SK | EN

Väčšina ľudí vidí výrobky IKEA.
My vidíme inšpiratívne osobnosti, ktoré stoja za ich vznikom.

MYŠLIENKA ĽUDSKÝCH ZDROJOV

Dať poctivým a priamym ľuďom možnosť rozvoja, osobného i profesionálneho, aby sme spoločným úsilím vytvárali lepší každodenný život pre nás i našich zákazníkov.

Administrátor personálneho oddelenia

Práca sa vyznačuje neustálym kontaktom so zamestnancami a vyžaduje ústretovosť, schopnosť jednať s ľuďmi, predchádzať konfliktom a riešiť niekoľko problémov naraz. Pre plnenie ďalších úloh je tiež dôležitá presnosť, systematickosť a zvládanie časového tlaku.

AKO VYZERÁ PRACOVNÝ DEŇ U NÁS:

·        Správa personálnej agendy zamestnancov (príprava podkladov pre nováčikov, vstupné lekárske prehliadky, evidencia tréningov, benefity …).

·        Práca s internými personálnymi systémami

·        Komunikácia s kolegami celého obchodného domu, vrátane servisnej organizácie a externých firiem.

·        Bežná denná administratívna činnosť, reporting, KPI´s.

·        Zodpovednosť za správnosť celej zverenej agendy.

·        Podpora pri organizačnom zabezpečení párty a iných zamestnaneckých aktivít (úzka spolupráca s marketingovým oddelením)

·        Podieľať sa na plánovaní dochádzky a obsadenosti smien pre obchodný dom IKEA s prihliadnutím na legislatívu SR, interné požiadavky a rutiny IKEA a kontrakty zamestnancov

·        Starostlivosť o pracovné oblečenie

VIAC O TOM, KTO SI:

  • Dokážeš pracovať samostatne, zodpovedne a spoľahlivo.
  • Si ústretový a ochotný vždy poradiť a pomôcť.
  • Vieš, aká je dôležitá diskrétnosť (práca s osobnými údajmi).
  • Si odolný voči stresu a zvládneš si zorganizovať prácu podľa priorít.
  • Máš užívatelskú znalosť PC – word, excel, powerpoint.
  • Angličtinu zvládaš slovom aj písmom.
  • Znalosť zákoníka práce bude pre teba veľkou výhodou.

O BENEFITOCH:

  • práca v príjemnom dynamickom kolektíve
  • nadštandardné príplatky za odpracované víkendy
  • 5 dní dovolenky navyše
  • výborná celodenná strava priamo na pracovisku ( obedy za 1 € )
  • káva, čaj, nealko nápoje zdarma
  • flexibilný balík - tzv. caffetéria v hodnote 400 EUR ročne (možnosť využitia: preplatenie MHD dopravy, kurzov angličtiny, poukážky na voľný čas a iné)
  • Multisport karta
  • zamestnanecká zľava na tovar
  • príspevky a darčeky pri rôznych jubileách a príležitostiach (svadba, narodenie dieťaťa, okrúhle narodeniny...), vianočný darček
  • budeme Ťa podporovať v Tvojom rozvoji lebo KAŽDÉHO vnímame ako TALENT!
  • každoročné prehodnocovanie platov a doplnkové dôchodkové sporenie
  • možnosť získania jednorázovej odmeny na základe hospodárskych výsledkov
  • a ďalšie výhody

Mzda: od 950 € btt. mesačne

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto)

Od 950 EUR/mesiacMzda: od 950 € btt. mesačne

Stručná charakteristika spoločnosti

IKEA je spoločnosť so švédskymi koreňmi ponúkajúca bytové zariadenie. V roku 1943 ju založil Ingvar Kamprad. Našou víziou je „vytvárať lepší každodenný život pre čo najviac ľudí‟.

Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom za také nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má celkovo 400 obchodných domov v 49 štátoch/oblastiach, z ktorých 44 obchodných domov vlastnia a prevádzkujú držitelia licencie mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group ročne privítajú 776 miliónov návštevníkov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Novorková
E-mail: poslať životopis
ID: 4036411  Megjelentetés dátuma: 20.2.2021  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át. Alapbér (bruttó): 950 EUR/mesiac