Administratívny zamestnanec oddelenia Immunology- čiastočný úväzok

HRman s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
5€/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-komplexné administratívne spracovanie zmlúv so spolupracujúcimi subjektmi
-tvorba zmlúv podľa predlohy
-spracovanie odmien tretích strán
-vydokladovanie a kompletizácie zmlúv
-spracovanie súhlasov, dohadné položky
-vyúčtovanie mesačných výdavkov nadriadeného v príslušnom programe
-asistent divízie Derma – komplexná agenda akcií a administratívna podpora pre derma tím
-drobné administratívne práce- tlač dokumentov, kopírovanie, väzba, archivácia

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom v slovenskom/anglickom jazyku zasielajte e-mailom, prípadne poštou na dole uvedené kontakty. V prípade nášho záujmu o ďalšiu spoluprácu, budeme vybraných záujemcov kontaktovať s pozvaním na osobný pohovor.
Zaslaním žiadosti nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v internej personálnej databáze.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Spoločnosť AbbVie je zameraná na vývoj špičkových terapií a inovácií. Disponuje širokým portfóliom produktov, vrátane mnohých liekov, ktoré sú špičkami na trhu. Využíva osvedčené komerčné kapacity, infraštruktúru a odborné poznatky, zakorenené v 125-ročnej histórii v pozícii inovatívneho lídra vo farmaceutickom priemysle. AbbVie má viac ako 28 000 zamestnancov, ktorí sa celosvetovo podieľajú na riešení najvýznamnejších výziev týkajúcich sa zdravia. Vybraný kandidát bude do spoločnosti AbbVie dočasne pridelený na výkon práce. Jedná sa o prácu na čiastočný úväzok.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické vzdelanie výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

možnosť dochádzať do kancelárie 4x týždenne (pondelok - štvrtok) na 5 hodín…
kladný vzťah k „papierovačkám“
precíznosť, svedomitosť
skúsenosť s administratívou
samostatnosť, proaktivita
komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
organizačné zručnosti a time-management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Advokátska kancelária so sídlom v Bratislave.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3363719  Megjelentetés dátuma: 16.4.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 5€/hod.