IT helpdesk špecialista (L1)

iFix s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• odborná telefonická a emailová podpora užívateľov, zákazníkov
• prijatie a zdokumentovanie technických problémov od zákazníkov
• získanie detailných údajov od užívateľov popisujúcich problém
• identifikácia problémov, vyhľadávanie porúch, ich riešenie a poradenská asistencia užívateľom
• využívanie podporných nástrojov – SW na diagnostikovanie a sledovanie užívateľských žiadostí, znalostná báza, zoznam často kladených otázok
• eskalovanie riešenia problémov ak si to vyžaduje ďaľšiu/hlbšiu odbornú pomoc
• komunikácia a spolupráca s ostatnými oddeleniami organizácie
• vzdialená a on-site správa HW/SW (napr. PC, tlačiarne, sieťové prvky a iné)

Zamestnanecké výhody, benefity

• Zaujímavé finančné ohodnotenie
• Možnosť pracovať v tíme
• Možnosť získanie certifikátov
• Práca v mladom kolektíve
• Flexibilná pracovná doba
• Individuálne a tímové bonusy na základe splnených projektových cieľov
• Teambuildingové akcie

Informácie o výberovom konaní

Zameriame sa hlavne na smery:
• Zabezpečovanie administráciu sieťovými prvkami ako switche, routre, firewally, Lan/Wan, VPN
• Zabezpečovanie administráciu Windows serverov
• príprava a inštalácia HW a SW pre koncových užívateľov
• Poskytovanie podpory pre užívateľov sieti a telekomunikácii
• Podieľanie sa na návrhu optimálnej architektúry
• Udržiavanie a monitorovanie záložných systémov
• Starostlivosť o sieťovú infraštruktúru
• Evidencia HW a SW
• Objednávanie a nákup HW a SW


Ďakujeme za Váš záujem o prácu v našej spoločnosti. Vzhľadom na veľké množstvo záujemcov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Windows - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft SQL Server - Základy
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Klient/server administrácia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Pracovné skúsenosti s LAN/WAN, sieťovými prvkami ako switche, routre, firewally
• Vysokoškolské vzdelanie technického zamerania je výhodou
• Anglický jazyk na pokročilej úrovni
• Certifikát CISCO CCNA výhodou
• Certifikát MTCNA je výhodou
• Ďalšie certifikáty sú vítané

• Minimálne 1 rok praxe v IT odbore

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť iFix s r.o. poskytuje od roku 2013 záručný, pozáručný a poistný servis svojim zmluvným partnerom výrobkom Apple, Huawei, Samsung, Xiaomi, Sony, HTC, LG, Blackberry, Asus, Nokia, Lenovo a iných. V súčasnosti má FixServis 25 certifikovaných špecialistov a spolu 60 zamestnancov. Sme poskytovateľom servisu na výrobky väčšiny značiek mobilných telefónov, tabletov, notebookov, počítačov, smarthodiniek, TV, kávovarov a iných elektronických zariadení.

Zároveň predávame široké portfólio náhradných dielov a mobilného príslušenstva online aj v našich kamenných predajniach.

Ak ťa naozaj zaujíma akí sme a čo robíme, pozri si náš online život na Facebook-u alebo Instagrame @fixservis

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3146216  Megjelentetés dátuma: 14.1.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou