a omnoho viac.
Náplň práce:
- Nepriame podieľanie sa na uzavretí zaisťovacích vzťahov s externými klientmi - spoločnosťami, poisťovňami a maklérmi
- Denná komunikácia v aktívnej a pasívnej forme v talianskom a anglickom jazyku
- Vytváranie silnej vzájomnej spolupráce klientmi
- Vystupovať ako koordinačný člen pre ostatných členov teamu
- Práca s dátami, zadávanie údajov, zhromažďovanie údajov a ich následná analýza a prezenácia
- Aktívna spolupráca s ostatnými zamestnancami a internými oddeleniami
- Zapojenie sa do hodnotenia rizík, modelovania biznisu a príležitosť pracovať so zaisťovacími nástrojmi
- Aktívna účasť na medzinárodných projektoch
- Príležitostné pracovné cesty do iných lokácií spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v tíme mladých profesionálov
- Flexibilný pracovný čas
- Výnimočné pracovné prostredie
- Možnosti interného vzdelávania sa
- Plat v konkurenčnej výške
- Flexibilný pracovný čas
- Výnimočné pracovné prostredie
- Možnosti interného vzdelávania sa
- Plat v konkurenčnej výške
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je veľká medzinárodná spoločnosť so stabilným postavením na trhu, so sídlom v Bratislave.
Našim klientom je veľká medzinárodná spoločnosť so stabilným postavením na trhu, so sídlom v Bratislave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ukončená stredná škola s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Výhodou je vzdelanie v ekonomickej alebo finančnej oblasti
- Podmienkou je znalosť talianskeho a anglického jazyka na plynulej úrovni
- Balík MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Schopnosť logicky a analyticky uvažovať v rámci základných intencií
- Výhodou je vzdelanie v ekonomickej alebo finančnej oblasti
- Podmienkou je znalosť talianskeho a anglického jazyka na plynulej úrovni
- Balík MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Schopnosť logicky a analyticky uvažovať v rámci základných intencií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme agentúra, ktorá sa špecializuje na pozície v oblasti Finance & Accountancy.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3412922
Megjelentetés dátuma: 14.2.2019
2019-02-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Referent výberu poistného, Referent zúčtovania Cég: Infinis Recruitment
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Minimálna mzda od 1.300 EUR / môže byť vyššia v závislosti od kvalifikácie a skúseností