Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Klientský pracovník
IAD Investments, správ. spol., a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacmzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača, ročné odmeny a bonusy v závislosti od efektivity práce
1 000 EUR/mesiacmzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača, ročné odmeny a bonusy v závislosti od efektivity práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• príjem, spracovanie a kontrola klientskej dokumentácie a jej správne zaradenie v rámci informačného systému
• telefonická, poštová, osobná, e-mailová komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
• práca v informačnom systéme správcovskej spoločnosti
• súčinnosť pri vybavovaní reklamácií a sťažností klientov
• odovzdávanie vstupných údajov pre účtovné a finančné oddelenie
• vybavovanie administratívy súvisiacej s fungovaním oddelenia
Nebudete pracovať ako operátor call centra alebo predajca produktov - hlavnou náplňou práce je komunikácia so súčasnými klientmi, obchodnými partnermi a administratíva.
• telefonická, poštová, osobná, e-mailová komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
• práca v informačnom systéme správcovskej spoločnosti
• súčinnosť pri vybavovaní reklamácií a sťažností klientov
• odovzdávanie vstupných údajov pre účtovné a finančné oddelenie
• vybavovanie administratívy súvisiacej s fungovaním oddelenia
Nebudete pracovať ako operátor call centra alebo predajca produktov - hlavnou náplňou práce je komunikácia so súčasnými klientmi, obchodnými partnermi a administratíva.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zodpovedná a samostatná práca v stabilnej a dynamicky rastúcej finančnej inštitúcii
• príjemné pracovné prostredie a kolektív
• pitný režim a ovocie
• firemné akcie a teambuildingové aktivity
• príjemné pracovné prostredie a kolektív
• pitný režim a ovocie
• firemné akcie a teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti. Prijaté životopisy posúdime a kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú uvedené predpoklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• príjemné vystupovanie, komunikatívnosť
• zodpovednosť a precíznosť
• minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• zodpovednosť a precíznosť
• minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bevix, s.r.o. je dcérska spoločnosť IAD Investments, správ. spol., a.s. a pôsobí v oblasti prenájmu a prevádzkovania nehnuteľností.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3841820
Megjelentetés dátuma: 11.8.2020
2020-08-11
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník Cég: IAD Investments, správ. spol., a.s.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac