Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Personalista
Indra Avitech s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac*Finálna suma základnej zložky mzdy môže byť upravená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.
1 500 EUR/mesiac*Finálna suma základnej zložky mzdy môže byť upravená v závislosti od individuálnych znalostí a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
RECRUITMENT
Nájsť správneho človeka do tímu je pre nás nesmierne dôležité. Pomôžeš nám, aby sme proces hľadania nového kolegu robili profesionálne a zabezpečili, aby na nás aj neúspešný kandidát spomínal v dobrom. Na tejto dôležitej misii sa budeš podieľať takto:
Budeš sa starať o to, aby sme inzerovali všetky otvorené pozície.
Zabezpečíš, aby naši leadri mali informácie o tom, v akom štádiu je hľadanie ich nového kolegu (toto znamená pravidelný reporting kde využiješ svoje excel znalosti).
Budeš komunikovať s kandidátmi - pozývať ich na pohovory, dávať im spätnú väzbu.
Budeš dohliadať, aby základné pravidlá hry, ktoré sme si u nás v oblasti recruitmentu nastavili, boli dodržiavané všetkými zúčastnenými.
NÁSTUPY nových kolegov
Keď ku nám nastúpi nový kolega, snažíme sa, aby sa u nás cítil dobre. Budeš dohliadať na to, aby sme sa o nového člena tímu náležite postarali.
Organizačne zabezpečíš, aby mal pripravené pracovné miesto (email, užívateľské konto...atď.)
Budeš informovať tím o nástupe nového kolegu. Zabezpečíš, aby mal pripravený uvítací balíček.
Celkovo budeš dohliadať na to, aby sme sa o nového kolegu postarali najlepšie, ako vieme.
PRACOVNO-PRÁVNA AGENDA A SPRACOVANIE MIEZD
Dodržiavanie legislatívy je pre nás samozrejmosťou. V tejto oblasti ti zveríme personálnu agendu zamestnancov. Budeš viesť osobné zložky všetkých našich kolegov. Postaráš sa, aby všetky zmeny v pracovnom pomere boli zdokumetované tak, ako to žiada legislatíva (spracuješ všetky dáta súvisiace so vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru).
Budeš poradcom našich kolegov v oblasti pracovno-právnej legislatívy a miezd.
Každý mesiac spracuješ podklady do miezd pre externú mzdovú spoločnosť, skontroluješ spracované mzdy a budeš riešiť prípadné otázky zamestnancov súvisiace so spracovaním ich mzdy.
Zveríme ti tiež oblasť ochrany osobných údajov, kde budeš zabezpečovať, aby sme postupovali v súlade s platnou legislatívou v danej oblasti.
Vzhľadom na to, že máme medzinárodných klientov, občas naši zamestnanci cestujú. Tu bude tvojou úlohou zabezpečiť, aby pracovná cesta prebehla v súlade s platnou legislatívou (spracuješ cestovný príkaz, urobíš vyúčtovanie pracovnej cesty,...).
VZDELÁVANIE
Veríme, že vzdelávanie posúva jednotlivca, ale aj celok. Preto ako HR organizujeme pre našich kolegov rôzne typy tréningov. Vo všeobecnosti sa jedná o technické, doménové (oblasť letectva) a softskills tréningy. Každý rok potrebujeme zrealizovať interné a externé tréningy v týchto troch oblastiach. Budeš pripravovať plán vzdelávania na základe podkladov. Budeš organizovať všetky typy školení, ktoré sa sa u nás dejú. Reportingom zabezpečíš, aby sme vedeli, ako efektívne trénujeme zamestnancov a ako sú spokojní s realizovanými tréningami. Budeš si všímať, či sme dodržali rozpočet. Týmito svojimi aktivitami nám pomôžeš posunúť znalosti v Avitechu každý rok o trochu ďalej.
REPORTING
Budeme veľmi radi, ak máš rád/rada tabuľky. Sme v IT, takže dáta sú pre nás dôležitý nástroj, vďaka ktorému sa môžeme lepšie rozhodnúť. V tejto oblasti je obrovský priestor na vylepšenia a sebarealizáciu.
V ideálnom prípade zlepšíš súčasný reportovací systém vlastnými nápadmi - vďaka dobrej znalosti práce s excelom. Určite ti ale vieme dať základné vstupy, následne už bude realizácia na tebe. Čo nás v tejto oblasti zaujíma je pravidelné sledovanie HR KPI a ďalších štatistík, ktoré nám dajú spätnú väzbu na našu prácu.
Nájsť správneho človeka do tímu je pre nás nesmierne dôležité. Pomôžeš nám, aby sme proces hľadania nového kolegu robili profesionálne a zabezpečili, aby na nás aj neúspešný kandidát spomínal v dobrom. Na tejto dôležitej misii sa budeš podieľať takto:
Budeš sa starať o to, aby sme inzerovali všetky otvorené pozície.
Zabezpečíš, aby naši leadri mali informácie o tom, v akom štádiu je hľadanie ich nového kolegu (toto znamená pravidelný reporting kde využiješ svoje excel znalosti).
Budeš komunikovať s kandidátmi - pozývať ich na pohovory, dávať im spätnú väzbu.
Budeš dohliadať, aby základné pravidlá hry, ktoré sme si u nás v oblasti recruitmentu nastavili, boli dodržiavané všetkými zúčastnenými.
NÁSTUPY nových kolegov
Keď ku nám nastúpi nový kolega, snažíme sa, aby sa u nás cítil dobre. Budeš dohliadať na to, aby sme sa o nového člena tímu náležite postarali.
Organizačne zabezpečíš, aby mal pripravené pracovné miesto (email, užívateľské konto...atď.)
Budeš informovať tím o nástupe nového kolegu. Zabezpečíš, aby mal pripravený uvítací balíček.
Celkovo budeš dohliadať na to, aby sme sa o nového kolegu postarali najlepšie, ako vieme.
PRACOVNO-PRÁVNA AGENDA A SPRACOVANIE MIEZD
Dodržiavanie legislatívy je pre nás samozrejmosťou. V tejto oblasti ti zveríme personálnu agendu zamestnancov. Budeš viesť osobné zložky všetkých našich kolegov. Postaráš sa, aby všetky zmeny v pracovnom pomere boli zdokumetované tak, ako to žiada legislatíva (spracuješ všetky dáta súvisiace so vznikom, zmenou a skončením pracovného pomeru).
Budeš poradcom našich kolegov v oblasti pracovno-právnej legislatívy a miezd.
Každý mesiac spracuješ podklady do miezd pre externú mzdovú spoločnosť, skontroluješ spracované mzdy a budeš riešiť prípadné otázky zamestnancov súvisiace so spracovaním ich mzdy.
Zveríme ti tiež oblasť ochrany osobných údajov, kde budeš zabezpečovať, aby sme postupovali v súlade s platnou legislatívou v danej oblasti.
Vzhľadom na to, že máme medzinárodných klientov, občas naši zamestnanci cestujú. Tu bude tvojou úlohou zabezpečiť, aby pracovná cesta prebehla v súlade s platnou legislatívou (spracuješ cestovný príkaz, urobíš vyúčtovanie pracovnej cesty,...).
VZDELÁVANIE
Veríme, že vzdelávanie posúva jednotlivca, ale aj celok. Preto ako HR organizujeme pre našich kolegov rôzne typy tréningov. Vo všeobecnosti sa jedná o technické, doménové (oblasť letectva) a softskills tréningy. Každý rok potrebujeme zrealizovať interné a externé tréningy v týchto troch oblastiach. Budeš pripravovať plán vzdelávania na základe podkladov. Budeš organizovať všetky typy školení, ktoré sa sa u nás dejú. Reportingom zabezpečíš, aby sme vedeli, ako efektívne trénujeme zamestnancov a ako sú spokojní s realizovanými tréningami. Budeš si všímať, či sme dodržali rozpočet. Týmito svojimi aktivitami nám pomôžeš posunúť znalosti v Avitechu každý rok o trochu ďalej.
REPORTING
Budeme veľmi radi, ak máš rád/rada tabuľky. Sme v IT, takže dáta sú pre nás dôležitý nástroj, vďaka ktorému sa môžeme lepšie rozhodnúť. V tejto oblasti je obrovský priestor na vylepšenia a sebarealizáciu.
V ideálnom prípade zlepšíš súčasný reportovací systém vlastnými nápadmi - vďaka dobrej znalosti práce s excelom. Určite ti ale vieme dať základné vstupy, následne už bude realizácia na tebe. Čo nás v tejto oblasti zaujíma je pravidelné sledovanie HR KPI a ďalších štatistík, ktoré nám dajú spätnú väzbu na našu prácu.
Zamestnanecké výhody, benefity
To, že budeš mať možnosť profesne vyrásť a budeš pracovať v zaujímavej oblasti sme už povedali.
Kladieme dôraz však aj na iné veci.
V práci trávime 2000 hodín ročne, čo je významná časť života každého z nás. Preto je pre nás dôležíté zapojenie ľudí, dobrá pracovná atmosféra a medziľudské vzťahy. Keď ku nám nastúpiš, nájdeš u nás toto:
• Dbáme na to, aby sme si ľudsky sadli
- kolegov si starostlivo vyberáme, aby sa s nami cítili dobre
- stretávame sa na teambuildingoch, turistikách, oslavujeme spolu
• Demokratické fungovanie a participáciu v riadení podporujeme takto
- prepájame vedenie a zamestnancov na pravidelných stretnutiach, kde môže ktokoľvek priniesť akúkoľvek tému
- zadefinované princípy riadenia podporujú naše demokratické fungovanie
• Kladieme dôraz na informovanosť a transparentnosť v komunikácii
- pravidelne a otvorene hovoríme o tom, čo sa vo firme deje (kde sa nám darí, kde potebujeme veci zlepšiť a čo nás čaká. Každý z nás teda vie ako sa firme darí.)
