Špecialista dochádzky a miezd (HUMAN)

HOUR, spol. s r.o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 140 - 1 300 EUR/mesiac- mzda závislá od schopností a skúseností kandidáta, + možnosť získať výkonnostné odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného a flexibilného kolegu/kolegyňu s praxou v oblasti spracovania miezd a dochádzky, ktorého hlavnou náplňou bude:
- navrhovanie riešení a systémové nastavenia požiadaviek zákazníka v rácmi dochádzky a miezd,
- konzultácie a podpora klientov – stretnutia, hot-line, telefonická podpora, realizovanie školení,
- samostatne spracovanie miezd,
- pracovať s informačným systémom Human (časový manažér a PaM),
- preferujeme uchádzačov z okolia ZA, TN, PN, NR, TT, BA a okolia (pre prípadné výjazdy ku zákazníkovi, na pobočku a i.).

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať z domu,
- flexibilný pracovný čas,
- príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce,
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevok zo sociálneho fondu na rôzne aktivity,
- voľné vstupy na športoviská a relax centrá s Multisport kartou,
- samozrejmosťou je Notebook a služobný telefón,
- zabezpečený pitný režim na pracovisku,
- sick day,
- vzdelávanie a firemná knižnica,
- eventy a teambuildingy rôzneho druhu.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, neváhajte poslať svoj životopis. Do sprievodného textu prosím nezabudnite uviesť, prečo si myslíte, že by ste boli vhodným adeptom na uvedenú pozíciu.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za záujem pracovať v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Human - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti spracovania miezd a dochádzky min. 2 roky,
- nevyhnutnosťou je znalosť Zákonníka práce a zákonov týkajúcich sa problematiky miezd,
- nevyhnutnosťou je znalosť práce s MS Excel (najmä logické a vyhľadávacie funkcie; napr. vlookup)
• pro-aktívny a efektívny prístup k riešeniu pracovných úloh,
• zmysel pre detail a presnosť, spoľahlivosť,
• príjemné vystupovanie a pozitívny prístup k zákazníkovi,
• zodpovednosť a schopnosť pracovať samostatne,
• tímový hráč,
• analytické a logické myslenie,
• flexibilita a odolnosť voči stresu,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Už od roku 1993 spoločnosť HOUR vyvíja, implementuje a prináša kvalitné a spoľahlivé riešenia do HR procesov, ktoré napomáhajú k efektívnejšiemu fungovaniu tisícom slovenských spoločností. Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku. Sledujeme najnovšie technické a technologické trendy a snažíme sa ich uplatniť v našich produktoch. Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné.

Softvérové riešenia HOUR komplexne zastrešujú riadenie ľudských zdrojov a s ním súvisiace agendy: personalistika, mzdy, dochádzka, organizačné riadenie, získavanie zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, hodnotenie zamestnancov, sociálna starostlivosť, či BOZP a oblasť podvojného účtovníctva.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4021545  Megjelentetés dátuma: 15.1.2021  Alapbér (bruttó): 1 140 EUR/mesiac