Area Manager

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, okres Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
nástupný plat dohodou + bonusový systém

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úspešná slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti nákupu a predaja mobilných telefónov, mobilného príslušenstva a IT techniky hľadá vhodného uchádzača na pozíciu AREA MANAGER / pre retailovú sieť /.

Vašou náplňpu práce bude :

-Zodpovednosť za personálnu, administratívnu a skladovú agenda za zverené predajne / celá SR /
- Správa obchodného tímu, poskytovanie spätnej väzby tímu a rozvoj jeho zručností (koučing, rozvoj obchodných zručností)
- Zodpovednosť za personálne otázky v rámci zverených predajní
- Zodpovednosť za prezentáciu a hodnoty spoločnosti
- Pravidelná návšteva predajní a kontrola
- Neustále zvyšovanie tržieb
- Úzka spolupráca s vedením spoločnosti
- Reporting nadriadeným
- Práca v teréne

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca na plný úväzok
- Zázemie stabilnej, dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti
- Motivujúce finančné ohodnotenia s bonusovým systémom
- Kariérny rast
- Benefity spoločnosti - automobil, mobil, notebook
- Stravenky, spoločné raňajky, teambuildingy
- 5 týždňov dovolenky

Informácie o výberovom konaní

Ak Vas naša ponuka oslovila a mate záujem byť zaradený /á do výberového konania, Vás životopis v slovenskom jazyku očakávame na nižšie uvedenej e-mailovej adrese. Prípište prosím aj Vašu motiváciu, prečo by ste chceli pracovať na tejto pozícií. Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Veľkoobchod / Maloobchod

Našim klientom je rýchlo expandujúca spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom a Českom trhu, zaoberajúca sa:
Maloobchod (mobilné telefóny, príslušenstvo)
Veľkoobchod / Trading (mobilné telefóny, príslušenstvo)
Služby v oblasti telekomunikácií (servis, poradenstvo)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Min. SŠ vzdelní
- 2 roky skúseností na manažérskej pozícii
- Preukazateľná schopnosť riadenia a motivácie obchodného tímu
- Rozvinuté komunikačné a vyjednávacie schopnosti
- Vynikajúci časový manažment, flexibilita a odolnosť voči stresu
- Pozitívne nastavené myslenie, snaha o úspech, proaktivita, iniciatíva a orientácia na cieľ
- Prichádzať s rešieniami, byť kreatívny
- Práca v teréne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3186545  Megjelentetés dátuma: 13.9.2017  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: nástupný plat dohodou + bonusový systém