Asistent daňového poradcu - Junior

HRQ SK s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1300 eur - mzda je predmetom finálnych rozhovorov a dohody medzi kandidátom a spoločnosťou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, poprednú audítorskú a poradenskú spoločnosť hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Daňový asistent - Junior.

- príprava daňových stanovisk
- príprava daňových priznaní
- komunikovať s klientmi, zoznamovať ich s faktami, Slovenskú i EÚ legislatívou
- príprava záznamov pre daňové inštitúcie a iné štátne orgány
- analýza legislatívy, odborných článkov
- komunikácia s klientmi, daňové poradenstvo, zhotovovať zápisy a zhrnutia
- kaž´dy deń sa učiť niečo nové

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť systematického vzdelávania (napr. profesijné skúšky daňového poradcu, jazykové kurzy, PC kurzy)
- poriadnu skúsenosť hneď po škole
- práca v stabilnej a úspešnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť zvyšovania kvalifikácie v obore
- kariérny rast

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis. Prosím nezabudnite doplniť aj text: Odoslaním životopisu na e-mail [email protected] v zmysle zákona o ochrane osobných údajov súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov uvedených v mojom životopise prevádzkovateľom HRQ SK s. r. o. za účelom sprostredkovania zamestnania.

Svoj súhlas dávam na dobu 5 rokov a beriem na vedomie, že súhlas je možné kedykoľvek odvolať pred uplynutím danej lehoty a to prostredníctvom e-mailu na adresu ([email protected]) alebo písomnou formou zaslaním na adresu spoločnosti HRQ SK s. r. o. so sídlom Pribinova 25, 811 09 Bratislava.
Prevádzkovateľ prehlasuje, že v prípade písomnej žiadosti dotknutej osoby o ukončenie spracúvania pred uvedenou lehotou, budú jej osobné údaje vymazané v lehote 30 dní od doručenia odvolania súhlasu.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta poprednú audítorskú a poradenskú spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ v obore
- samostatnosť, zodpovednosť za dodržanie stanovených termínov
- dôslednosť a systematický prístup k práci
- aspoň základný prehľad o účtovníctve a daňovej problematike
- aktívna znalosť anglického jazyka, alebo nemeckého jazyka
- záujem o odbor, skúsenosti výhodou
- znalosť MS Office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálno-konzultačná spoločnosť s medzinárodným pôsobením. Našim cieľom je prichádzať s komplexnými riešeniami v oblasti ľudských zdrojov, ktoré zvyšujú konkurencieschopnosť klienta s prihliadaním na potreby zamestnancov. Sme špecialisti v oblasti personálneho lízingu, náboru zamestnancov, HR poradenstva, outsourcingu služieb a vzdelávania.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2922822  Megjelentetés dátuma: 22.8.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1300 eur - mzda je predmetom finálnych rozhovorov a dohody medzi kandidátom a spoločnosťou