• Hodnoty, ktoré sme si zadefinovali sme zimplementovali do pracovných podmienok napr. takto
- keď chceš dovolenku do 10 dní, nepotrebuješ na ňu schválenie, veríme Ti, že to vieš posúdiť aj v kontexte pracovných povinností
- viac ako na dochádzku sme orientovaní na výsledky a na to, čo je podstatné (nemáme teda problém s Home office prácou. Ak Ťa láka office work, potom výhľad zo 17. poschodia na Bratislavu iste poteší.)
Kladieme dôraz však aj na iné veci.
V práci trávime 2000 hodín ročne, čo je významná časť života každého z nás. Preto je pre nás dôležíté zapojenie ľudí, dobrá pracovná atmosféra a medziľudské vzťahy. Keď ku nám nastúpiš, nájdeš u nás toto:
• Dbáme na to, aby sme si ľudsky sadli
- kolegov si starostlivo vyberáme, aby sa s nami cítili dobre
- stretávame sa na teambuildingoch, turistikách, oslavujeme spolu
• Demokratické fungovanie a participáciu v riadení podporujeme takto
- prepájame vedenie a zamestnancov na pravidelných stretnutiach, kde môže ktokoľvek priniesť akúkoľvek tému
- zadefinované princípy riadenia podporujú naše demokratické fungovanie
• Kladieme dôraz na informovanosť a transparentnosť v komunikácii
- pravidelne a otvorene hovoríme o tom, čo sa vo firme deje (kde sa nám darí, kde potebujeme veci zlepšiť a čo nás čaká. Každý z nás teda vie ako sa firme darí.)
• Hodnoty, ktoré sme si zadefinovali sme zimplementovali do pracovných podmienok napr. takto
- keď chceš dovolenku do 10 dní, nepotrebuješ na ňu schválenie, veríme Ti, že to vieš posúdiť aj v kontexte pracovných povinností
- viac ako na dochádzku sme orientovaní na výsledky a na to, čo je podstatné (nemáme teda problém s Home office prácou. Ak Ťa láka office work, potom výhľad zo 17. poschodia na Bratislavu iste poteší.)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Základy
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ako si Ťa predstavujeme?
Dôležitejšie ako skúsenosti je pre nás toto:
• HR ťa veľmi baví a máš rád/rada kontakt s ľuďmi.
• Každú svoju úlohu budeš robiť najlepšie ako vieš.
• Chyby považuješ za súčasť života, vieš sa z nich však poučiť.
• Vieš, že byť súčasťou tímu znamená mať zodpovenosť nielen za svoju prácu, ale aj celkový výsledok. Priority budeš vnímať tímovo. Ak kolega potrebuje pomôcť pomôžeš.
• Práca v HR je aj o trpezlivosti a vytrvalosti - rozumieš, že je dôležité veci pripomínať, vysvetľovať a opakovať.
• Rešpektuješ procesy ale vieš, že flexibilita je súčasťou života.
• Nečakané situácie, ktoré vyžadujú rýchlo a flexibilne reagovať nie sú pre teba nepríjemným prekvapením.
• Vzdelávanie sa je pre teba spôsob, ako byť v práci lepší.
• Vieš úprimne povedať pravdu do očí.
• Vieš sa poučiť zo spätnej väzby.
Dôležitejšie ako skúsenosti je pre nás toto:
• HR ťa veľmi baví a máš rád/rada kontakt s ľuďmi.
• Každú svoju úlohu budeš robiť najlepšie ako vieš.
• Chyby považuješ za súčasť života, vieš sa z nich však poučiť.
• Vieš, že byť súčasťou tímu znamená mať zodpovenosť nielen za svoju prácu, ale aj celkový výsledok. Priority budeš vnímať tímovo. Ak kolega potrebuje pomôcť pomôžeš.
• Práca v HR je aj o trpezlivosti a vytrvalosti - rozumieš, že je dôležité veci pripomínať, vysvetľovať a opakovať.
• Rešpektuješ procesy ale vieš, že flexibilita je súčasťou života.
• Nečakané situácie, ktoré vyžadujú rýchlo a flexibilne reagovať nie sú pre teba nepríjemným prekvapením.
• Vzdelávanie sa je pre teba spôsob, ako byť v práci lepší.
• Vieš úprimne povedať pravdu do očí.
• Vieš sa poučiť zo spätnej väzby.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma Indra Avitech sa dlhodobo zaoberá plánovaním, vývojom, integráciou, dodávkou a podporou IT systémov v odbore riadenia letovej prevádzky. Naša spoločnosť poskytuje širokú škálu produktov, v rámci ktorých prináša osvedčené a inovatívne systémové riešenia. Výsledkom našej práce je poskytnúť riadeniu letovej prevádzky viac času na rozhodovanie a tým pádom aj zabezpečenie riadneho a efektívneho chodu týchto služieb. Tieto systémy tak v konečnom dôsledku prispievajú k bezpečnosti, presnosti a hospodárnosti sveta leteckej dopravy.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3506612
Megjelentetés dátuma: 7.12.2021
2021-12-07
Régió: Bratislava Pozíció: HR asistent, HR generalist, Personalista Cég: Indra Avitech s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 500 EUR/mesiac