Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Sales Administration Assistant (polovičný úväzok)
HRman s.r.o.
Miesto práce
Ružinov
Ružinov
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
550 EUR/mesiac
550 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorý sa zameriava na špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie hľadáme tímového hráča na skrátený úväzok (po-pi: 4,5 h denne).
- administratíva spojená s organizáciou tréningov a školení
- komunikácia s klientmi
- práca s CRM databázami
- práca s tréningovými materiálmi (aj ich preklady a korektúry)
- práca so sociálnymi médiami (LinkedIn, Instagram)
- práca s web stránkou a on-line nástrojmi
- komunikácia s partnermi v UK
- administratíva spojená s organizáciou tréningov a školení
- komunikácia s klientmi
- práca s CRM databázami
- práca s tréningovými materiálmi (aj ich preklady a korektúry)
- práca so sociálnymi médiami (LinkedIn, Instagram)
- práca s web stránkou a on-line nástrojmi
- komunikácia s partnermi v UK
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba
- Dovolenka navyše
- Práca v menšom kolektíve
- Dovolenka navyše
- Práca v menšom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom alebo anglickom jazyku zasielajte e-mailom, prípadne poštou na dole uvedené kontakty. V prípade nášho záujmu o ďalšiu spoluprácu, budeme vybraných záujemcov kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné vzdelávacie organizácie
Predmetom činnosti nášho klienta sú špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie. Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej siete, s pôsobnosťou v Českej republike a na Slovensku.
Predmetom činnosti nášho klienta sú špecializované vzdelávacie a konzultačné služby pre nadnárodné korporácie. Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej siete, s pôsobnosťou v Českej republike a na Slovensku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť
- Zodpovednosť
- Dobré komunikačné schopnosti
- Pozitívny a profesionálny prístup
- Aktívna znalosť anglického jazyka, pokročilý (čítanie s porozumením je podmienkou)
- Schopnosť učiť sa nové veci
- Zodpovednosť
- Dobré komunikačné schopnosti
- Pozitívny a profesionálny prístup
- Aktívna znalosť anglického jazyka, pokročilý (čítanie s porozumením je podmienkou)
- Schopnosť učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária so sídlom v Bratislave.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3718517
Megjelentetés dátuma: 9.12.2019
2019-12-09
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Cég: HRman s.r.o.
Alapbér (bruttó): 550 EUR/mesiac